Ve meryemebte 'imranelleti ahsanet ferceha fenefahna fihi mir ruhina ve saddekat bikelimati rabbiha ve kutubihi ve kanet minelkanitîn.
Y.N. Öztürk Ve Allah, ırzını bir kale gibi koruyan İmran kızı Meryem'i de örnek verdi. Biz onun içine ruhumuzdan üfledik. Ve o, Rabbinin kelimelerini ve kitaplarını tasdikledi de içten bağlananlardan oldu
Burdaki ayette de Meryemin gebe olduğu İsa'ya yönelik bir ruh üfleme var o yüzden eril zamirle geliyor,
İsanın tayyar'a olan üflemesinde de aynı olay var, ama orda cinsiyet temelli değil kullanım temelli olduğunu düşünüyorum,
Meryemin çift cinsiyetli oluşuna bu fihi ve fihayı delil getiriyorlar, bitki örneğin delil getiriyorlar, insanlarda bitki gibi bitirildi ama insanlar ile meryem aynı değil, tayyara da fihi ve fiha ile üflendi ama tayyar meryem gibi değil,
Meryeme gelenin ne yahya ne de zekerriya olduğunu düşünüyorum, zira meryem ikisini de tanıyor, onlardan korkmasına gerek yok, sahnede meryeme gelen meryemin tanımadığı birisi,
Şahsım adına meryem'İn çift cinsiyetli olmasını çağrıştıracak bir ibareye rastlamadım, daha önce de belirttiğim gibi meryem kendisine gelen beşeran seviyya ile evleniyor,
Ruh üflemek nedir ? diye sorarsan abi,
Ben de hamura yeti kazandıran analarımızı söylerim,
Hamura üfleyerek börek yapan analarımız,
Çamura üfleyerek Tayyar yapan İsa,
Ademe üfleyerek Adam yapan Allah,
Meryeme üfleyerek İsa yapan Elçi,
Gebe Meryeme üfleyerek sperm ve yumurtalıkları Adem yapan Allah,
Ruh üflemeyi de börek yapmakla beraber anlıyorum kısaca
------------------------------------------------------------ -------
Rabbin iletişim esaslarına göre de bahsedilen tıbbi olay mümkün değildir,
Cep telefonu olmayan bir topluma elinizde cep telefonu ile çok uzak diyarlardaki insanların sesini onlara duyurursanız ancak büyücü olursunuz insanların sizi bu şekilde itham etmesinden doğal bir şey yok,
Tekerleğin henüz icad edildiği dönemde arabası ile insanları uyarmaya giden bir elçi bu hali ile neye kanıt olacak,
Meryemin tüb bebek veya kendini döllemesi hangi labaratuarlarla mümkün oldu, hijyenik şartlar nasıl sağlandı, hangi operasyonlarla gerçekleşti, yani bu olayın mümkün olması diğer araçlarında mümkün olması anlamına gelir, bu da ateşin icadı olmadan ateşli silahların icad edilmesi anlamına gelirki bu da sistemi bozmaktan ötesi değildir bana göre,
Ben yaratıcının bu tarz veya benzerleri şeklinde yeryüzüne müdahalesi olduğuna inanmıyorum,
Kendisi sistemleri, eşyanın kurallarını fıtratlarına yüklemiş ve arşında tahtına oturarak gözlemlemektedir, tahtı bir dönem su üzerindeydi şimdi ise gezegenler üzerinde,
Ateş bulundu bu indirilen bir kitaptı, sonra insanlar bu kitap ile ayetler elde etti, zikirler oluşturdu bunu sisteme dahil etti ve sistemin işlerliliğini sağladı sonra şükrettiler sistemden aldıklarını pozitif değer olarak sisteme kattılar, riba ederek katılımsız bırakmadılar,
Hem neye delil olabilir ki bu olay sizce,
Meryem güvenilir bir insandır,
Meryemin oğlu babasız dünyaya geldiyse Meryemin dedikleri doğrudur,
İsa babasını sorsa annesi ne anlatacak acaba isaya:)
Geçen hanımla Meryem diye bir film var onu izliyoruz,
Kundaklanmış bir bebek birden konuşmaya başladı, beni gülmek aldı:)
Yaw hanım dedim, bu bebeğe dur sus da denmez valla:),
Düşünsenize kundaktaki bebeğiniz allah salat din kitap diyor sizi doğru yola çağırıyor, bu bebek altını pisletse, uyumasa felan ne dersiniz :),
Tabi bu olayın da bu şekilde olmadığını düşünüyorum lakin inandıklarımızın gerçekliklerini bir düşününce nasıl haller çıkıyor,
Toparlamak gerekirse, Meryem kendisine gelen kendi seviyesine uygun beşer tarafından hamile bırakılmıştır,
Adem ve İsanın durumunu benzerliğini de diğer başlıkta Adem'den anladığımı yazarak anlatmıştım, İnsanlar kümülatif(yığılan) bilgi ve ortamla karşı karşıyadır, her doğan bebek ateşi yeniden keşfetmez,tekerleği yeniden icad etmez, devraldığını şekillendirir onlarla beraber tesis eder,
Esen kalasın
Sevgi ve Saygılarımla
Yigenime Selamlarımı ilet :)
yigenime ve sana küçük bir hediye :)
http://www.izlesene.com/video/muzik-guldunya---ozgur-arslan/ 1184690