Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
selam
beyinli beyinsiz, akıllı akılsız, dişlerini yıkaması gerektiklerin bilenler beyinli, dişlerini yıkamayanlar beyinsiz bile değil, muhammed diş sağlığından bahsetti dolayısıyla dişlermizi yıkamalıyız diyenler ultra beyinl, yaw gardaşım bu zaten yapman gereken bir şey dişini fırçala işte diyenlerde ultra beyinsiz, eyle mi,
bir de şu örnek var,
Ve kendilerine: "İnsanların iman ettiği gibi siz de iman edin" denildiğinde: "Düşük akıllıların iman ettiği gibi mi iman edelim?" derler. Bilin ki, gerçekten asıl düşük-akıllılar kendileridir; ama bilmezler. (BAKARA SURESİ / 13)
biladerim ben cehenneliğim diyen ben batılım diyen bir adam tanımıyorum, herkes bir şekilde kendini doğru kendini kurtulmuş görüyor, meselede burda başlıyor Allah yapımcı biz yönetmen yönetiyoruz işte, anlamalarda ve görünümlerde özne anlatan ve gösteren değil dinleyen ve izleyendir, kişi tanıdığı kadarı ile tanımlar,
bak sana şöyle bir örnek vereyim, misalen hani maval okur ya millet resul yanımda olaydı da ağzından tek söz duyaydım da onunla amel etseydim, vesaire vesaire,
zeyd ile yaşadığı olayı biliyorsun, resul diyor ki boşama zeyd resulün bu sözüne rağmen boşuyor.....
şimdi sizlerin mantığından baktığımda zeyd resul'ün hadisini inkar etmiş ve kafir olmuştur, bak bu olayın ravisi Allah o kadar kesin yani, nasıl olurda resul bir şey der ve zeyd bunu yapaz şimdi bu doğrultuda, bayraklaştırılan,
resul bir işte hüküm verdimi itaat düşer,
resulün verdii hükme razı olmayanlar iman etmiş sayılmaz,
resul hevasından konuşmaz,
resul güzel örnektir,
resul'ün herşeyi örnektir,
gibi düşünüşleri tekrardan gözden geçirmeli,
şimdi bu nasıl iş, resul sana bir şey diyecek ama sen de yapmıcaksın öyle mi, işte resul'ün kur'an dışında söyledikleri veya söylediği söylenenlerin durumuna güzel bir örnek, Resul Allah'ın indirmediği bir şeyi arkadaşına söylüyor arkadaşı da bunun Allah'ın emri olmadığını bilerek aile hayatı ile ilgili kararını verip seçimini yapıyor, zeyd resulü inkar mı etti, bırak sahihini zayıfını resul'ün ağzından çıkan ama vahiy olmayan hiç bir sözün bağlayıcılığı yoktur, bunları yerleşik din cephesine dayanarak yazıyorum, kendi cephemdense durum şöyledir, kim ne demiş, kim ne yapmış pek de bir önemi yok benim için, ben ne yapabilirim, şu an neyim var ona bakarım, doğru olan herşeyin bir bağlayıcılığı yanlış olan her şeyinde bir uzaklaştırıcılığı vardır, söyleyenleri, zamanları ile uğraşmanın alemi yok,
sen de imtihan olunuyorsun o da imtihan olunuyor, sana da yol gösteriliyor o na da yol gösteriliyor,
bilader işimize bakalım biz, resul dişimizi fırçalayın dedi, resul ayakkabısını sağdan soldan giydi yaw bana ne ne yaptıysa yaptı,
Allah bile bu şekilde bir tarz ile iş görmüyor, aslolan insanların kıbleleridir biladerim, nasılları ve nedenleri,
artık nasıl düşünmeliyiz sorusunu bir tarafa bırakıp, düşünme ve eylem gibi laik okumaları bir tarafa bırakıp, kendimizi salma zamanıdır, sen sal kendini o gideceği yeri bilir ama salmadan önce şöyle sağlam bir sallanmak lazımki, dişlilerin arasında sıkışanlar pufff olup gitsin ki bunun adı vahiy dilinde şeytandan rahmana sığınmaktır,
vahyin çizdiği resimde geçmişte kim neye ne dedi diye bir mücadele yoktur, onlar "an" larını değerlendirir,
selam ederim
|