Yazanlarda |
|
Swan Katilimci Uye
Katılma Tarihi: 25 temmuz 2007 Gönderilenler: 48
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
naci celik Yazdı:
1.Arada kan bağı bulunan,en az üç kuşak akrabalar"dan biriyle evlenmek(geçmişte olanlar hariç) veya cinsel ilişkiye girmek zinadır.
2.Yakın komşularla,yakın arkadaşların akraba veya eşleriyle,yakın arkadaşlarıyla evlilik dışın da cinsel ilişkiye girmek,girmeye çalışmak veya girmeye teşebbüs etmek veya herhangi bir karşı cinsi tahrik etmeye çalışmak zinadır.Yani zavallı din adamlarının söylediği gibi,cinsel bir eylemin zina olması için,duhul,yani tam birleşme olması gerekmiyor.El veya sözle veya bakışlarla taciz"de,hem zinadır,hem suçtur.Yani bu tür eylemlere de zani cezası verillir.
3.Hemcinslerle,hayvanlarla cinsel ilişkiye girmek zinadır.
4.Dört kişinin görmesi muhtemel herhangi bir yer veya mahalde,herhangi bir cinsel ilişkide bulunmak zinadır.Cinsel ilişkiye girilen kişi nikahlı eşiniz de olsa farketmez.
5.Dört kişinin görmesi muhtemel bir ortamda,anadan uryan çıplak olmak veya erkeklerin cinsel organlarını,kadınların cinsel organ veya göğüslerini açması,göstermesi zinadır.
6.Nesil emniyetini,insan veya insanların sağlığını tehlikeye düşürecek,her türlü cinsel birleşmeler zinadır.Çocuk yapmamak şartıyla,evlilik dışı birliktelikler,bir erkeğin,bir çok kadınla,bir kadının bir çok erkekle birlikte yaşaması caizdir.
7.Yukarda saydığım şartlar çerçevesinde,hayat kadınlarıyla veya cinsel kölelerle veya cinsel açıdan korunmaya gerek görmeyen veya korunmaya ihtiyaç duymayan kişilerle cinsel ilişkiye girmek caizdir.
8.Eşinizde olsa,her türlü tecavüz zinadır.
9.Evinizde veya işyerinizde çalışanlarla cinsel ilişkiye girmek,onları taciz etmek.v.s. zinadır.
|
|
|
Selam naci çelik kardeş
Yazmışsınız madde madde yazmasına, teşekkür ederiz de 9 maddeye de Kuran'dan delil getirmeyi unutmuşsunuz.
Allah'a emanet olunuz...
__________________ 30/30: O halde sen yüzünü, bir hanif olarak dine, Allah'ın insanları yarattığı fıtrata çevir. Allah'ın yaratışında değiştirme olmaz. Doğru ve eskimez din işte budur.....
|
Yukarı dön |
|
|
Guests Guest Group
Katılma Tarihi: 01 ekim 2003 Gönderilenler: -259
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
NACİ çok eski bir arkadaşlığımız olmasına rağmen bu yazdıkların karşısında şok oldum...Ve bugüne kadar bunları senden duymamıştım...Sen kimsin? Umarım Osman Fırat değilsin.Çünkü seni haşlamayı düşünüyorum.Allah sana zihin açıklığı verse de,sen beni haşlasan ve bende,önce Allah"tan sonra da herkesten özür dileyip,yorumu"mu çöpe atsam.
Yazdıkça savına batıyorsun...Benimle Türkçe konuş.Biliyorsun,ben ümmiyim.Ne demek yazdıkça savına batıyorsun? Hiç bir şey anlamadım.Lütfen bunlar benim cahiliye dönemime ait fikirler de geç bence..Ne demek cahiliye dönemi dostum? Bunlar benim,Kur"an araştırmalarımın,13.yılında,ancak edinebildiğim kanaatlerimdir.Ama gene de yanılmış olabilirim.Ama bana öyle geliyor ki,sizler de atalarımız gibi Kur"an"a ahlak dersi vermeye,Allah"a da dinini öğretmeye çalışıyorsunuz.Hep birlikte benim üstüme çullanacağınıza,önce Mü minun Suresi,6.Ayetin üstüne çullanın.Zira,o ayeti ve benzeri ayetleri Kur"an"a ben yazmadım.O,ayetler,eşlerden ve eşlerin dışında kalan,bir çok kadından söz etmektedir.Ben bu ayetlerin dikkat çektiği kadınların,günümüz şartlarında,öncelikle hayat kadınları olduğunu anlamaktayım.Siz ne anlıyorsunuz,önce onu bir yazın,ondan sonra bana tavsiyede bulunun.Çünkü benim,ne tavsiyeye,ne de nasihata ihtiyacım yoktur.Benim,makul ve mantıklı yorumlara ihtiyacım vardır.
Allah aşkına lutiliğin oruspoluğun gayri meşruluğun neresi savunulur...Konuyu saptırma.Çok kızarım.Lutiliği savunan kim.Ben lutiliğin,yani homeseksüelliğin zanilik olduğunu ve bu suçu işleyenlere de zani cezasının verilmesi gerektiğini söylüyorum.Ama zavallı din adamı ve rivayetler,cinsi sapık kadınları ebediyen evlerde hapsederken,cinsi sapık erkekleri,sadece azarlamakla yetiniyor.Ayrica,Allah,senin orosbu dediğin kadınların inananlarıyla müminlerin evlenmesini de öneriyor.
Eğer şunu diyorsan ....
Günümüz gerçeklerinde hayat kadınları var Genel evler var...
Kur'anda buyurulan kötü kötüye habis habise kabilinden birbirlerini bulsunlar bize ne...Bu dediğin ya amacını aşan sallama ifadedir,ya da Kur"an"a yapılan bir iftiradır.Eğer,inanan hayat kadınları habis olsaydı,Allah" onlarla müminlerin evlenmesine izin vermezdi.Allah,habis veya necis diye,sadece müşrikleri tanımlamaktadır.Hatta bize ne de demeden yapılacak bişey varsa onların temizlenmesi adına yapalım diyerek....
Mecburen oraya düşenlerin hesabını Allaha bırakarak...
İkincisi burada en doğru lafları dahi yazsan şukadar şukadar iyilik de yapsan eğer ben iyi bir adamım iddiasındaysan insanların kişiliklerine saldırarak değil fikirlerine eleştiriler getir..Beni bilenler biliyor.Ben hiç bir zaman iyi bir adam iddiasında olmadım,olmamda.Çünkü,ben ne menem bir adam olduğumu biliyorum.
BİR ZAMANDA SİZİN SÖZÜNÜZÜ ALMIŞ,ÜZERİNİZE DAĞI KALDIRMIŞTIK:SİZE VERDİĞİMİZİ KUVVETLE TUTUN,İÇİNDE OLANI HATIRLAYIN Kİ KORUNASINIZ.(demiştik)
ARDINDAN YİNE DÖNMÜŞTÜNÜZ;EĞER ALLAH"IN SİZE İYİLİĞİ VE MERHAMETİ OLMASAYDI,ELBETTE ZİYANA UĞRAYANLARDAN OLURDUNUZ.2/63,64.
Gördüğün gibi,ben bir zamanlar,Allah"a çok kuvvetli bir söz vermiştim fakat sözümde durmamış,dönmüştüm.Yani her şeyden önce,ben biliyorum ki,ben bir döneğim.Ben bir dönek ölduktan sonra,lutileri hangi yüzle kınarım,kınayacağım.Kalp kırdıktan sonra herşey berhavadır arkadaşım..Allah"a verdiği onca sözden dönmüş biri olarak,ben kalp"ta kırarım,başta.Yani bana güven olmaz.Sen,bana güvensen bile,ben,bana güvenmem dostum.
Tekrar ediyorum lütfen kalp kırma bu yazdıklarını da Kur'an ışığında düşün ozaman göreceksin ki havada kalan sözler bunlar..Düşüneceğim.Ancak,önce sen,sana hatırlattığım ayetleri bir düşün,sonra ayetlerden aldığın mesaji benimle paylaş,olur mu?
Selam ile.
|
Yukarı dön |
|
|
muslumankul Newbie
Katılma Tarihi: 12 kasim 2007 Yer: Turkiye Gönderilenler: 22
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Ayetlerin öncesini ve sonrasını da ben vermiş olayım Bakara 62-66:
Okunuş |
İnnellezine amenu vellezine hadu ven nesara ves sabiine min amene billahi vel yevmil ahiri ve amile salihan fe lehüm ecruhüm inde rabbihim ,ve la havfün aleyhim ve la hüm yahzenun |
S. Ateş |
Şüphesiz inananlar; yahûdiler, hıristiyanlar ve sâbiiler(den) Allah'a ve âhiret gününe inanan ve iyi iş(ler) yapanlara, Rableri katında mükâfât vardır; onlara korku yoktur ve onlar üzülmeyeceklerdir. |
A. Bulaç |
Şüphesiz, iman edenler(le) yahudiler, hristiyanlar ve sabiiler(den kim) Allah'a ve ahiret gününe iman eder ve salih amellerde bulunursa, artık onların Allah katında ecirleri vardır. Onlara korku yoktur ve onlar mahzun olmayacaklardır. |
Okunuş |
Ve iz ehazna misakaküm ve rafa'na fevkakümüt tur , huzu ma ateynaküm bi kuvvetiv vezküru ma fihi lealleküm tettekun |
S. Ateş |
Bir zaman da sizin sözünüzü almış, üzerinize dağı kaldırmıştık: "Size verdiğimizi kuvvetle tutun, içinde olanı hatırlayın ki (azâbımızdan) korunasınız," (demiştik). |
A. Bulaç |
Sizden misak almış ve Tur'u üstünüze yükseltmiştik (ve demiştik ki:) "Size verdiğimize sımsıkı yapışın ve onda olanı (hükümleri sürekli) hatırlayın, ki sakınasınız." |
Okunuş |
Sümme tevelleytüm mim ba'di zalik ,fe lev la fadlüllahi aleyküm ve rahmetühu leküntüm minel hasirin |
S. Ateş |
Ardından yine dönmüştünüz; eğer Allâh'ın size iyiliği ve merhameti olmasaydı, elbette ziyana uğrayanlardan olurdunuz. |
A. Bulaç |
Siz ise, bundan sonra da yüz çevirdiniz. Eğer Allah'ın üzerinizdeki fazlı (lütuf ve ihsanı) ve rahmeti olmasaydı, siz gerçekten hüsrana uğrayanlardan olurdunuz. |
Okunuş |
Ve le kad alimtümüllezina'tedev minküm fis sebti fe kulna lehüm kunu kiradeten hasiin |
S. Ateş |
İçinizden, Cumartesi günü (avlanma yasağı)nı çiğneyenleri elbette bilmişsinizdir; işte onlara: "Aşağılık maymunlar olun!" dedik. |
A. Bulaç |
Andolsun, sizden cumartesi (günü) yasağı çiğneyenleri elbette biliyorsunuz. İşte biz, onlara: "Aşağılık maymunlar olun" dedik. |
Okunuş |
Fe cealnaha nekalel li ma beyne yedeyha ve ma halfeha ve mev'izatel lil müttekiyn |
S. Ateş |
Ve bunu, önündekilere ve ardından geleceklere ibret bir cezâ, (Allâh'ın azâbından) korunanlara da bir öğüt yaptık. |
A. Bulaç |
Bunu, hem çağdaşlarına, hem sonra gelecek olanlara 'ibret verici bir ceza', takva sahipleri için de bir öğüt kıldık. |
|
Yukarı dön |
|
|
Guests Guest Group
Katılma Tarihi: 01 ekim 2003 Gönderilenler: -259
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Naci FAHŞA ile ZİNAYI karıştırıyorsun.....
Ben karıştırmıyorum.VELA TEKRE BUZ"ZİNA,İNNE"HU KANE FAHİŞETEN VE SAE SEBİLAN.
Zinaya yaklaşmayın,çünkü o fahişeliktir ve kötü bir yoldur.17/32
Bak,ayet fahşanın,zina da olduğunu söylüyor.Ne olacak şimdi.Demek ki, zina,fahşa"imiş,fahşa da zina"imiş.
Yani ben karıştırmıyorum.Ayeti ve kavramları anlamaya çalışıyorum.Çünkü zavallı din adamları,bu Kur"an"ın K"sını bile anlamamış.Dolayesiyle,iş başa düşmüş.
Zina bir kadın ile erkeğin evlilik bağı olmadan yapmış oldukları cinsel birlikteliktir....
Fahşa ise bu zina fiilinin dişındaki erkek erkeğe kadın kadına vs....olan cinselliklerdir
Kur'andan bu çıkar...Kur"an"dan bu çıkmaz.Çünkü bu yorum,hem adaletten yoksun,hem kendi içinde çelişkili.Kur"an"da çelişki olmaz.Ama kafalarda olur. Ve Kur'anda da cezaları da farklıdır Zinanın ayrı fahşanın ayrı..Evet.Bu doğru.Ama çok önemli bir sorun var.Ayet,fuhuş yapan kadınları ölünceye kadar evlerde tutun diyor.Tamam bunu anladık diyelim.Ama aynı sürenin 25.ayeti,fuhuş yapan köle kadınlara,hür kadınlara verdiğiniz cezanın yarısını verin diyor.Müebbet cezanın yarısını nasıl tesbit edeceğiz.Demem o ki,çok muhterem ve de çok zeki atalarımızın,bu yorumunda bir çelişki yok mu? Ayrica,çinsi sapıklık,yani lezbiyenlik yapan kadınlara,ebediyen ev hapsi vereceksiniz,ama homeseksüellik yapan erkekleri,sadece azarlayacaksınız.Sizce bu,adaletli ve insaflı bir uygulama mı? Üstelik,homeseksüellik,lezbiyenlikten daha tehlikeli olduğu halde.Çünkü,bir toplumun bütün erkekleri homo olsa,o toplumda insan nesli tükenir.Ama bir toplumun bütün kadınları lezbiyen olsa,o toplumda insan nesli devam eder.Yani homoluk daha büyük bir sosyal felaket.Ama cezası,diğerinden az.Şimdi burada,Allah"ın bizzat bana üflediği kitaba dönüyor ve diyorum ki,Allah"ın muradı bu olamaz.Bu olsa olsa,atalarımızın,daha doğrusu erkeklerin muradı olur.Ama ben Kur'ana değilde kendimden tarifler yapıyorum dersen o takdirde herkes bitarif yapar...Ve fetva verir Ne fetvası dostum.Ben içtihad yapıyorum,içtihad.Çünkü İslam dünyasının en temel sorunu,bu kapının kapalı olması,kapalı tutulmasıdır.Eğer bu kapı sonuna kadar açılmazsa,islam dünyası,çok kısa bir zaman içinde,hiristiyanlaşacaktır.
Kime inanacağız? Önce kendimize inanacağız.Allah"ın bizzat bize lutfettiği kitabı(ruh"u)çok iyi okuyacak,çok iyi çalıştıracağız.Sonra,yazılı Kur"an"a ve orijinal Kur"an"a,yani varlık,yaşam ve açık ilim kitabına,olabildiğince objektif bakarak,yaklaşarak,içtihadımızı yapacağız.Ama doğru,ama yanlış,herkes kendi içtihadını kendisi yapmaya çalışacak.Tabii,bu arada her kafadan bir ses çıkacak,bir çok insan öldürülecek,bir çok kişi birbirinin boğazını sıkacak.Ama bu sürecin sonunda,belki,50 yıl,belki 100 yıl sonra,yepyeni bir islam fıkhı ve yepyeni bir islam toplumu oluşacak.Yani kaos dönemi,zaman içinde kendiliğinden sona erecek.İşte ben,bu çalışmayı,elli veya yüz yıl sonra veya 200 yıl sonra,belki uygulanacak,uygulanabilecek olan,Kur"an"kaynaklı,yeni bir hukuk sisteminin alt yapısının oluşmasına yardımcı olmak amacıyla yapıyorum.Yoksa bana ne,kimin şeyinin,kimin şeyinde olmasından.
Sen Resul olmadığına göre öncelik hakkında yok demektir....
Öyle ise herkes iddiasına Kur'andan delil getirmek durumundadır..Evet,ben de bunu söylüyorum.Ama doğru,ama yanlış,herkes iddiasına Kur"an"dan delil getirmeli veya getirmeye çalışmalıdır.Çünkü bu çok zor bir şey değildir.
Aksi takdir de ben yaptım oldu olur ki aslında olan bişey yoktur..Ama böyle böyle,olacaktır inşallah.
Selam ile.
selamlar
|
Yukarı dön |
|
|
osman1 Uzman Uye
Katılma Tarihi: 19 kasim 2007 Yer: Turkiye Gönderilenler: 178
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Bak,ayet fahşanın,zina da olduğunu söylüyor.Ne olacak şimdi.Demek ki, zina,fahşa"imiş,fahşa da zina"imiş.
Naci burada da karıştırıyorsun.....
Her zina fahşadır ama her fahşa zina değildir...
Ne gibi?Bütün yüksek okul mezunları ilk okul mezunudur ama tersi doğru değil...
Zina özel bir fahşadır ve cezasıda özeldir...
Fahşa ise bu zina fiilinin dişındaki erkek erkeğe kadın kadına vs....olan cinselliklerdir
Evet.Bu doğru.Ama çok önemli bir sorun var.Ayet,fuhuş yapan kadınları ölünceye kadar evlerde tutun diyor.Tamam bunu anladık diyelim.Ama aynı sürenin 25.ayeti,fuhuş yapan köle kadınlara,hür kadınlara verdiğiniz cezanın yarısını verin diyor.Müebbet cezanın yarısını nasıl tesbit edeceğiz.Demem o ki,çok muhterem ve de çok zeki atalarımızın,bu yorumunda bir çelişki yok mu? Ayrica,çinsi sapıklık,yani lezbiyenlik yapan kadınlara,ebediyen ev hapsi vereceksiniz,ama homeseksüellik yapan erkekleri,sadece azarlayacaksınız.Sizce bu,adaletli ve insaflı bir uygulama mı? Üstelik,homeseksüellik,lezbiyenlikten daha tehlikeli olduğu halde.Çünkü,bir toplumun bütün erkekleri homo olsa,o toplumda insan nesli tükenir.Ama bir toplumun bütün kadınları lezbiyen olsa,o toplumda insan nesli devam eder.Yani homoluk daha büyük bir sosyal felaket.Ama cezası,diğerinden az.Şimdi burada,Allah"ın bizzat bana üflediği kitaba dönüyor ve diyorum ki,Allah"ın muradı bu olamaz.Bu olsa olsa,atalarımızın,daha doğrusu erkeklerin muradı olur.Ama ben Kur'ana değilde kendimden tarifler yapıyorum dersen o takdirde herkes bitarif yapar...Ve fetva verir Ne fetvası dostum.
Bak burada da karıştırıyorsun
Ziannın cezası ayrı olunca yarısı 100 vuruşun yarısı olur
Selamlar
|
Yukarı dön |
|
|
Guests Guest Group
Katılma Tarihi: 01 ekim 2003 Gönderilenler: -259
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Naci burada da karıştırıyorsun.....
Her zina fahşadır ama her fahşa zina değildir...İşte bende bu anlayışın yanlış olduğunu söylüyorum.Bu anlayış,ataerkil bir anlayıştır.Yani bu anlayış,adil değil,mantıklı değil,bilimsel değil.En önemlisi Kur"an"dan onay almaz.Sen,Kur"an"ın alemler içinde yapılacak en büyük kötülük ve en büyük iğrençlik olarak nitelendirdiği homoseksüelliğe ceza vermeyeceksin veya küçük bir azarla geçiştireceksin,ama karşıt cinsleriyle cinsel ilişkiye girenlere,100 celde vuracaksın.Hem de umum efkar içinde.Hz.Lut,bizim muhterem atalarımız kadar fıkıh bilmiyormuy du ki,erkek misafirlerine tecavüz etmek isteyen kavminin erkelerine,öz kızlarını teklif etmiş ve bunlar sizin için daha temizdir.Yapacaksanız,kızlarımı yapın demişti.Yani tecavüzü,sapık tecavüze tercih etmişti.
Ne gibi?Bütün yüksek okul mezunları ilk okul mezunudur ama tersi doğru değil...Bu örnek hiç oturmadı.Hemde hiç oturmadı.
Zina özel bir fahşadır ve cezasıda özeldir.Zina özel bir fahşa değil.İşte,İslam dünyasının yanıldığı,asıl nokta bu noktadır.Bu noktayı,yani fuhuşla,zina arasındaki farkı daha sonra açıklayacağım.Önce nerelerde yanıldığımızı anlayalım.Tabii ki,zinanın cezası özeldir.Ama zinanın ne olduğunu,fahşanın ne olduğunu doğru tesbit edemezseniz,bu suçu işleyenlere vereceğiniz cezalarda yanlış yapar veya adil olamazsınız.
|
Yukarı dön |
|
|
Guests Guest Group
Katılma Tarihi: 01 ekim 2003 Gönderilenler: -259
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Bak burada da karıştırıyorsun
Ziannın cezası ayrı olunca yarısı 100 vuruşun yarısı olur
Yapma dostum.Galiba meramımı anlatamadım.Ben zanilere verilecek cezadan söz etmedim.Ben fuhuş yapan hür kadınlarla,fuhuş yapan köle kadınlara verilecek cezadan söz ettim.Çünkü Kur"an" fuhuş yapan hür kadınları ölünceye kadar evlerde tutun diyor.Sonra da,fuhuş yapan köle kadınlara,hür kadınlara verilen cezanın yarısını verin diyor.
Daha açıkcası:Eğer atalarımızın yorumu doğru ise,ki asla değildir.Kur"an"fuhuş yapan köle kadınlara,yarı müebbet cezası verin diyor.Yarı müebbet diye bir ceza veya yarı müebbet diye bir ifade olur mu? Kur"an"böylesine anlamsız,böylesine komik bir şey önerebilir mi?
Bunu şunun için söylüyorum.Konuyla ilgili geleneksel yorumların,sözümona içtihadların,itibar edilir,güvenilir hiç bir yanı yoktur.Bunların hepsi çöpe atılıp,konu yeniden yorumlanmalıdır.
Selam ile.
|
Yukarı dön |
|
|
osman1 Uzman Uye
Katılma Tarihi: 19 kasim 2007 Yer: Turkiye Gönderilenler: 178
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
[QUOTE=naci celik]
Bak burada da karıştırıyorsun
Ziannın cezası ayrı olunca yarısı 100 vuruşun yarısı olur
Yapma dostum.Galiba meramımı anlatamadım.Ben zanilere verilecek cezadan söz etmedim.Ben fuhuş yapan hür kadınlarla,fuhuş yapan köle kadınlara verilecek cezadan söz ettim.Çünkü Kur"an" fuhuş yapan hür kadınları ölünceye kadar evlerde tutun diyor.Sonra da,fuhuş yapan köle kadınlara,hür kadınlara verilen cezanın yarısını verin diyor.
Daha açıkcası:Eğer atalarımızın yorumu doğru ise,ki asla değildir.Kur"an"fuhuş yapan köle kadınlara,yarı müebbet cezası verin diyor.Yarı müebbet diye bir ceza veya yarı müebbet diye bir ifade olur mu? Kur"an"böylesine anlamsız,böylesine komik bir şey önerebilir mi?
Naci bu yazdığın hüküm Kur'anın neresinde var?
Fahşa için hükümler nisa 15 ve 16 dadır
Bence sen zina hükmüyle karıştırıyorsun yoksa ben mi yanılıyorum
Selamlar
|
Yukarı dön |
|
|
Guests Guest Group
Katılma Tarihi: 01 ekim 2003 Gönderilenler: -259
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Naci bu yazdığın hüküm Kur'anın neresinde var?
Fahşa için hükümler nisa 15 ve 16 dadır
Bence sen zina hükmüyle karıştırıyorsun yoksa ben mi yanılıyorum
Yanılıyorsun.Nisa 15.ayet,fuhuş yapan hür kadınlara verilecek cezayı düzenliyor.16.Ayet ise,rivayetlere göre,sadece fuhuş yapan erkeklere verilecek cezayı düzenliyor.Ama ben bu kanaatte değilim.Bunu geçelim.
Fuhuş yapan köle veya yetim kadınlara verilecek cezayı ise,Nisa/25.ayet düzenliyor.Ve ayet diyor ki,fuhuş yapan köle kadınlara,fuhuş yapan hür kadınlara verdiğiniz cezanın yarısını verin diyor.Halbu ki,böyle bir cezanın uygulanabilirliği yoktur.Bundan dolayı diyorum ki,konuyla ilgili geleneksel yorumlar,kesinlikle yanlıştır.
Selam ile.
|
Yukarı dön |
|
|
osman1 Uzman Uye
Katılma Tarihi: 19 kasim 2007 Yer: Turkiye Gönderilenler: 178
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Naci, yapılan azabın yarısı neyse o yapılacak....
Bunda bisorun var mı? Yok....
Senin sorun yaptığın evlerde müebbet tutukluluk hali....
Yahu öyle bişey varmı...O işi yapan aptal mı...Tövbe der çıkar...
"Eğer tövbe eder uslanırsa onlardan vazgeçin" demiyor mu?
Ama inadım inat diyorsa o da tutuklu olsun ....Ne var bunda...
Öbür mesele Alın kızlarımı .....
Bu Allah onaylı mı ki....
Hz Muhammed için gelecek ve geçmiş günahlarına tövbe et demiyor mu(muhammed/19-fetih /2)
Haram haramdır helalde helaldir...
Belki de o lut(as) 'ın fevri bir tavırdır da...Belli değil ki...
selamlar
selam
|
Yukarı dön |
|
|
|
|