Şu da emredildi: Yüzünü dine bir Hanif olarak çevir. Sakın müşriklerden olma.
Yunus Suresi 105
Ben bir Hanif olarak yüzümü gökleri ve yeri yaratana döndürdüm. Müşriklerden değilim ben.
Enam Suresi 79
İbrahim ne bir Yahudi idi, ne de bir Hıristiyan. O sadece hanif bir müslümandı. O müşriklerden değildi.
Ali İmran Suresi 67
Şu da kuşkusuz ki, İbrahim başlıbaşına bir ümmetti; bir Hanif olarak Allah'ın önünde eğiliyordu. Müşriklerden değildi.
Nahl Suresi 123
De ki Allah doğrusunu söylemiştir / vaadinde sadıktır.Haydi artık Hanif olarak İbrahim'in Milleti'ne uyun! Müşriklerden değildi o.
Ali İmran Suresi 95
Allah'a ortak koşmadan, Hanifler olarak... Allah'a ortak koşan kişi, gökten düşmüş de kendisini kuşlar kapışıyor veya rüzgar onu uzak bir yere fırlatıp atıyor gibidir.
Bir tanede bayanlari ozellikle ilgilendirdigi icin ben yazayim.
İbni Ömer radıyallahu anhümâ'dan rivayet edildiğine göre Resûl-i Ekrem sallallahu aleyhi ve sellem: - "Ey kadınlar! Sadaka veriniz ve çok istiğfâr ediniz. Çünkü ben cehennemin çoğunu sizin doldurduğunuzu gördüm" buyurmuştu. Orada bulunan kadınlardan biri: - Niçin cehennemin çoğunu biz dolduruyoruz? diye sordu. Resûl-i Ekrem de: - "Çünkü siz çok lânet eder ve kocanızın yaptığı iyilikleri unutursunuz. Aklı ve dini eksik olup da, aklı başında adamların aklını çelen sizin gibisini görmedim" buyurdu. O kadın: - Aklımızın ve dinimizin eksikliği nedir? diye sordu. Resûl-i Ekrem de: - "İki kadının şahitliği bir erkeğin şahitliğine bedeldir. Kadının günlerce namaz kılmadığı olur. "
Katılma Tarihi: 21 nisan 2005 Yer: ABD Gönderilenler: 311
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
erva Yazdı:
Bu konunun karikatürize edilmişini merak ettim doğrusu. Danimarka'dan önce davranabilirsiniz. nuri bey ya da hanım...
Bey
Vallahi bu hadisin karikatorunu yapmaya terbiyem el vermez. Biraz garip bir karilator olur. Ama yetenegim olsa denerdim. Ama 6 yasinda cocukla Peygamber efendimizi evleniren hadis ile cariye ile kolelerin evlenmeden once avretlerine bakilabilecegine dair hadisin Yada Buyuk mezhep imami EBu Hanife efendinin, cariyelerin goguslerini avret yerinde saymayip onlara dokunulabileceginie dair gorusunun bir karikator yapmak isterdim
Ben sahsen cin aliyi bile zor cizerim. evra dusunebiliyormusun. 6 yasindaki bir cocuk beyaz gelinligi ile 40 kusur yasindaki bir Peygamber ile evleniyor, ele ele kapidan cikiyorlar. Bir Allah resulune bunda daha buyuk hakaret olurmu ? Bu ne serefsizlikdir. Bazi arkadaslar benim bu hadisciler Ebu Bin Zarto (RA) diye cagirmama kiziyorlar. Bunu sahih hadis diye nakledecek kadar beyin parcasi bulunmayan adamlara baska ne denir ki ? Herhalde Muslim, Buhari, Tirmizi, EBu Davud bu hadisi sahih diye yazarken bizim caminin imami gibi, bir tepsi baklavayi yemislerdi. Fazla sekerden beyinleri durmustu. Kurani ve Kurandaki Allah resulunun ahlakini bilen birisi. Nasil olurda bu sacmaliklari kabul eder.
Vallahi butun dunayda protestolar baslar. Aslinda cin ali cizimlerimi biraz gelistirsem cizmeye calisirim. Sonrada benim evin onune Buhariyi protesto eden bir tabela ile beraber asarim Mesala soyel bir yaziyla birlikde.
"KAHROLSUN BUTUN EBU BIn EL ZARTOLAR yasasin KURAN. Allahdan baskasi HESAP SORAMAZ" diye.
__________________ A'raf 194 Allah dışındaki yakardıklarınız sizin gibi KULLARDIR , eğer iddianızda haklıysanız , hadi çağırın onlarıda size cevap versinler
Katılma Tarihi: 03 ocak 2006 Yer: Turkiye Gönderilenler: 167
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
Herhalde Muslim, Buhari, Tirmizi, EBu Davud bu hadisi sahih diye yazarken bizim caminin imami gibi, bir tepsi baklavayi yemislerdi. Fazla sekerden beyinleri durmustu. Kurani ve Kurandaki Allah resulunun ahlakini bilen birisi. Nasil olurda bu sacmaliklari kabul eder.
o zamanlar baklava açıldığnı sanmıyorum. olsa olsa iri kütleler halinde olan nöbet şekerinden yemişlerdir. onu da faydalı diye biliyorum ben şahsen, şifa niyetine arandığını bildiğimden.
evra dusunebiliyormusun. 6 yasindaki bir cocuk beyaz gelinligi ile 40 kusur yasindaki bir Peygamber ile evleniyor,
ya bunları biz uydurmadık ki. uyduranlara değil foruma yazana kızıyorsun. bunları uydurup yazarak dine sokan p...lerle yanmayacağımız kesin. ama kütük olacaksak herhalde onları yakmak için kullanırlar bizi.
ne de olsa onlara iman etmemekte kararlı olanlar bizleriz.sen iman ettiğin o zavallıların peşinden git istersen. ama bizlere de karışmasan diyorum, bu hadisleri ilk defa görüyormuş numarası da yapma.
ayetlere karşı hadisleri tercih eden zihniyeti cehennemde yakmak için kütük olacaksak neden olmasın.
Ben bir gün, Peygamber (s.a.v.) bazı sahebileriyle birlikte Mekke yolundaki bir konaklama yerinde oturuyordum. Resulullah önümüzde idi. Sahabiler ise (umre niyetiyle) ihrama girmişlerdi. Ben (keşif görevinde olduğum için) ihrama girmemiştim. (Bu olay,) Hudeybiye yılında idi. İhramlı sahabiler, bir yaban eşşeği gördüler. Ben de (tam o sırada) ayakkabılarımı dikmekle meşgul idim. Onlar, bana, yaban eşşeğini bildirmediler. (Onlar ihramlı olduklarından) benim, onu kendiliğimden görmüş olmamı istediler. Döndüm ve hayvanı gördüm. Hemen atıma doğru kalkıp onu eğerledim. Sonra da (ata) bindim. Bu sırada kamçımı ve mızrağımı yerde unutmuştum. Hemen arkadaşlara:
- Kamçı ile mızrağı bana uzatın dedim. Onlar:
- Hayır! Vallahi , biz sana (bulduğumuz) bu (vahşi) hayvan aleyhine hiçbir şekilde yardım etmeyiz dediler.
Ben, (onların bu yaptıklarına) öfkelendim ve inip bunları kendim aldım. Bunun üzerine (tekrar atıma) binip (atımı) yaban eşşeği üzerine hızlıca koşturdum ve onu vurdum. Sonra ölü olarak onu (onlara) getirdim. ihramlı sahabiler, hemen onun üzerine üşüşüp etini yemeğe giriştiler Sonrada kendileri ihramlı iken bu av etinden yemeleri(nin uygun olup olmadığı) konusunda şüpheye düştüler. Bunun üzerine yürüdük. Ben, beraberimde, (yaban eşşeğinin) ön budunu sakladım. Resullullaha yetiştik. Ona, bu meseleyi sorduk. Resullullah: - Beraberinizde ondan (artan) bir şey varmı? diye sordu. Ben de: - Evet (var) dedim. Bunun üzerine ona, budu uzatıp verdim. Resullullah ihramlı olduğu halde onu(n tamamını) yedi ( Hadisin lafzı Buhariye aittir )
Buhari, Cezau s-Sayd 2, 3: Müslim, Hac 56-64 (1196); Ebu Davud, Menasik 40 (1852); Tirmizi, Hac 25 (847); Nesai, Hac 78; İbn Mace, Menasik 93 (3093); Ahmed b. Hanbel 5/301
Maide : 5/96 İhramlı olduğunuz müddetçe kara avı size haram kılınmıştır
Dipnotta : Alimler bu konuda ittifak etmişlerdir.
Yine ihramlı olmayan bir kimsenin, ihramlı bir kimse için avlanmış olduğu bir avı o ihramlının yemesi de, alimlerin büyük çoğunluğuna göre haramdır. Fakat ihramlı bir kimsenin, ihramsız avcıya o avı avlaması için avın yerini göstermek gibi bir yardımda bulunmamış olması şarttır.
Burada hadisin diğer rivayetlerini yazmadım diğerlerini okursanız olayın geçtiği yer herbirinde farklı sahabilerin işaret edip etmedikleri farklı hepsi bir değişik rivayet anlatıyor
Kitabın başında yazar; Sahabe devrinden itibaren hadis alimlerinin çoğunun, rivayet esnasında hadisin metninde ( vav ) ve ( fe ) gibi atıf harflerin bile değişmesine göz yummadığını. Hatta Hz Peygamberin söylediği bir kelimenin yerine eş anlamlısına bile izin vermediğini, ilk üç nesilde birçok hadis ravisinin mana ile rivayeti caiz görmediği bilinmektedir demektedir
146. Ebu Katade (r.a) tan rivayet edilmiştir:........
uhhh......7 imam ittifak etti diye din mi oldu simdi. Onlar ittifak etmisler. Bize ne. Ittifak edenlerin dinine mi yoksa Kuran dininemi inanacagiz. Sizce din ittifaklar uzerine mi kurulur yoksa Allahin Peygamberler araciligi ile bize gonderdigi ayetler uzerinemi kurulur.
Kuranin Allah kelami olmadigina dair 1.5 milyar hiristiyan ittifak etmis bize ne. 7 yada 17 hadis imamai bir hadis uzerine ittifak etmis bize ne. Allah hesap gununde Kurana neden uymadiniz diye soracak, NEDEN BU 7 imamin ittifak ettigien uymadiniz diye sormayacak. Bunu neden anlamak istemiyorsunuz. Cok mu karisik bir konu.
Bu bolumdeki bir cok mide bulandiran Peygamberimize atfedilen cirkein sozlerdede ittifak etmisler bize ne. Karsimizda okunup duran bu Kuran neyinize yetmiyor ?
__________________ Müslümanim diye hic utanmiyorum.... Mevsim Bahar..Ben artık özgur bir müslümanım. Bir elimde KURAN, Bir elimde bahar çiçekleri ve arkamda 1400 yıllık hurafe, hadis, mezhep ve şeyhlerın enkazı.
burada dikkat ederseniz dip notlara bu alimler hadislere de uymuyorlar inkar edenin kafir olacağını söylüyorlar ama açık hadisleri bile kendi görüşlerine uydurmaya çalışıyorlar yukarıdaki bahsettiğim kitapta tam bir komedi var birileri hadis diye peygambere iftira atıyor altta dipnotlarda yazar ve çevirende onların bu çelişki ve komikliklerini mazur göstermeye çalışıyor yani hadis böyle diyor ama burada aslıda şunu demek istemiştir falan diyor alimlerin bu konuda ki görüşleri şunlardır gibi zırvalar örneğin :
Misver b. Mahreme rivayet etmiştir;
(bir ara) Ali, Ebu Cehlin kızıyla nişanlanmak istedi. Fatıma Alinin bu arzusunu işitti. Bunun üzerine Fatıma, Resullullah a gelip ona; Kavmin, senin kızların için öfkelenmez olduğunu söylüyorlar. Bak işte Ali Ebu Cehlin kızıyla evlenecek dedi Bunun üzerine Resullullah kalkıp bir hutbe verdi Amma badu (Sözün bundan sonrasına gelince) Şüphesiz ben (kızım Zeynebi) Ebul As Rebia ile evlendirdim. O bana söz verdi ve bana karşı verdiği sözde durdu. Şüphesiz Fatıma, benden bir parçadır Muhakkak ki ben, ona fenalık yapılmasını çirkin görürüm. Vallahi, Allah resulünün kızı Allah düşmanının kızı ile bir erkeğin (nikahı) altında kesinlikle bir araya gelmez Bunun üzerine Ali, Ebu Cehlin kızıyla evlenmekten vazgeçti.
NOT : Ebu Cehlin kızı CÜVEYRİYE dir kendisinden hadis nakilleri de vardır.
DİPNOTLAR : Peygamber kendi kızı ile Ebu Cehlin kızının bir nikah altında toplanmamalarını iki sebepten dolayı yasaklamıştır. 1- Bu nikahın Fatımaya eziyet vermesidir 2- Kıskançlık sebebiyle Fatımanın fitneye düşeceğinden korkmuştur
Bazı alimler Peygamberin maksadı Ebu Cehlin kızı ile Fatımanın bir nikah altında toplanmalarını yasaklamak değildir. Sadece Allahın lütfuyla bunların bir araya gelemiyeceklerini bildirmiştir. demişlerdir. Çünkü bir rivayette geçen "ben ne helali haram ve ne de haramı helal kılarım" sözüde Ebu Cehlin kızının Hz Aliye aslında helal olduğu bildirmektedir. (LÜTFEN DİKKAT EDİN NEREYE GETİRİYOR) Yine Yüce Allah, Peygamberin kızı ile Allah düşmanı bir kimsenin kızının birleşmesini haram kılmış olması haram nikahlar içerisine girer ( Nenevi Şerhu Müslim 16/3)
Alinin evliliğinde, Ebul As olayını hatırlatması Alinin de Peygambere Fatımanın üzerine bir başkasıyla evlenmeyeceğine dair söz verdiği intibaını güçlendirmektedir. Dolayısıyla da Ali den bu sözüne bağlı kalmasını yada kızını boşaması gerektiğini belirtmektedir
Alinin dünürlük yaptığı kadın Ebu Cehlin kızı Cüveyriye dir. İsminin Cemile olduğunu söyleyenler vardır. Bu kadın aslında iyi bir müslüman olmuştu.
Ali, Ebu Cehlin kızına dünürlük yaparken " Size helal olan kadınlardan ikişer, üçer, dörder alın " (Nisa 3) ayetinin genel hükümüne sarılmıştı. Fakat Resullullah bunu hoş karşılamadığını anlayınca hemen vaz geçti
........ DİPNOTLAR : Peygamber kendi kızı ile Ebu Cehlin kızının bir nikah altında toplanmamalarını iki sebepten dolayı yasaklamıştır. 1- Bu nikahın Fatımaya eziyet vermesidir 2- Kıskançlık sebebiyle Fatımanın fitneye düşeceğinden korkmuştur .......
Hakkiniz helal edin sozlerim agir olacak ozur dilerim. Hadiscilerin burda dustugu sacmaliga bakarmisiniz, ayetdeki 2-3er almayi alinacak kadin sayisi diye cevirince,. Bu hadis ile Peygamber efendimiz Allah koydugu Kurali Akraba yakinligi olsun diye uygulamiyor.
Allah resulunu dusurdugunzu duruma bakin. Kizi oldugu ayeti uygulamiyor. Allah resulu boyle birsey yapmamaistir ve yapmazda. Lanet olsun bu hadisleri uyduranlara. Hakka suresi 44 ayetden itibaren okuyunuz. Peygamberlerin Allahin koydugu kurallari degistirme yetkisi yokdur. Ne 3-4er evlenme vardir nede bu sama hadis.
__________________ Müslüman olmak güzeldir AMMA Hanif Müslüman olmak bir başkadır başka ......
Katılma Tarihi: 02 ekim 2005 Yer: Turkiye Gönderilenler: 17
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
selam
Hz. Muhammed' e atfedilen bir çirkin hadis şöyle:
Kadınlar arasında iyi bir kadın, yüz tane karga arasında alaca bir karga gibidir.
buhari 9 / 1391
Bu hadisi bir bayanın , Hz. Muhammed böyle konuşmuş inancı ve
ve bilgi safiyetiyle duyduğunu , düşünmek bile istemiyorum.bu bayan Müslüman ise kesinlikle kalbi acıyacaktır. eğer Müslüman değilse , o durumda da İslam'a bir daha yaklaşmamak ve düşman olmak üzere uzaklaşacaktır. peki dünya bayanlarına İslam'a davet adına bu ve benzeri çirkin hadislerle mi sesleneceğiz.bu davete en çok lanetli şeytanın sevineceği kesindir. BİR DE NEFRET ETTİĞİM başka bir şey:bu hadisi eleştirdiğimiz ehl'İ sünnetçi lerden bazısı hadisi savunmak adına birde şöyle demez mi: yahu , burda ''karga ''derken , '' alaca '' derken ne kastedildiğini bilmiyoruz ki?Allah hidayet versin.bundan başka ne denebilir ki?adamlar şeytanı üzmemek için gerekirse sözlükteki kelime anlamlarını bile değiştirecekler.
selam ve dua ile
__________________ Andolsun ki, size öyle bir kitap gönderdik ki , bütün şanınız ondadır.Hala akıllanmayacak mısınız? 21 Enbiya 10
Sizin yetkiniz yok foruma yeni mesaj ekleme Sizin yetkiniz yok forumdaki mesajlara cevap verme Sizin yetkiniz yok forumda konu silme Sizin yetkiniz yok forumda konu düzenleme Sizin yetkiniz yok forumda anket açma Sizin yetkiniz yok forumda ankete cevap yazma