Yazanlarda |
|
korucu8282 Yasaklı
Katılma Tarihi: 30 mayis 2009 Yer: Turkiye Gönderilenler: 19
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
bunları okursanız ki hiç zannetmiyorum dar görüşlerinizden kurtulursunuz,
hiç bir ibadet yapmadan cennete gitme hayallerinden ki sonunuz hüsran kurtulursunuz. sizler istediğiniz kadar müslümanım deyin bu fikirlele ölürsen,z ebedi cehnnemde kalacaksınız.çünkü dn fikir felsefe değildir, din Allahü tealanın bildirdikleridir, peygamberimmiz bildirdikleridir, sizin niyetiniz zaten salih ise ki hiç zannetmiyorum zaten doğrusunu bulursunuz...
bizden size doğrusunu göstermek kabul etmek size kalmış muratmatrakın arkadaşları muratmatraka diyecek söz zaten yoktur çünki ozavallıdır.Mürtedler cehennemin en dibinde yanacak Allah muhafaza etsin bizleri muratmatrak gibi murted olmaktan..
|
Yukarı dön |
|
|
korucu8282 Yasaklı
Katılma Tarihi: 30 mayis 2009 Yer: Turkiye Gönderilenler: 19
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Mürted olmaktan korkmalı |
Sual: Mürtedlik hakkında kâfi bilgi verir misiniz? CEVAP Müslümanlıktan ayrılıp, kâfir olana veya ana-babası müslüman olup da, kendisi müslüman olmayana mürted denir. Müslüman evladı oldukları halde, Müslümanlıktan haberleri olmadığından ve hiçbir din âliminin kitabını okumadıklarından ve anlamadıklarından, yalnız bir lutfe, bir teveccühe ve dünyalığa kavuşmak için ve akıntıya kapılmış olmak için, Müslümanlığı beğenmeyenler, ilerlemeye engel diyenler de mürteddir.
Yeni müslüman olan kimsenin veya akıl-baliğ olan müslüman evladının, önce Kelime-i şehadet söylemesi, bunun manasını öğrenip inanması, sonra, Ehl-i sünnet âlimlerinin kitaplarında yazılı olan itikadı öğrenip, bunlara inanması, daha sonra da İslam’ın beş şartını ve helal-haram olan şeyleri öğrenmesi, bunlara inanıp uygun yaşaması gerekir. Bunları öğrenmek ve uymak gerektiğine inanmayan, önem vermeyen mürted olur. Yani kelime-i şehadet getirerek müslüman olduktan sonra, tekrar kâfir olur.
Bir müslümanın baliğ olan çocuğu imansız ise, mürted olur. Mürtedin baliğ çocuğu, imansız ise kâfirdir, mürted değildir.
Nass veya icma ile bildirilmiş olan harama önem vermeyenin imanı gider, mürted olur.
Dine önem vermemek Bir müslüman, Allahü teâlânın emirlerinden birine bile uymak istemezse, yani beğenmez, vazife olduğuna önem vermez ise, hafif görürse, imanı gider, mürted olur. (Namaz kılmıyorsam, içki içiyorsam ne çıkar, sen kalbe bak, kalbim temiz) demek veya, (Önce ekmek parası ve herkese iyilik, sonra namaz) gibi sözler, emirlerin bir kısmını beğenip, bir kısmını beğenmemektir. Bu ise küfürdür. Her müslüman bu inceliğe dikkat etmelidir. Emre uymamak başka, uymak istememek başkadır.
Helal-haram ayırmayan, farzı yapmaya, haramdan kaçınmaya önem vermeyen mürted olur.
Cahillerin de bildiği ve sözbirliği ile bildirilmiş olan bir inanışı veya bir işi inkâr eden, kâfir ve mürted olacağı için, la ilahe illallah dese ve her ibadeti yapsa ve her günahtan da sakınsa, buna ehl-i kıble denmez. Müşrik, mürted ve dinsizin kestiği hayvan leş olur, yenmez. Mürtedin hiçbir ibadeti sahih olmaz.
Nikahlı müslüman bir kız, baliga olduğu zaman, Müslümanlığı bilmezse, nikahı bozulur. Yani mürted olur. Allahü teâlânın sıfatlarını ona bildirmelidir. O da, tekrar etmeli ve (bunlara inandım) demelidir. (Dürr-ül-muhtar)
İbni Abidin hazretleri bunu açıklarken diyor ki: Kız küçük iken, ana-babasına tâbi olarak müslümandır. Baliga olunca, ana-babasının dinine tâbi olması devam etmez. İslamiyet’i bilmeyerek baliga olunca, mürted olur. İman edilecek şeyleri işitip de, inanmamış kimse, kelime-i tevhid söylese, yani (La ilahe illallah Muhammedün resulullah) dese, müslüman olmaz. (Amentü billahi...) de bulunan altı şeye inanan ve (Allahü teâlânın emirlerinin ve yasaklarının hepsini kabul ettim, beğendim) diyen kimse müslüman olur.
Her müslüman, çocuklarına Amentü’yü ezberletmeli, manasını iyice öğretmelidir! Çocuk bu altı şeyi öğrenmez ve inandığını söylemezse, baliğ olduğu zaman müslüman olmaz, mürted olur.
Amentü şöyledir: Âmentü billahi ve melaiketihi ve kütübihi ve rüsülihi vel yevmil ahiri ve bilkaderi hayrihi ve şerrihi minallahi teâlâ vel ba'sü ba'del mevti hakkun. Eşhedü en lâ ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve resülühü.
[Yani, Allah’a, meleklerine, gönderdiği kitaplarına, peygamberlerine, ahiret gününe, kadere, hayrın ve şerrin Allah’tan olduğuna, öldükten sonra dirilmeye inanıyorum. Allah’tan başka ilah olmadığına ve Muhammed aleyhisselamın da Allah’ın kulu ve son Peygamberi olduğuna şehadet ediyorum.]
Bir kız, bir kâfirle evlenmeye karar verirse, hemen kâfir olur. İlerde kâfir olmaya niyet eden ve küfre sebep olan şeye inanan da hemen mürted olur.
Mümin bir erkek, dinsiz bir kadınla evlenmeye niyet edince hemen mürted yani dinsiz olur. Bir kız veya kadın da, müslüman olmayan bir erkekle evlenmeye karar verince, hemen imanı gider. (Redd-ül-muhtar)
Kocası mürted olan kadın, iddet zamanı bitince, başkası ile evlenebilir. Kadınların birbirlerine avret yeri, erkeğin erkeğe avret yeri gibidir. Şehvet ile bakması haram olur. Müslüman kadının, gayrı müslim, mürted ve fasık kadınların ve mürted amca ve dayının yanında örtünmesi üç mezhepte farzdır, Hanbeli’de caizdir.
Müslüman ana-baba mürted olsa, çocuklarını dar-ül-harbe götürmezlerse, çocuklar müslüman kalır. Dar-ül-harb, Fransa, İngiltere gibi kâfirlerin yaşadığı yerlerdir. Kâfir ve mürted kadınların, baş, kol ve bacaklarına bakmak, dar-ül-harbde de haramdır.
Mürted ana-babanın elini kerhen de olsa öpmek caiz değildir. (Redd-ül-muhtar)
Mürted, yahudi ve hıristiyandan daha kötüdür. Çünkü yahudi ve hıristiyanın kestiği hayvan yenir, fakat mürtedin kestiği yenmez. Yahudi ve hıristiyan kız ile evlenilebilir, fakat mürted olan kız ile evlenilmez. Mürted olan erkek, müslüman kadınla evlenemez.
Küfürden sakınmalı! Mürted, tevbe etmeden ölürse, Cehennemde ebedi olarak azap görür. Bunun için, küfürden çok korkmalı, az konuşmalıdır! Hadis-i şerifte, (Hep hayırlı, faydalı konuşun veya susun) buyuruldu. (Buhari)
Bir kimse, imanım var dese, fakat küfürden teberri etmese [uzaklaşmasa] mürted olur. Buna münafık gözü ile bakılır. Kalbde iman bulunması için, küfürden teberri gerekir. Bu teberrinin en aşağı derecesi kalb ile teberridir. En iyi derecesi de, kalbdeki ayrılığı söz ile, hareket ile belli etmektir.
Mürtedin önceki ibadetlerinin sevapları yok olur. Tekrar imana gelirse, zengin ise, yeniden haccetmesi gerekir. Malları kendisine geri verilir. Namazlarını, oruçlarını, zekatlarını kaza etmesi gerekmez. Mürted olmadan önce, kazaya bırakmış olduklarını kaza etmesi gerekir. Çünkü mürted olunca, önceki günahlar yok olmaz. Mürted, imana gelirse, mürted iken kılmadığı namazlarını kaza etmez. Çünkü kâfirler dinin emir ve yasaklarıyla mükellef değildir. (Hindiyye)
Mürted, La ilahe illallah demekle, namaz kılmakla, oruç tutmakla, hacca gitmekle, hayrat ve hasenat yapmakla müslüman olmaz. Bunların ahirette hiç faydası olmaz. İnkârından, yani inanmadığı şeyden tevbe etmesi, pişman olması gerekir. Mürted olacak şeyi yaptığını inkâr etmesi tevbe olur. Tevbe etmeden ölürse, Cehennem ateşinde ebedi olarak azap görür. (Hadika)
Rahmete kavuşabilmek için Ahirette Allahü teâlânın rahmetine kavuşabilmek için, iman ile ölmek gerekir. Kur'an-ı kerimde ve hadis-i şeriflerde açık bildirilenlere uygun imanı olmayan ve haramlardan sakınmaya ve İslamın beş şartını yapmaya önem vermeyen, kulluk vazifeleri olduklarına inanmayan, beğenmeyen kimsenin imanı gider. Mürted olur. Duaları kabul olmaz. Ehl-i sünnet itikadında olmayana (Bid'at ehli) denir. Bunun yaptığı ibadetleri sahih olup borçtan, azabından kurtulur ise de, vaad edilmiş olan sevaplarına kavuşamaz. Ahirette, dünyada yapmış olduğu iyiliklerin, hayrat ve hasenatının karşılığına kavuşamayacaktır. Dünyadaki iyiliklerinin karşılıklarına kavuşmak isteyenin, hemen tevbe etmesi, imanını düzeltmesi gerekir.
Farzları yapmayanın hâli Sual: Farzları yapmayanın imanı gider mi? CEVAP Farzlara önem verip, tembellikle yapmayan kimse, mürted olmaz. İmanı gitmez. Fakat, bir farzı yapmayan müslüman, iki büyük günaha girer.
Birincisi, o farzın vaktini ibadetsiz geçirmek yani farzı geciktirmek günahıdır. Bunun affolması için tevbe etmek, yani pişman olmak, üzülmek, bir daha geciktirmeyeceğine karar vermek ile olur.
İkincisi, bu farzı terk etmek, yapmamak günahıdır. Bu büyük günahın affolması için, bu farzı hemen kaza etmek, yani vaktinden sonra hemen yapmak gerekir. Kazayı geciktirmek de, ayrıca büyük günah olur.
Farzın vakti geçtikten sonra, bu farzı yapacak kadar zaman içinde bu farz özürsüz olarak kaza edilmezse, geciktirme günahı bir misli artar. Bundan sonra, yine bu kadar zaman içinde kaza etmezse, bir misli daha artar. Böylece, farzı yapacak kadar zamanların herbiri geçtikçe, günahlar, kat kat artarak, sayılamayacak ve düşünülemeyecek kadar çoğalır. Bir farzın kazası özürsüz olarak yapılmayınca, günahı böyle artıyor. Mesela beş vakit namaz için, bir günde, yukarıda bir farz için bildirilenin beş misli çoğalıyor. Aylarca, senelerce kılınmayan namazların günahlarının ne kadar çok olacağı, buradan anlaşılabilir. Bu müthiş, bu korkunç günahların altından kurtulabilmek için, her çareye başvurmak gerekir.
İmanı olan ve aklı başında olan kimsenin gece gündüz kaza namazı kılarak, Cehennemdeki namaz kılmamak azabından kurtulması için çalışması gerekir. Çünkü, özürsüz olarak, tembellikle, üşenerek kılınmayan bir namaz için, yetmişbin sene, Cehennemde azap çekileceği bildirildi. (İslam Ahlakı)
Küfre sebep olan şeyden tevbe etmedikçe Sual: Müslüman olduğunu söyleyen, fakat sözlerinde veya yazılarında küfrü gerektiren bir şey görülen kimseye karşı nasıl hareket etmek gerekir? CEVAP Müslüman olduğunu söyleyen veya cemaat ile namaz kılarken görülen bir kimsenin müslüman olduğu anlaşılır. Sonra, bunun bir sözünde, yazısında veya bir hareketinde, Ehl-i sünnet âlimlerinin bildirdikleri iman bilgilerine uymayan bir şey görülürse, bunun küfür veya dalalet olduğu kendisine anlatılır. Bundan vazgeçmesi, tevbe etmesi söylenir. Kısa aklı, bozuk düşüncesi ile cevap verip vazgeçmezse, bunun sapık veya mürted olduğu anlaşılır. Namaz kılsa, hacca gitse, her ibadeti ve iyiliği yapsa da, bu felaketten kurtulamaz. Küfre sebep olan şeylerden vazgeçmedikçe, bundan tevbe etmedikçe, müslüman olamaz.
Her müslüman, küfre sebep olan şeyleri iyi öğrenerek, mürted olmaktan korunmalı, kâfir olanları ve müslüman görünen yalancıları iyi tanıyıp, zararlarından sakınmalıdır!
Bilmemek özür olmaz Sual: Bir müslüman şaka olarak, bir din kitabına hurafe dese veya alay ederek haram işleyene veya işletene "helal olsun" dese, mürted olur mu? CEVAP Muteber kitaplardan nakil yapalım. Mesela, birçok İslam âliminin kitaplarından derlenen Herkese Lazım Olan İman kitabı için, bir kimsenin, doğru olduğuna inandığı halde alay yolu ile hurafe dediğini kabul edelim. O kitapta, (Allah vardır) diyerek imanın 6 esası bildiriliyor. Şaka olarak veya alay maksadı ile veya ne maksatla olursa olsun buna hurafe demenin, haram işleyene veya işletene (helal olsun) demenin hükmünü vesikaları ile bildirelim.
Muteber kitaplarda buyuruluyor ki: (Küfre sebep olan bir sözü, tehdit edilmeden söyleyenin imanı gider. Çünkü her müslümanın bilmesi gereken şeyleri öğrenmesi farzdır. Bilmemesi özür olmaz, büyük günahtır. Küfre girenin önceki ibadetleri yok olur. Tevbe ederse, geri gelmez. Tevbe için yalnız kelime-i şehadet söylemek kâfi değildir, küfre sebep olan şeyden de tevbe etmesi gerekir.) (Berika, Hadika)
Burhaneddin-i Mergınani hazretleri, (Kur'an-ı kerimi teganni ile okuyan hafıza, ne güzel okudun diyenin imanı gider. Tecdid-i iman ve tecdid-i nikah gerekir) buyurdu. (Dürr-ül Münteka)
Ebu Nasr-ı Debbusi hazretleri, Kadi Zahireddin-i Harezmi hazretlerinden naklen buyuruyor ki: (Bir şarkıcıyı dinleyen veya herhangi bir haram işi gören kimse, haram olduğuna inanarak veya inanmayarak, buna, ne güzel dese, o anda imanı gider.) (Müjdeci Mek. 266)
(Kâfirlerin ibadet olarak yaptıkları ve kâfirlik alameti olan ve İslamiyet’i inkâr etmek ve inanmamak alameti olan ve tahkir etmemiz vacip olan şeyleri yapan ve kullanan kâfir olur. Bunlardan meşhur olanlarını bilmeyerek veya şaka olarak veya herkesi güldürmek için yapan da, kâfir olur.) (Birgivi vasıyyetnamesi)
(Zaruri olan ve tevatür ile bildirilmiş olan din bilgilerine inanmayan kâfir olur. İnanmamayı gösteren her söz, ister şaka olarak, isterse gönülden olmayarak olsun küfür olur.) (Milel-nihal)
(Küfre sebep olan bir işi yapmak küfür olur. Mesela beline, zünnar denilen papaz kuşağını bağlamak ve küfre mahsus şey giymek de böyledir. Bunları mizah için, başkalarını güldürmek içi, şaka için kullanmak da küfre sebep olur. İtikadının doğru olması fayda vermez.) (Berika)
(Filan müslüman benim gözümde yahudi gibidir demek küfürdür. Ahirette olacak şeylerle alay etmek küfürdür. Kabirdeki ve kıyametteki azaplara akla, fenne uygun değildir diyerek inanmamak, faiz helal olsaydı demek, İslam bilgilerini ve din âlimlerini aşağılamak da, küfürdür.
Akıllı, bilgili, edebiyatçı olduğunu göstermek için veya yanındakileri güldürmek, sevindirmek veya alay etmek için söylenen sözlerde küfre düşmekten çok korkmalıdır. Bir kimse, küçük günah işlese, buna tevbe et denildiğinde, (tevbe edecek bir şey yapmadım ki...) dese, kâfir olur.
(Filan şey, filan kimsede yoktur, varsa kâfir olayım) diye, yemin eylese, o şey, o kimsede olsun veya olmasın, o kimse, kâfir olayım dediği için küfre girmiştir. Kâfirlerin ibadetleri, İslamiyet’e uymayan işleri güzeldir demek de küfürdür.
Bir kadın, beline bir kara ip bağlasa, (bu nedir) deseler, (zünnardır) dese, kâfir olur. Nasrani olmak, yahudi olmaktan, [amerikan kâfiri olmak, komünist olmaktan] hayırlıdır demek küfürdür.
İlim meclisinde ne işim var veya din adamlarının sözü neye yarar demek küfür olur. Biri diğerine, gel fıkıh kitabını okuyalım dese, o da, (Ben ilmi ne yapayım) dese, ilmi hafife aldığı için kâfir olur.) (Miftah-ül-cenne)
Gülmek ve Küfür Sual: Bazı cahiller, şaka ile (Ben hocaların bulunduğu Cennete değil, artistlerin, dansözlerin şarkı çalıp oynadığı Cehenneme gitmeyi isterim) diyerek gülüyorlar. Böyle söyleyenlere gülen de kâfir olur mu? CEVAP Cehennem gülüp oynama yeri değil, şiddetli azap çekme yeridir. Dinin bir emrini böyle alaya almak küfrü gerektirir. İsteyerek buna gülen de küfre girer. Yani kâfir olur. İradesi dışında gülerse küfür olmaz. Din ile alay edenler, gülerek günah işleyenler cezalarını elbette ahirette görürler. Hadis-i şerifte buyuruldu ki: (Gülerek günah işleyen, ağlayarak Cehenneme gider.) [Ebu Nuaym]
İnanmayanların alay ettikleri gibi, Cehennem gülüp oynama yeri değil, zalimlerin, hainlerin şiddetli azap görecekleri bir ceza yeridir. Cehennem o kadar korkunç bir yerdir ki günahsız olan melekler bile, onun dehşetinden korkarlar. Peygamber efendimiz, Cebrail aleyhisselamı çok üzgün görünce sebebini sorar. O da, (Cehennemin öyle kızgın bir alevini gördüm ki, onun tesirinden hâlâ kendime gelemedim) diye cevap verir. (Taberani)
Bir kimse, Yunan felsefecileri gibi, (Dünya kadimdir, ezelidir) derse küfre düşer. Yahut, (İnsanın ve bitkilerin yaratılışında, kirpiğimizin, saçımızın uzamasında ilahi şuuru görüyoruz) derse, mahluk [yaratık] olan şuuru Yaratıcı için kullanmış olur. Bu ise küfürdür. Çünkü şuur, akıl, fikir yaratıktır.
Abduhçular gibi, (İslam düşüncesi) demek de bu bakımdan küfürdür. Çünkü İslamiyet bir düşünce sistemi değildir. İlahi emir ve yasaklara düşünce demekten çok sakınmalıdır! İçinde (İslam düşüncesi), (İslam nazariyesi) gibi ifadeler bulunan kitaplar çok zararlıdır.
Müslümana kâfir denmez Sual: Kötü birinden, bid'at ehlinden bahsederken kâfir deniyor. Kâfir olmayana kâfir denir mi? CEVAP Hadis-i şerifte buyuruldu ki: (Müslümana kâfir diyenin kendisi kâfir olur.) [Buhari] İtikadı bozuk olmadığı için, Cennete girecek olan kimse, yaptığı günahlar sebebi ile Cehenneme girebilir. Eğer salih ise, yani günahına tevbe etmiş ise yahut affa veya şefaate kavuşursa, Cehenneme hiç girmez. Cahillerin de bildiği ve sözbirliği ile bildirilmiş olan bir inanışı veya bir işi inkâr eden, kâfir ve mürted olacağı için, la ilahe illallah dese ve her ibadeti yapsa ve her günahtan sakınsa bile, buna la ilahe illallah ehli ve ehl-i kıble denmez.
En şiddetli azap Sual: Mürtedler Cehennemde hangi tabakada azap görürler? CEVAP En alt tabakada azap görürler. Cehennem 7 tabakadır. Her birinin azabı üstündekinden daha şiddetlidir. (Feraid-ül-fevaid) 1. tabaka: Adı Cehennem’dir, azabı en hafiftir. Burada, günahkâr Müslümanlar azap görür. 2. tabaka: Adı Sair’dir. Ateşi ve azabı şiddetlidir. Burada, Yahudiler azap görür. 3. tabaka: Adı Sekar’dır. Bu daha şiddetlidir. Burada Hıristiyanlar azap görür. 4. tabaka: Adı Cahim’dir. Burada, güneşe, yıldızlara tapanlar azap görür. 5. tabaka: Adı Hutame’dir. Burada Mecusiler, Budistler, Brehmenler azap görür. 6. tabaka: Adı Lazy’dir. Ateistler, müşrikler, dinsizler azap görür. 7. tabaka: Adı Haviye’dir. En şiddetlisidir. Burada münafık ve mürtedler azap görür.
Mürtedin tevbesi Sual: Bir kimse, küfre düşürücü bir şey söylese, mesela peygamberlerden birini inkâr etse, bütün küfürleri için tevbe etse, kelime-i şehadet getirse, namazlarını da kılsa, fakat yine bu inkârında devam etse, kelime-i şehadetinin ve namazının buna faydası olur mu? CEVAP Hayır faydası olmaz. Tevbe etmek için yalnız kelime-i şehadet söylemek kâfi değildir. Küfre sebep olan şeyden de tevbe etmek şarttır. Amel değil, iman bir bütündür, ya vardır ya yoktur. İman edilecek şeylerin birine bile inanmasa, hepsine inanmamış sayılır.
Mürted, küfrüne sebep olan şeyden tevbe etmedikçe, (La ilahe illallah) demekle ve İslamiyet'in bazı emirlerini yapmakla, mesela namaz kılmakla, oruç tutmakla, hacca gitmekle, hayrat ve hasenat yapmakla Müslüman olmaz. Bu bozuk itikadla ölürse imanla ölmez. Bu iyiliklerinin ahirette hiç faydasını görmez. İnkârından, yani inanmadığı şeyden tevbe etmesi, pişman olması lazımdır. Yani, İslamiyet'ten çıktığı kapıdan geri girmesi lazımdır.
Not: Küfre düşüren söz ve işler hakkında geniş bilgi, Doğru İman Bilgileri maddesinde var.
|
|
Yukarı dön |
|
|
muratmatrak Uzman Uye
Katılma Tarihi: 22 mart 2009 Yer: United Kingdom Gönderilenler: 132
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
(NİSA) 86. Bir selam ile selamlandığınız zaman siz de ondan daha güzeli ile selamlayın; yahut aynı ile karşılık verin. Şüphesiz Allah, her şeyin hesabını arayandır.
Selam
Korucu8282 dedi
anladığım kadarıyle siz paygamber efendimiz sallalahü aleyhi ve selem ölçü olarak almıyorsunuz da ibni teymiye gibi sapıkları ölçü alıyorsunuz, bizim evliyayla ilgimiz yok diyorsunuz da ibni teymiyeyi önder kabul edyorsunuz, kendini o kadar yüceltmişiniz ki kurandan doğru manaları çıkarırız sanıyosunuz kabir azabına inanmıyorsunuz hele mezheplere hiç inanıyorsunuz, hz. Aişe validemize sadece aişe diyecek kadar alçalıyorsunuz, yok ayetler çelişkili yok bu hadisler uydurma din hiç yaşanmıyordu da bugüne kadar osmanlı atalarımız hiç bir ey bilm,yordu dinimizi bizlerre ulaştıran atalarımız hepsi yanlış yoldaydı da şimdi siz kuran ayetlerinden uydurarak dini tamamladınız
Hayir..! Biz peygameberimize atilan iftiralardan bahsediyoruz sen onlara hadis diyiyorsun,Ibni Teymiye Kimdir bilmiyorum.Kabir Azabina dair bana bir ayet gosterseydin keske,Aise annemiz muminlerin annesidir peygamberimizin Hanimlari bizlerin anneleridir.Hakeretmi.? hasa(asla) bak.! hakaret vesikasi ornek bir hadis sana;
53- Ebû Seleme’nin yaptığı diğer bir rivayette şöyle gelmiştir: “Hz. Aişe (radıyallahu anhâ)’nin yanına girmiştim. Yanımda Hz. Aişe’nin süt kardeşi vardı. Kendisine, Resûlullah (aleyhissalatu vesselam)’ın cenâbetten nasıl yıkandığını sorduk. Bir sa’ miktarında bir kap getirtti ve onunla yıkandı. Aişe ile aramızda bir perde vardı. (Yıkanırken) üzerine üç kere su döktü ve dedi ki: “Resulullah (aleyhissalâtu vesselâm)’ın zevceleri, saçları kulak memesi civarında olması için saçlarının başlarını alırlardı.” (K.S. 3760 C.10 S.542 Akçağ-1990, alıntıları; Buhari, Gusl 2, Müslim Hayz 41,42, (319-320); Muvatta, Tahâret 68, (1,44,45); Ebu Dâvud, Tahâret 97, (238); Nesâi, Tahâret 144, (1,127) )
İddia ettiklerine göre, bir tanesi ki kim olduğu belli değil, iki kişi Aişe’ye giderek Peygamberin cünüplükten nasıl yıkandığı konusunda soru sormuşlar. Güya, Aişe yıkanarak onlara öğretide bulunmuş. Arada perde vardı demeleri ise lafı dallandırmalarından başka bir şey değildir. Zira yıkanan görünmeyecekse, yıkanmak suretiyle tarifte bulunmanın bir manası yoktur. Görünmesi halinde yıkanarak tarifte bulunması mümkün olur. Nitekim, başına üç kere su döktü demeleri ve saçın kısalığından bahsetmeleri bunu ima etmek içindir. Olay iddiaları sırf başa su dökülmesi olayı da değildir, zira cenâbetten yıkanmada bütün vücudun yıkanması söz konusu olduğundan asıl anlatmak istedikleri, Aişe’nin bu yıkanmayı tatbiki olarak gösterdiğidir. Aişe’ki, müminlerin annesidir. Ona yapılmış bir iftira bütün müminleri derinden yaralar.
Mezhepler hakkinda Kur'an dan vermisitim es gectin sanirim muhim deil;birdaha veriyorum.
(EN'ÂM) 159. Dinlerini parça parça edip ayrı ayrı gruplara ayrılanlarla senin hiçbir alakan yoktur. Onların işi Allah'a kalmıştır. Sonra O, kendilerine ne yaptıklarını haber verir.
O atalarin hakkinda Kur'an dan belirmistim yine belirteyim son olarak;
(BAKARA) 170. Onlara: «Allah'ın indirdiğine uyun.» dendiği vakit de: «Yok, atalarımızı neyin üzerinde bulduysak ona uyarız.» dediler. Ya ataları bir şeye akıl erdiremez ve doğruyu seçemez idiyseler de mi onlara uyacaklar?
Yuce Kur'an dan ben mana cikarmiyorum.Kuran Acik ve Secik herseyi belirtmekte.Ayetlerde Celiski kesinlikle yoktur bunu kimse idda etmiyor.O konu ayetlere iftira atip ayetlerin hadisi demek istegi konusundan soylenen,yani hadisler
Sonucta beseriz.Suphesiz herseyin dogrusunu bilen Yuce Allah.
(NÛR) 46. Yemin olsun, biz açık seçik bilgiler veren ayetler indirdik. Allah, dilediğini/dileyeni dosdoğru yola iletiyor.
(KALEM) 52.Oysaki o Zikir/Kur'an âlemler için bir öğütten başka şey değildir.
(MÜZZEMMİL) 4.Yahut buna biraz ekle! Ve Kur'an'ı ağır ağır, düşüne düşüne oku!
(MÜZZEMMİL) 19.Bu, bir öğüt verici, düşündürücüdür. Dileyen, Rabbine doğru, bir yol edinir.
(MÜDDESSİR) 54.-55.Hayır, iş, sandıkları gibi değil! O bir öğüt verici/bir düşündürücüdür. Dileyen düşünür onu, öğüt alır.
(TEKVÎR) (27-28) O, herkes için, sizden doğru yolda gitmek isteyenler için bir öğüttür.
(ZUHRUF) 5. Siz, haddi aşanlardan/zulme sapanlardan oluşan bir toplumsunuz diye, o zikri/Kur'an'ı sizden uzak mı tutalım?
(FUSSİLET) 42. Bâtıl ona, ne önünden gelebilir ne de arkasından. Hakîm ve Hamîd Allah'tan bir indirmedir o.
(A'RAF) 2. Bir kitaptır bu; sana indirildi, onunla uyarıda bulunasın diye ve inananlar için bir öğüt ve düşündürme olarak... O halde, bundan dolayı göğsünde bir sıkıntı olmasın
Ama sonucta.diyor ki yuce Rabbim
(A'LÂ) (10-13) (Allah'tan) korkan öğütten yararlanacak. En büyük ateşe girecek olan kötü kimse ise öğütten kaçınır. Sonra o, ateşte ne ölür ne de yaşar.
Son olarak
(NİSA) 60. Sana indirilene ve senden önce indirilenlere inandıklarını ileri sürenleri görmedin mi? Tâğut'a inanmamaları kendilerine emrolunduğu halde, Tâğut'un önünde muhakemeleşmek istiyorlar. Halbuki şeytan onları büsbütün saptırmak istiyor.
Savundugun Nakilci,Dini Nakliyata CEVIRENLER.
(NİSA) 109. Haydi, siz bu dünya hayatında onlar adına mücadele ediverdiniz diyelim, fakat kıyamet günü onları kim savunacak ve onlara kim vekil olacak?
Aklimizi kullanalim bizim aklimizin o atalarin aklindan farki yok sadece okuyup,ogrenip gelistirmeli Kur'anin ilk emri OKU .bak ne diyo aklini kullanmayanlara;
(YÛNUS) 100. Allah'ın izni olmadıkça hiç bir kimsenin iman etmesi mümkün değildir. Akıllarını güzelce kullanmayanları Allah pislik içinde bırakır!
Ve seninle bu konuyu burda kapatiyorum korucu8282.
Onlar kordurler onlar sagirdirlar hakka cagirirsin gelmezler seni duymazlar.
(KÂFİRÛN) 6. Sizin dininiz size, benim dinim banadır.
Alemlerin Rabine Sukurler Olsun,Yerdekilerin ve Goktekilerin Tek Hakimi ve Sahibi,Butun Eksikliklerden Uzak Olan Yuceler Yucesi Rabbim.!Herseyi Hakkiyla Bilen Sensin. Allah-ul-Alim
|
Yukarı dön |
|
|
korucu8282 Yasaklı
Katılma Tarihi: 30 mayis 2009 Yer: Turkiye Gönderilenler: 19
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
murat matrak demiş
İddia ettiklerine göre, bir tanesi ki kim olduğu belli değil, iki kişi Aişe’ye giderek Peygamberin cünüplükten nasıl yıkandığı konusunda soru sormuşlar. Güya, Aişe yıkanarak onlara öğretide bulunmuş. Arada perde vardı demeleri ise lafı dallandırmalarından başka bir şey değildir. Zira yıkanan görünmeyecekse, yıkanmak suretiyle tarifte bulunmanın bir manası yoktur. Görünmesi halinde yıkanarak tarifte bulunması mümkün olur. Nitekim, başına üç kere su döktü demeleri ve saçın kısalığından bahsetmeleri bunu ima etmek içindir. Olay iddiaları sırf başa su dökülmesi olayı da değildir, zira cenâbetten yıkanmada bütün vücudun yıkanması söz konusu olduğundan asıl anlatmak istedikleri, Aişe’nin bu yıkanmayı tatbiki olarak gösterdiğidir. Aişe’ki, müminlerin annesidir. Ona yapılmış bir iftira bütün müminleri derinden yaralar.
hala Hz Aişe diyemyosun değil mi çünkü onu kendinle aynı seviyede görüyorsun bu senin kibirinin dorukta olduğunu gösteriyor, bu bile senin ne kadar sapık olduğunu gösterir, ikincisi sen bu hadisi nereden aldın eğer ki saadeti ebediyye den almadıysan bizim iiçin bir önemi yok çünki sapık fırka sadece siz değilsiniz öyle uydurmalar var ki insan onları okudukça peygamber efendimizden soğur haşa..
(EN'ÂM) 159.Dinlerini parça parça edip ayrı ayrı gruplara ayrılanlarla senin hiçbir alakan yoktur. Onların işi Allah'a kalmıştır. Sonra O, kendilerine ne yaptıklarını haber verir.
(Ümmetim 73 fırkaya ayrılır, [bid’at ehli olan] 72’si Cehenneme gider. Yalnız bir fırka kurtulur. Cehennemden kurtulan fırka, benim ve Eshabımın gittiği yolda gidenlerdir.) [Tirmizi]
bu hadisi şerifte yukarıdaki ayetle paralel, ikiside sizin gibi sapık fırkaların çıkacağını haber veriyor bunların mezheple bir alakası yok, yalnız benim ve eshabımın yolundan gidenler kurtulur buyuruluyor.
(Ümmetimin ihtilafı rahmettir)
(Müctehid, ictihadında hata ederse bir, isabet ederse iki sevap alır.) [Buhari]
bu hadisler mezheplerin caiz olduğunu ve olması gerektiğini gösteriyor, sana bir örnek vereyim peygamberimize biri gelmiş avret yerine dokununca abdest bozulur mu diye sormuş bozulmaz buyurmuş, başka bir zaman başka birisi gelmiş onada bozulur abdestini tazele demiş imam malik hz. bir hükmü imam hanefi hz. diğer hükmü kabul etmiş bu bir çelişki değildir. Allahü teala insanlara kurallar koymuş bu şekilde hareket edin demiş rahmeti bol olduğundan da zor durumda kalmasınlar diye iki ayrı hüküm göstermiş, Şimdi bir müslüman bulunduğu ortama uygun mezhebi seçebiliyor o mezhebe göre hareket edebiliyor kendi mezhebinde zorlandığı bir şey olursada başka mezhebi taklid edebiliyor. yani senin gösterdiğin ayeti kerime kafasına göre din uyduranlara mahsus, tam size mahsus, herkes kafasından ayete mana verecek işine geldiği gibi kimisi 3 vakit kimisi 5 vakit namaz kılacak yok öyle şey Allahü teala nın dinini hiç kimsenin kafasına göre yorumlaya hakkı yok. Allahü teala kalbinde zerre kibir olanı cennete koymam buyuruyor. mezzhep imamlarımızın hiç birisi hükümleri kafasından uydurmuş değil, bir konuda önce Kuranı kerime bakmışlar açıkça bulamadılar mı hadis-i şerife bakmışlar, ondada yoksa eshabı kiramın yaşayışına bakmışlar ondada yoksa ayeti kerimeleri ve hadisi şerifleri karşılaştırmışlar da öyle hüküm koymuşlar.imamı azam ebu hanefi hz. öyle takva sahibi ki bulunduğu şehirde koyun çalındı diye 7 sene et yememiş o haram et kursağıma girmesin diye, tabiki siz bunları anlamazsınız bilmezsiniz ne diyordu Osman Ünlü hocam insan bilmediği şeyin düşmanıdır, onlar bir hükmü koyabilmek için kılı kırk yarmışlar, sizin gibi kestirmeden gidiyim, din uyduruyum dememişler, işime geldiği gibi hareket ediyim dememişler.
(BAKARA) 170.Onlara: «Allah'ın indirdiğine uyun.» dendiği vakit de: «Yok, atalarımızı neyin üzerinde bulduysak ona uyarız.» dediler. Ya ataları bir şeye akıl erdiremez ve doğruyu seçemez idiyseler de mi onlara uyacaklar?
yani buna gülünür artık, bu ayeti kerime peygamberimizin zamanında yaşayan putpeestleri anlatıyor onlardan haber veriyor, atlarımız yani osamanlılar islamiyyeti bize kadar ulaştırdılar yoksa kendileri uydurmadılar nitekim bizim atlarımız yani türk devletleri göktürkler uygurlar kutluklar islamiyyeti benimsemediler, yahudi olanlar. puta tapanlar vardı, biz o daha eski atalarımızın dinine tapmıyoruz doğru olana inanıyoruz onuda bize osmanlı devleti, selçuklu devleti ulaştırdı, yoksa biz senin zannettiğin gibi milliyetçiliği dine karıştırmıyoruz, biz şunuda çok iyi biliyoruz turk devleti olan hunlar hırsızdı çinliler çinsettini bu yuzden yaptılar, islamiyyetle şereflendiler işte ozaman değerli oldular, ama doğru olan islamiyyetle peygamber efendimizin sünnetine uygun olan inancıyla şereflendiler, sizin gibi sapık olan inançla değil.
matrak demiş
Aklimizi kullanalim bizim aklimizin o atalarin aklindan farki yok sadece okuyup,ogrenip gelistirmeli Kur'anin ilk emri OKU .bak ne diyo aklini kullanmayanlara;
İşte senin ahmaklığın buradan kaynaklanıyor matrak kardeşim, mesele akıl meselesi değil, nakil meselesi gayret meselesi, edep meselesi, tevazu meselesi sen bunları bilmediğin için anlayamazsın,Kuranı kerime değil mana vermek yazılan doğru tefsiri anlayabilmek için dahi 20 ana ilmi bilmek gerekir, bunlarında 80 er kolu vardır, anatomi astronomi fıkh kelam...
ilm bitmez tükenmez hazinedir kardeşim öyle senin üç kuruşluk aklınla anlayacağın şey değil, ne diyodu osman hocam insan bilmediği şeyin düşmanıdır, bilmiyorum diye düşman olma kestirip atma sen ve senin gibiler o müctehidlerin kılı bile olamaz o yuzden saygı duy, onlar dinde olması gerkenlerilokma haline geitrmişler bize yutması kalmış.
kardeşim eğerki gerçekten iyi niyetliysen bukadar ahmak olmana şaşıyorum Allahü teala sana insaf versin vicdan versin akıl versin son nefeste imanla gitmeni nasip etsin zira ebedi ateşte yanmak felaket bir şey, biz kimsenin yanmasını istemeyiz.
amma dine yıkmak için görevliysen mason yada misyoner teşkilatına bağlıysan elhamdülillah ehli sünneti Allahü teala kıyamete kadar koruyacağını vaadediyor, hüsyin hilmi ışık efendi hz. hocamızın yazmış olduğu kitaplar, türkçe hariç tam 14 dilde basıldı ve dünyanın dort bir yerine ulaşıyor, www.hakikatkitabevi.com buradan bakabilirsin, ayrıca hocamızın talebelerinin bir sürü siteleri var
http://www.huseyinhilmiisik.com/
http://www.turktakvim.com/
http://www.mehmetalidemirbas.com/
http://www.osman-unlu.com/
http://www.ramazanayvalli.com/
http://www.mehmetoruc.com/
http://www.gonulsultanlari.com/
http://www.vehbitulek.net/
http://www.ailevekadin.com/
http://www.etemlevent.com/
http://www.huzuradogru.com/
http://www.amentu.com/
http://kitap.hakikatkitabevi.com/cgi-bin/cgi.exe/dnszlk/quer y=*/toc/%7B@1%7D? (dini terimller sözlüğü)
bütün bunlar gayet ve naklin ürünleri kardeşim bu sitelerde, bu kitaplarda hazineler yatıyor, peygamberimiz kalbinde ne varsa Hz ebu bekre akıtmış oda hz selmanı farisi hz. ne bu silsile yoluyla devam etmiş bu kalpteki nurunu akıtmış gizli sırları akıtmış, bir umman bir derya akıtmış Allahü teala çok büyük onun büyüklüğünü anlamak için elbetteki onun sevenlerine uyacağız onun en sevdiği peygamber efendimizdi
Âdem aleyhisselam, Arşta gördüğü nurun mahiyetini sual etti. Hak teâlâ buyurdu ki: (Bu nur, gökte Ahmed, yerde Muhammed denilen, zürriyetinden bir peygamberin nurudur. O olmasaydı, seni de, yer ve gökleri de yaratmazdım.) [Mevahib-i ledünniyye] Allahü teâlâ yine hadis-i kudsilerde buyuruyor ki: (Ya Âdem, Muhammed aleyhisselamın ismiyle her ne isteseydin, kabul ederdim. O olmasaydı, seni yaratmazdım.) [Hâkim]
(Ey Resulüm, İbrahim’i halil [dost], seni de habib [sevgili] edindim. Senden daha sevgili hiç bir şey yaratmadım. Senin, benim indimdeki yüksek derecenin bilinmesi için, dünyayı ve dünya ehlini yarattım. Sen olmasaydın, kâinatı yaratmazdım.) [Mevahib-i ledünniyye]
velhasıl bizler peygamber efendimize uyduğumuz inandığımız müddetçe değerliyiz, çünki yaratılmışların içinde ondan iyisi ondan çok dert çekmişi ondan sevgilisi yok.
matrak demiş
Onlar kordurler onlar sagirdirlar hakka cagirirsin gelmezler seni duymazlar.
(KÂFİRÛN) 6. Sizin dininiz size, benim dinim bana
demişsin ama gerçekten niyetin samimiyse ben sendende umutluyum sana tavsiyem iki rekat namaz kıl Allah ü telaya dua et doğrusunu bildir Yarabbi diye.. kibirini yenip bunu yapabilirsen sana ne mutlu...
|
Yukarı dön |
|
|
Guests Guest Group
Katılma Tarihi: 01 ekim 2003 Gönderilenler: -259
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
selam
Sayın korucu8282 sen ne yaptığının farkındamısın acaba.? Yazdığın son iki mesajına bir bak lütfen, Allah adına konuştuğunu, Allah'ın muradının ne yönde olduğunu izah etmeye çalışıyorsun ama konularla alakalı bir tane ayeti bile ortaya koymuyorsun Yani Allah'ın muradının ne olduğunu anlayacağımız ayetler ortada yok ama ondan başka herkezin muradı ortada, senin yapmadığın gibi kalkıp Allah'ın ayetlerini, falancanın filancanın görüşüyle veya kurana aykırı olan (büyük ihtimal uydurulmuş ve faturası resule kesilmiş) hadislerle bertaraf etmeye çalışıyorsun, Bu Allah adına işlene bir zulum değilmidir.
Heleki son mesajında, uzunca yazdığın pasajındaki çelişkini bile göremiyorsun, yani Allah'ın dini herkezin kafasına göre hareket edilecek bir şey değil diyorsun, peşinede müctehit, alim vesair sıfatlarla kafasına göre hareket edenleri savunuyorsun vede en son olarak yapılan yanlışları resule dayandırarak ona atılmış iftiraları sürekli canlı tutuyorsun. Bu ne yaman çelişkidir böyle... Allah bölünmeyi kınayacak, sonrada resul diyecek ki ihtilafta rahmet vardır öyle mi.? Geçin bunları anam babam geçin bunları...
Kavmi onunla tartışmaya girişti. Dedi ki: �Beni doğru yola iletmişken, Allah hakkında benimle tartışmaya mı kalkışıyorsunuz? Hem sizin O�na ortak koştuklarınızdan ben korkmam; ancak Rabbimin bir şey dilemiş olması başka. Rabbimin ilmi her şeyi kuşatmıştır. Hâlâ düşünüp öğüt almayacak mısınız?� ENAM/ 80
�Allah�ın, size, hakkında hiçbir delil indirmediği şeyleri O�na ortak koşmaktan korkmuyorsunuz da, ben sizin ortak koştuğunuz şeylerden ne diye korkayım? Öyle ise iki taraftan hangisi güvende olmaya daha lâyıktır? Eğer biliyorsanız söyleyin.� ENAM/ 81
selamet dilerim...
|
Yukarı dön |
|
|
öğrenci98 Ayrıldı
Katılma Tarihi: 21 kasim 2008 Yer: Turkiye Gönderilenler: 432
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Merhabalar
Bahsi geçen konulara ilişkin hatırlatma babında Rabb'imizin mesajından bir pasaj;
"Gün olur, yüzleri ateşin içinde evrilip çevrilir de şöyle derler: “Vay başımıza! Keşke Allah’a itaat etseydik, keşke resule itaat etseydik.” "
"Ve derler ki: “Rabbimiz biz, efendilerimize, büyüklerimize itaat ettik de bizi yoldan saptırdılar.” " 33/66,67 (ynö)
Resule itaatin/dinlemenin, Allah'a itaatten/dinlemeden başka bir itaat/dinleme olduğunu iddia edenlere (ki ilginçtir itaat mercii hususunda Allah'tan başka özel isim zikredilmez) bir ayet;
"Herhangi birşeyde ihtilafa düştüğünüzde onun hükmü Allah’a bırakılır. İşte budur Rabbim olan Allah. Yalnız O’na güvenip dayandım; yalnız O’na yönelirim ben." 42/10 (ynö)
Muhabbetle...
__________________ Benliğin galebe çaldığı hiçbir yerde, vahiyden, adaletten ve merhametten bahsedilemez.
|
Yukarı dön |
|
|
muvahhıd Uzman Uye
Katılma Tarihi: 07 eylul 2008 Yer: Turkiye Gönderilenler: 174
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Sayın korucu8282; size bir kaç sorum olacak, 1-Sizce kuran yeterli mi eksik mi, dini anlama ve yaşamada. 2-Peygamberler kime tabi oldular. 3-Dinin halis kılınması nasıl olur. 4-Siz meshebinizi kendiniz mi ve nasıl seçtiniz Selam ile
|
Yukarı dön |
|
|
muratmatrak Uzman Uye
Katılma Tarihi: 22 mart 2009 Yer: United Kingdom Gönderilenler: 132
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
selam
korucu8282 dedi;
hala Hz Aişe diyemyosun değil mi çünkü onu kendinle aynı seviyede görüyorsun bu senin kibirinin dorukta olduğunu gösteriyor, bu bile senin ne kadar sapık olduğunu gösterir, ikincisi sen bu hadisi nereden aldın eğer ki saadeti ebediyye den almadıysan bizim iiçin bir önemi yok çünki sapık fırka sadece siz değilsiniz öyle uydurmalar var ki insan onları okudukça peygamber efendimizden soğur haşa..
Ayse annemize hadis denen cirkin ve kabul edilemez iftiraya birsey demiyorsun ama hazret sifatini basa koyulmamis diye ici Riya,fesatlik dolu kalplerden,Bana savurdugunuz iftiralardan,Hasa..!Allah ile calisirmiscasina beni kafir,munafik,namaz kilmayan,murted,ahmak,ve cehenneme fisimi kestiniz.Sana senin salih kullar adlandirdigin kisilerin sozlerinden soyleyeyim Osman Unlu yu ele alicam.
Osman Unlu bir konusmasinda;
Muminlere nasihat et onlarin nefsi nasihati dinler.(yani sade ve yumusak ol)
korucu8282 dedi;
yani buna gülünür artık, bu ayeti kerime peygamberimizin zamanında yaşayan putpeestleri anlatıyor onlardan haber veriyor,
Ben sana Kur'an dan NAKIL yapiyorum,yorum YAPMIYORUM ama sen yorum yapiyorsun o ayet o zamanin putperestlerine inmisti yani demek istiyon (eskilerin masali) yine nakil yapicam sana Oku Kur'ani..!
(EN'ÂM) 25. İçlerinden sana kulak verenler vardır; ama biz onu gereğince anlamamaları için kalplerine kılıflar geçirmiş, kulaklarına bir ağırlık koymuşuzdur. Tüm mucizeleri görseler de onlara inanmazlar. Nihayet sana gelip seninle çekişerek söyle derler küfre sapanlar: "Bu, eskilerin masallarından başka bir şey değildir."
Osman Unlu nun Kul hakkinda muhtesem konusmalari vardir.Sanirim onun en cok cekindigi sey Kul Hakki ve gecmis ve gelecek insanlara Kul hakkalarini helal etmistir kendileri insanlara.
Benim Size Hakkim helal olsun.Bana hakaretlerinizi ve iftiralarinizi Allah a havale ediyorum.Seni Allah afetsin en onemliside O zaten
yine osman unlunun anlattigi bir hikaye vardi bilmiyorum biliyormusun bir canak yogurt ve kopek hakkinda konu gozunle gormeden konusmanin dogurdugu sonuc cok guzel bir hikaye..Git ogren anliyacaksin.
O kadar cok ki Sasiyorum ogrenci salih kisinin mezarina gidip ne yapacam diye sormasi ve o olu olan salih kisinin ona seslenmesi ve git su kisiye yat kapisinda onun mursidi ol hikayeleri
birde salih bir kisi abdest almak icin su ararken bir kuyu bulmasi ve kuyudan kovayi cekince bir kova altin gelmesi ama o salih kisi yaw Allahim ben bunu istemedim ben su istedim deyip kovayi geri salmasi suyun kuyunun uzerine cikmasi gibi
yahudiye cubesinin bir tarafindan cegennemdeki yerini gostermesi obur yanindan cennetteki kendi yerini gostermesi .
peygamberimzin kiyamet gunu 1000 sene kadar secde de kalacagi
kafirlerin kiyamet gunu cekirge buyuklugunde olacagi inanlarin ari buyuklugunde olacagi farkin boyle anlasilacagi.
bide bir nar hikayesi var Gerci Yuce Allah diyiyor Kalplerdeki Herseyi ben bilirim ama bu salih kisilerde biliyor
mesela bir salih kisi bir yere giderken bir nar agci goruyo ah ne kadar guzeller olunca alirim cok hosuma gitti diyo icinden ve yoluna devam ediyo derken birine rastliyo zayif hasta yara bere icinde hintli fakiri gibi ona yardim etmeye calsiyo o ciliz adamda salihmis sen git diyo o nar sevgisini kalbinden cikar oyle gel.
dedim uh be adam yardim edecek kisilestirme iste hikayeler bu tipte ve niceleri
ve nice hindistan ve budist patenli yahudi ve hiristiyan uyarmali hikayeler olmaz olmazlar yani
Ruhbanlik yolundaki musluman desek yani bu is evliya kapisi herkese acik olmak icin agir bir sinavi var hani hiristiyanlar vardi ya ruhban olanlar kitlerlerdi kendilerini kiliseye kopar baglantiyi dunyala birak ugrasma kimsele okuma tabi ol muritlere 123 ile 245 arasi ihlas ve fatiha oku 500 adet tesbih cek bu salih kisilerin kitabini oku onlarin Naklini hamballigini yap Kestirmeden cennettesin...
AMA KUR'AN I ASLA OKUMA CUNKI SENIN AKLIN KIT ANLAMAZSIN DEMI...! ILK EMIR OKU KARDESIM ILK FARZ.
(FUSSİLET) 26. İnkâr edenler dediler ki: "Şu Kur'an'ı dinlemeyin! O okunurken yaygara koparın ki, galip gelesiniz."
ISTE OKUTULMAMASI ICIN KAFIRLERIN YAPTIGI YAYGARA BU.SEN ANLAMAZSIN OKUMA,HELE BIDE ABDESTSIZ HIC OKUMA,E TAMAM OKUYACAKSAN ARAPCA OKU KI SEVABI COK,EE BEN ARAPCA ANLAMIYOM.DIYOLAR KI YAW GEREK YOK O ARAPCA OKUNSUN DIYE INDI BIZ ANLIYOZ SENIN ANLAMAN ONEMLI DEIL USTEKI AYET SIZE BIR CANLI MUCIZE AL DUVARA AS OKUMAK ICIN AKSESUAR ICIN DEIL
buda yeni eklendi korucu8282 den
Kuranı kerime değil mana vermek yazılan doğru tefsiri anlayabilmek için dahi 20 ana ilmi bilmek gerekir, bunlarında 80 er kolu vardır, anatomi astronomi fıkh kelam...
Herseyi Hakkiyla Bilen Yuce Allah..
|
Yukarı dön |
|
|
İbrahimizm!!! Ayrıldı
Katılma Tarihi: 14 subat 2009 Yer: Turkiye Gönderilenler: 420
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
selamlar Murat kardeşim,
Aklını işleten,selim akla sahip olan herkes
Osman Ünlü denen müşriğin,
Peygamberimizin çağ ötesi düşmanı olduğunu anında anlar.
Diğerleri anlamaz. Tatlı söz,tatlı söz.Ötesi yok.
|
Yukarı dön |
|
|
muratmatrak Uzman Uye
Katılma Tarihi: 22 mart 2009 Yer: United Kingdom Gönderilenler: 132
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Eskiler Icindi diyenlere Gelecekten bi haber.Bir Mucize Oku.!Kur'an'i
(FURKÂN) 26. O gün gerçek mülk ve yönetim Rahman'ındır. Ve o, kâfirler için çok zorlu bir gündür.
(FURKÂN) 27. O gün zalim, ellerini ısırarak diyecek ki: "Ne olurdu, resulle birlikte bir yol tutsaydım."
(FURKÂN) 28. "Ah, ne olurdu, falancayı dost edinmeseydim."
(FURKÂN) 29. "Zikir/Kur'an bana geldikten sonra, o saptırdı beni ondan. Şeytan, insan için bir rezil edicidir."
Peygamberimizin tek sikayeti gelcekten (kiyamet gunu)
(FURKÂN) 30. Resul de şöyle der: "Ey Rabbim, benim toplumum, bu Kur'an'ı terk edilmiş/dışlanmış halde tuttular."
Herseyi Hakkiyla Bilen Yuce Allah..
|
Yukarı dön |
|
|
|
|