Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
selam,
hadis diye anlatılan zırvalara kısaca değineceğim.
şöyle diyor anlatıcı;
" Benim bineğimle meşgul olan askerler gelip mahmilimi deveme yüklemişler. Zannetmişler ki ben mahmilin içindeyim. O zamanlar kadınlar çok hafifti. Az yedikleri için şişman değillerdi."
aişe kendisine ilişkin zina yaptı söylentisine karşı yaptığı savunmada reddettiği zinayı adeta doğrularcasına konuşuyor. iki sayfa önce 47 de aişeden uzun bir anlatı vardı okumuşsunuzdur. ne diyor orda kafileden nasıl ayrı kaldığını açıklarken? kendisi zayıfmış onu içinde taşıdıkları şey neyse on deveye yüklerken ağırlığını farketmemişler bu yüzden onu içinde sanmışlar ve çekip gitmişler.
şu saçmalığı bak. bir insan ne kadar zayıf da olsa bir ağırlığı var bu hiç anlaşılmaz mı? hadi diyelim sen zayıftın da o zamanki bütün arap kadınları niye zayıf olsun.
kendi zayıf olunca bütün arap kadınları da zayıf oluyor(!)
bir toplumun bedensel ağırlık ortalaması bir yılda mı değişiyor? ne kadar zamanda değişir? bilim buna ne der? sanki yüzlerce yıl geçmiş de toplum hamburger yemekten obez olmuş. bu anlatım " o zamanlar " diyerek üçbeş sene önceki bir olayı anlatıyor ve yalanı inandırıcı yapmak için o zamanlar diyor. o zamanlar denince çok eski bir zamana atıf yapılır. yalan böyle palavralarla yutturulmaya çalışılıyor.
bütün hadislerin yalanı kendi içindedir biraz dikkat edilince kendini eleverir.
kadın nasıl farkedilmeyecek? zayıf olcak ama tam tersine toplumun kadınları zayıf değil. ne yapılacak, kadınlar tümden zayıflatılacak, o zaman zayıftılar denecek, diyet ve spor yapıyordular ya, soradan üçbeş yıl sonra vazgeçtiler bundan şişmanladılar
bu yalanlara nasıl inanıyorlar?
aişe anamız(!) (ali taraftarlarıyla yaptıkları savaşta komutandı ve otuzbin müslümanın öldürülmesinin bir numaralı sorumlusuydu, ama yine de tabu yapıyorlar kutsallaştırıp mertebeler bağışlıyorlar bu tür katillere) bilmem ne ne( ra) diyerek kutsal insanlar yaratarak dindışı insani bir din yarattılar.
geçiyorum.
eğer başörtüsü veya giyim evrensel olsaydı o anki toplumun giyimi üzerinden birtakım öneriler getiri
lmezdi.o anki arap toplumuna hitap ediyor. o zamanki dünyanın başka bölgelerinde öyle mi giyiliyordu? bırakın öyle giymeyi bugün bile rastlandığı gibi çırılçıplak toplumlar vardı. onlar da mı öyle giyecekler. neden onlara ilişkin bir tek ayet bile yok.
o zamanki dünyanın içinde arap toplumunun oranı ne kadardı? yüzde kaç? bir avuç insan üzerinden bütün insanlık yargılanıyor. afrika çıplaktı, kızılderililer, inkalar, mayalar aztekler, uzak doğuda zellanda, avusturalya vs çıplaktı. allah onlara bir şey demiyor sadece araplara diyor.
o zamanki arapların cinsel bölgelerinin görülür biçimde oldukları veya pek de sıkı bir kapalılık olmadığı ayetlerden anlaşılıyor allah bu yüzden onlara önerilerde bulunuyor yoksa bütün insanlığa değişmez giyim modeli önermiyor.
köleleri de öyle mi giydirdi o zamanki arap müslümanları.özellikle köle kadınların başı açık tutuldu.bu durum islamiyetle nasıl bağdaştı?
köleler insan değil mi?
başka toplumlar. çinliler. japonlar daha kapalı giyiyor. onlar ne olacak
giymesinler mi
bu ayetlerin evrensel olmadığı açık değil mi
cinsel organın ismini vererek kapat diyor ayet ama ısrarla başını, yakayı kapatmaktan bahsediyorlar
ikiyüzlü olup tartışma yapılamaz
sahtekarlıtır bu
esen kalın
|