Yazanlarda |
|
Guests Guest Group
Katılma Tarihi: 01 ekim 2003 Gönderilenler: -259
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
mirror Yazdı:
Kuranda ve baglacı her zaman ayrılık belırtmez, aynı şekılde anlamına da gelır. Gunduzun ıkı tarafı ve gecenın yakın saatleri gıbı... | | |
Bunu bilmiyor değilim ki. Başka birşey soruyorum, defalarca. Dört isim var mesela. Bu isimler arasında dört tane "ve" var. Üç tanesi bildiğimiz "ve" oluyor, bir tanesi ise "eşittir" anlamına geliyor. Neden? Teoriye uysun diye. Saçmalık burada.
Aşağıdaki soruyu son kez soruyorum. Bir daha da sormayacağım.
Bakara 98. Kim Allah'a ve O'nun meleklerine ve resullerine ve Cebrail'e ve Mikail'e düşman kesilirse, Allah'ta bu tür inkarcılara düşman kesilir.
Aradaki “ve”ler eşittir anlamına geliyorsa eyvah. Sence de yok böyle bir şey değil mi? Diyorsun ki sadece Cebrail’le Mikail arasındaki “ve” eşittir anlamına gelir. Ne kadar da ilimsel bir metod. Melek bahsinde cevaplaman gereken soru bu.
Bu trajikomik saçmalığa verdiğimiz örneklerden ikisi daha:
Bakara 136. …"Senin ilahına ve ataların İbrahim'in ve İsmail'in ve İshak'ın ilahına…
İsmail ile İshak aynı peygamberlermiş. Çünkü aradaki “ve” eşittir anlamına geliyormuş. İyi de öteki “ve” ler neyin nesi?
En’am 85. Zekeriyya ve Yahya ve İsa ve İlyas...
Yahya ile İsa aynı peygambermiş. Çünkü aralarındaki “ve” eşittir anlamına geliyormuş. İyi de diğer “ve”ler neden aynı anlama gelmiyor?
Sevgili Alperen.
Barış çok önemli bir konuya değindi.Benim cinler,Galubela,iki ölüm,iki doğum gibi yorumlarım okunmadan,peygamber isimleri ile ilgili yorumlarımı anlamak,mümkün değil.
İsimler arasındaki ve,aynen türkçe de kullandığımız ve gibi bir ve"dir.
Çünkü,İshak ve İsmail,birbirinin tıpa tıp aynısı değildir.Birbirinin benzeridir.
Çünkü,söz konusu kişinin,Ruh ve Can"ı,önce galubelada,yani ilk yaşamında,başka bir mekanda,çok daha iyi şartlarda,başka bir zaman diliminde,başka bir bedenle,kısaca,en güzel bir şekilde yaratılmış ve yaşatılmış.Birinci eceli gelince,ilk ölümü tadmiş,yani dünya"ya gönderilmiş.Bu defa aynı Can ve Ruh,başka ve zayıf bir bedenle,ikinci kez doğmuş.Bir önceki yaşamını unutmuş olarak.Dünya yaşamınıda tamamladıktan sonra,ikinci ve son kez ölmüş.
Bu kişinin,birinci yaşamındaki ismi,İshaktı,ikinci yaşamındaki ismi İsmail"di.Bu kişinin,her iki yaşamını bilen,gözeten Allah"ın,bu kişinin iki yaşamına birden vurgu yaparken,İshak İsmail mi demesi dil kurallarına uygun olur,yoksa,İshak ve İsmail mi demesi,dil kurallarına uygun olur.
Elbette,İshak ve İsmail demesi,dil kurallarına uygun olur.Çünkü,söz konusu kişinin birinci yaşamındaki şartlarla,ikinci yaşamındaki şartlar,her ne kadar birbirinin benzeri idiysede,ayrı ayrı idi.
Bilmem anlatabildim mi?
Selam ile.
|
Yukarı dön |
|
|
mirror Katilimci Uye
Katılma Tarihi: 13 mart 2007 Gönderilenler: 92
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Selam Naci Bey
Bahsettiğiniz üzere okuyucuların cınlerın kımliği,dunya öncesi ruhlar alemi Kalubela gıbı konularıda bılmelerinde fayda var.Önceki iletilerimde Alperene insan ile cinler arasındaki ve baglacı ıle ılgılı bır soru sordum:
Kısa bılgı:Bilindiği gibi cin yani can önceden yaratılmıştır,hepımız ruhlar alemınden geldık,iki defa dirilip ölme ıle ılgılı ayet reenkarnasyona değil buna dıkkat çeker.
HİCR suresi 27. ayet) Cann/Cini de daha önce kavurucu ateşten yaratmıştık
Okunuş |
Vel canne halaknahü min kablü min naris semum |
http://www.yeniyorumlar.org/turkce/trindex.htm
Mirror yazdı:
Son olarak ve bağlacı ıle ılgılı bır soru sorayım,Nas suresınde insan ve cin şeytanlar derken ne anlıyorsun?Ordaki insan ve cin arasındaki ve baglacı ayrılık mı belırtıyor yoksa aynı şeklıde gıbı beden-can butunluk arzeden bir anlamımı var?
Not:okuyucular cinlerin gercek kımlığini Naci Beyın sitesinden,iştekuran sitesınden ve bu lınkten ögrenebılirler böylece sorumu daha ıyı anlayacaklardır.
http://www.hanifdostlar.com/forum_posts.asp?TID=2643&KW= cin
|
Yukarı dön |
|
|
elmuh Uzman Uye
Katılma Tarihi: 07 eylul 2006 Yer: Turkiye Gönderilenler: 435
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
mirror Yazdı:
Selam Elmuh
Bence o klavuzu kendın için sakla ,körukörune sorgulamadan Alpereni takıp ederken ıhıyacın olacak...
|
|
|
Selam Mirror,
Şu tek cümlen bile ne kadar büyük safsatacı olduğunu göstermeye yeter. Tek cümle ile bile kimliğini göstermişsin.
Kuran'ı yorumlarken güttüğün mantık, bu cümlende de var. Senin safsatacı mantığına göre, "İki kişi benzer fikirleri savunuyor ise biri diğerinin peşinden gidiyor."
Benzerlikler teorisi, Nacinin ve senin kullandığın en büyük "delillerden" biri. İki fenomende benzer unsurlar var ise, iki fenomen aynıdır. Bu safsata (mantık hatası) değilde nedir?
"İnsan iki ayaklı, devekuşu da iki ayaklı, o halde devekuşu ingilizce öğrenebilir" yaklaşımıyla kuram geliştirildiği hangi bilim dalında görülmüş.
Sonra forumun başına dön ve bak bakalım kim kimin peşinden gidiyor. Naci çelik'in sitesinden buraya yazılar taşıyan kim, önce aynaya bak sonra boyundan büyük laflar edersin.
Elmuh yarım asra yaklaşan ömrü boyunca aklından başka hiçbir şeyin ardından gitmemiştir. Son tahlilde kimsede aklından başka bir şeyin ardından gitmez. Sorun o aklın nasıl kullanıldığıdır. Aklınızı kullanma becerinizi geliştirirsiniz diye o sitenin adresini vermiştim. Ama görülen o ki aklını kullanma kavramını pek ciddiye almamışsın. Ne diyelim, dileyen öğüt alır.
__________________ O, odur ki, sizi karanlıklardan aydınlığa çıkarsın diye kulu üzerine, gerçeği apaçık gösteren ayetler indiriyor. Allah size karşı gerçekten çok şefkatli, çok merhametlidir.
|
Yukarı dön |
|
|
Alperen Admin Group
Katılma Tarihi: 09 nisan 2005 Gönderilenler: 2974
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
mirror Yazdı:
Harun-Marut, Musa-
Harut, Cebrail-Mikail, Davud-Talut, İsmail-İshak bunlar hep
birbirine yakın harflere sahiptir.
|
|
|
Kesinlikle öyle.
Örneğin İsmail'de de "s" harfi var, İshak'ta da. İkisi aynı
kişi demektir bu.
Zekeriya-İmran
mesela. İkisinde de "i" ve "a"lar ortak. Aynı kişiler
olduğu muhakkak.
Cebrail'de de "il"
takısı var, Mikail'de de. Şüpheniz kaldı mı?
Talut ile Davut
arasında da müthiş bir benzerlik var. Çünkü
ikisinde de hem "a" hem de "u" harfleri ortak. Üstelik
ikisi de iki heceli. Bu delil yeter size.
Nuh-İlyas ve
İlyasa-Zülkifl arasında da fonetik açıdan benzerlik
var. İnkar edilemez.
Bu kişilerin aynı
kişiler olduğuna dair benim herhangi bir şüphem kalmadı. Ya
sizin? Yine de şüphesi olanlar etimoloji, filoloji ve morfoloji karıştırsınlar biraz. Naci sıkı bir teori üretmiş, asla yanlışlanamaz.
Doktoruma telefon açmam gerekir mi sizce?
__________________ Yunus 105. Şu da emredildi: "Yüzünü dine bir hanîf olarak çevir. Sakın müşriklerden olma!"
|
Yukarı dön |
|
|
mirror Katilimci Uye
Katılma Tarihi: 13 mart 2007 Gönderilenler: 92
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Selam Elmuh
(Benzerlıkler teorısı???)Bır konuyu ıyıce okumadan arastırmadan sırf adminin Alperene destek olsun diye yorum yapma....
Elmuh yazdı:
Sonra forumun başına dön ve bak bakalım kim kimin peşinden gidiyor. Naci çelik'in sitesinden buraya yazılar taşıyan kim, önce aynaya bak sonra boyundan büyük laflar edersin.
Bu ve benzeri sözlerin,konuya gönderdiğin ılk ıletıde hiç bir sorgulama yapmadan direkt sahsa yönelık safsatacı hakaretiyle gırmen senın sevıyeni zaten belırtıyor,bu tur polemıklere gırmem senden rıcam lutfen konuyu bu tur yazılarla dağıtma...
|
Yukarı dön |
|
|
mirror Katilimci Uye
Katılma Tarihi: 13 mart 2007 Gönderilenler: 92
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Selam Alperen
Ahmed Muhammedın diğer ismi olamazmış çunku aynı köktenmış,benzer 3 harf h m d varmış,tum meallere,isim diyen ayete,sözluklere ragmen bunu idda edıyorsan evet doktora gıtmende fayda var...
Ve baglacı ıle ılgılı sorumu yanıtlarsan sevıınırım:
Kısa bılgı:Bilindiği gibi cin yani can önceden yaratılmıştır,hepımız ruhlar alemınden geldık,iki defa dirilip ölme ıle ılgılı ayet reenkarnasyona değil buna dıkkat çeker.
HİCR suresi 27. ayet) Cann/Cini de daha önce kavurucu ateşten yaratmıştık
Okunuş |
Vel canne halaknahü min kablü min naris semum |
http://www.yeniyorumlar.org/turkce/trindex.htm
Mirror yazdı:
Son olarak ve bağlacı ıle ılgılı bır soru sorayım,Nas suresınde insan ve cin şeytanlar derken ne anlıyorsun?Ordaki insan ve cin arasındaki ve baglacı ayrılık mı belırtıyor yoksa aynı şeklıde gıbı beden-can butunluk arzeden bir anlamımı var?
Not:okuyucular cinlerin gercek kımlığini Naci Beyın sitesinden,iştekuran sitesınden ve bu lınkten ögrenebılirler böylece sorumu daha ıyı anlayacaklardır.
http://www.hanifdostlar.com/forum_posts.asp?TID=2643&KW= cin
|
Yukarı dön |
|
|
Guests Guest Group
Katılma Tarihi: 01 ekim 2003 Gönderilenler: -259
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Muhammed Ahmed için ayný kelimedir demiþsin
Hayýr öyle demedim. Köken ayný dedim. Özel isim bir tanedir, isimlendirmeler/sýfatlar çok tane olabilir dedim. Ve örnekler verdim.
Allah eger çift isime dýkkat çekmek istemeseydi elbet Kuranda ismi Ahmed yerine ismi Muhammed demesýný bilirdi...
Haþr Suresinden verdiðim örneklerden de görüleceði üzere isim sýfat anlamýnda da kullanýlmýþtýr. Yüce Allah'ýn sýfatlarý O'nun güzel isimleri olarak tanýtýlmýþtýr.
Naci Çelik yazdı
Sevgili Alperen.Bana anlamı olmayan bir isim söyleyebilirmisin ki? Örneğin:Salih,iyi ve arınmış,temiz anlamlarında bir sifattır.Söz konusu sifat,yalnız inananlar için kullanılan bir sıfattır.Ama aynı sıfat,Kur"an"da adı geçen bir peygambere verilmiş,bir özel isimdir"de.Ve Kur"an"daki tüm peygamber isimleri bu tür bir özellik taşır.
Kur"an"da,sıfat veya fiil anlamında kullanılan tek bir peygamber ismi yoktur.Varsa örnek ver.Haşır süresindeki isimleri örnek vermen komik ve son derece hatalı.Çünkü orada kendisinden söz edilen zat,Allah.Allah"ın kendisi için verdiği örnekler insanlara uyarlanamaz.Müminlerin ellerinden söz eden ayetten analadığımız şeyle,Allah"ın elinden söz eden ayetlerden anladığımız şey,aynı şey"midir
Kur"an,bilhassa hayvan isimlerini sıfat anlamları ile kullanmaktadır.Ancak,hiç bir peygamber ismini sıfat anlamıyla asla kullanmaz.Meryem suresinin 7.Ayeti de,aynı format ile,ONUN ISMI YAHYA"DIR diyor.Yahya,yaşayan anlamındadır.şimdi burdaki,yahya kelimesi,Zekeriya,ya müjdelenen gelecek peygambere ait özel bir isim"midir,yoksa,sadece gelecek peygamberin sıfatlarından birimidir?Önce bu soruya bir cevap ver,ondan sonra,tartışalım.
Bu konuyu da anlamaya çalışma.Çünkü,Kur"an"ı sadece bir fıkıh kitabı gibi algılayanlar,bu konuyu algılayamaz.Diğer bir ifade ile,Kur"an"a,sadece dar ve düz bir mantıkla yaklaşanlar,bu ve buna benzer konuları anlayamaz.Çünkü Kur"an,sıradan bir kitap gibi,sadece düz bir mantıkla anlaşılacak bir kitap değildir.
Çünkü Kur"an,hem bir kitaptır,hem bir aynadır,hem bir resim kataloğu"dur,hem bir sistemdir,hem bir förmüller manzumesidir,hem bir fıkıh kitabıdır,hem bir bulmaca kitabıdır,hem bir rehberdir.Kusura bakma ama,sen henüz Kur"an okuru değilsin.Güzel bir kitap okurusun,o kadar.
Selam ile.
|
Yukarı dön |
|
|
elmuh Uzman Uye
Katılma Tarihi: 07 eylul 2006 Yer: Turkiye Gönderilenler: 435
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
mirror Yazdı:
(Benzerlıkler teorısı???)Bır konuyu ıyıce okumadan arastırmadan sırf adminin Alperene destek olsun diye yorum yapma....
Elmuh yazdı:
Sonra forumun başına dön ve bak bakalım kim kimin peşinden gidiyor. Naci çelik'in sitesinden buraya yazılar taşıyan kim, önce aynaya bak sonra boyundan büyük laflar edersin.
Bu ve benzeri sözlerin,konuya gönderdiğin ılk ıletıde hiç bir sorgulama yapmadan direkt sahsa yönelık safsatacı hakaretiyle gırmen senın sevıyeni zaten belırtıyor,bu tur polemıklere gırmem senden rıcam lutfen konuyu bu tur yazılarla dağıtma...
|
|
|
Selam Mirror,
Önce safsata ne demektir ona bakalım.
Safsata ( İng. fallacy ) :
Bir düşünceyi ortaya koyarken ya da anlamaya çalışırken yapılan yanlış çıkarsamaların tamamına safsata denir.
Safsatacı: Safsata yapan kişi.
Şimdi safsatayı hakaret olarak kabul ediyor isen o senin bileceğin iş. Yanlış akıl yürütmeyi kendine yediremiyor isen, doğru akıl yürütmeyi öğrenirsin.
Şimdi de bu yazındaki safsatana bakalım. Sırf Adminim Alperene destek vermek için yorum yapmışım, araştırmamışım, okumamışım. Nasılda şıp diye anlamış, nasılda sivri dilli, kendi istediğinde en çirkin imaları yapmaktan çekinmiyor, bu cümlenin seviyesinden bile bahsetmiyeceğim, çünkü seviye yok. Mantık var mı, bu çıkarımı nereden yapıyor derseniz...o da yok. Bir türlü sebep sonuç ilişkisini kuramayan bir zihin yapısı. Bu durumda bu cümle nedir: Hakaret amacı, rahatsızlık verme amacı bir yana bırakılır ise en azından safsata.
Şimdi bakalım bu takip etmediğim forumda, Alperen dostumuzun değinmediği daha hangi safsatalar varmış:
mirror Yazdı:
Benzerlıkler isimlerlede ortaya çıkyor.Mesela:
Kuranda İdrıs peygamber hakkında tek cumle olduğu için Yusuf -İdrıs önermesının zayıf gibi dursada sanılandan çok daha fazla benzerlık var.Kuyuda bulunup köle olarak satılmışken ta Devlet makamına yukselmış baska kım var?Yada en sadık peygamber kım desem ılk aklına kım gelır?Benım aklıma, bakıldığı o evde yediği ekmeye hıyanet etmeyen,hapse gırmeyi göze alan ve salatıyla,Allaha olan baglılığıyla zınadan korunan sadık Yusuf gelir.Ayrıca Yusufa ruya tevılı gıbı özel fen ilmi verılmıştı.
İdris=2. İlim ve fende ileri seviyede olan anlamında
|
|
|
Fenomenlerdeki kısmi benzerlikten yola çıkıp, fenomenleri eşit kabul etmenin metot olarak hiçbir test edilebilirliği olmadığını geçen iletimde de bir örnek ile belirtmiştim. Bunu bir yana bırakalım ve yukarıdaki cümlelere bakalım:
Yusuf ve idrisi benzetip aynı peygamber yapmak uğruna, rüya yorumları fen ilmine dahil ediliveriyor. Bilmiyorsanız bir kitapevine gidinde bakın, rüya tabirleri kitapları ile fen kitapları aynı rafta bile durmaz.
mirror Yazdı:
Kuranda 19 kodunun varlığı ve açıklayıcılığı yadsınamaz.Kuran akıl işletmeyi emreder,bir ilim kitabıdır.Kuranda hakkında hiç bir bılgı olmayan bu iki resul isminin benzer spesifik özelliğide budur.
Söz konusu isimlerin aynı şahsa ait olduğunun, en önemli delili, Kur‘an’daki diğer isimlerden, hiç biri ile, belli bir irtibatlarının olmamasıdır.
|
|
|
Evet, birde bu kuramın mantığını test edelim. Söylenenin özeti "İki şey hakkında başka hiçbir bilginiz yoksa, ve bu iki şey başka hiçbir şeyle bağlantılı değilse bu iki şey aynıdır."
Mirror'a göre bu delil olabiliyor. Bu kuramın mantığını bir test edelim bakalım geçerli mi. İki kişi bize geldi ve ikiside kendi gördükleri arabaları anlattılar. Bu anlatılan arabaları şimdiye kadar hiç bilmiyorduk. Bu durumda mirror'a göre bu iki arabanın aynı araba olması gerekiyor.
Peki neden böyle bir akıl yürütüyor, eğer doğru anlamış isem, Kuran'daki peygamber sayısı 19'un katı olmalıdır gibi bir mantıktan. Peki bu bilgiyi nereden alıyor. Mirror'a ayrı bir vahiy inmemiş ise benim bildiğim hiçbir Kuran ayeti 19'un katı kadar peygamber olması gerektiğinden bahsetmiyor.
Görüldüğü gibi, ortalık safsatadan geçilmiyor. Hiçbir ilme dayanmayan, mantık olarak çürük yapıların üzerine kurulmuş iddialar olmaktan ileriye gitmeyen kuramlar.
Selam ile, |
__________________ O, odur ki, sizi karanlıklardan aydınlığa çıkarsın diye kulu üzerine, gerçeği apaçık gösteren ayetler indiriyor. Allah size karşı gerçekten çok şefkatli, çok merhametlidir.
|
Yukarı dön |
|
|
muhliskul Ayrıldı
Katılma Tarihi: 26 nisan 2007 Yer: Australia Gönderilenler: 854
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
kuran oyle duz mantikla anlasilmaz fikih kitabi degil demis neci
nacinin duz mantigi kalp atislarinin grafik yapisina tas cikartir.
benim bildigim duz ,duzdur egik egiktir nacide bayagi egiktir
naci kurani normal okuyamaz usanir biraz puzzle tarzi karistirmasi lazim sonra parcalari yerlestirdiginde dr frankestein yapiti tarzinda bir manzara vardir.ama orda monster iyi kalplidir naci de kalp nerde
naci bu ustun dahi nasil egitilmistir
kendisi butun ilimleri yutmus bir zattir.anlasilan kitaplari hap tarzi aliyor.
butun ic mekanizma allak bullak wah zavalli iflah olmaz
ben neciyi ciddiye alamiyorum ama suc benimmi onunmu
oda cok komiklik yapiyor gulduruyor.
neciyi kimse ciddiye almamis o yuzden buraya gelmis 19 sitesinde edipten az azar isitmedi. simdi buldu pamuk gibi siteyi gel keyfim gel.
|
Yukarı dön |
|
|
Alperen Admin Group
Katılma Tarihi: 09 nisan 2005 Gönderilenler: 2974
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
naci celik Yazdı:
Bana anlamı
olmayan bir isim söyleyebilir misin ki? Örneğin: Salih, iyi ve arınmış, temiz
anlamlarında bir sifattır. Söz konusu sifat, yalnız inananlar için kullanılan
bir sıfattır. Ama aynı sıfat, Kur"an"da adı geçen bir peygambere verilmiş,
bir özel isimdir"de. Ve Kur"andaki tüm peygamber isimleri bu
tür bir özellik taşır.
|
|
|
Aksini mi
iddia ettim? Peygamber isimleri de haliyle bir anlama sahiptir. Kişinin ismi
aynı zamanda onu niteleyebilir de.
Sıfatlar
isimleşebilir, önündeki isimler düştüğünde.
Senin çift
isim teorinle bunun alakası nedir? Verdiğin isimlerden birisi ötekisinin
niteleyeni mi? Öyleyse, neden takıldın buraya?
naci celik Yazdı:
Kur"an"da,
sıfat veya fiil anlamında kullanılan tek bir peygamber ismi yoktur. Varsa örnek
ver.
|
|
|
Örneği sen
verdin ya.
naci celik Yazdı:
Haşır
süresindeki isimleri örnek vermen komik ve son derece hatalı.
|
|
|
O örnek "güzel isimler" denilerek bir kısım niteliklerin dile getirildiğini göstermek içindi.
Yoksa Yüce Allah'ın kendisine özgü sıfatlarıyla insanlarınkini karşılaştırmak
için falan değildi. Eleştirirken muhatabınızı "yersiz çıkarımlarla küçültme"
yanlışına sapmayın lütfen.
naci celik Yazdı:
Kur"an, bilhassa
hayvan isimlerini sıfat anlamları ile kullanmaktadır. Ancak, hiç bir peygamber
ismini sıfat anlamıyla asla kullanmaz.
|
|
|
Kişinin ismi
aynı zamanda onun -toplumu içinde- öne çıkan niteliği olabilir. Salih Peygamber
örneğini sen verdin.
naci celik Yazdı:
Meryem
suresinin 7.Ayeti de,aynı format ile, ONUN ISMI YAHYA"DIR diyor. Yahya,yaşayan
anlamındadır. şimdi burdaki, yahya kelimesi, Zekeriya,ya müjdelenen gelecek
peygambere ait özel bir isim"midir, yoksa, sadece gelecek peygamberin
sıfatlarından birimidir? Önce bu soruya bir cevap ver, ondan sonra, tartışalım.
|
|
|
Yahya bir özel isimdir. Aynı zamanda bu isimdeki şahsın bir
niteliğidir.
Buram buram çelişki kokan bir yazı. Neyi delillendirmeye veya hangi iddiayı
çürütmeye binaen yazılmış bir yazı bu?
__________________ Yunus 105. Şu da emredildi: "Yüzünü dine bir hanîf olarak çevir. Sakın müşriklerden olma!"
|
Yukarı dön |
|
|
|
|