Şu da emredildi: Yüzünü dine bir Hanif olarak çevir. Sakın müşriklerden olma.
Yunus Suresi 105
Ben bir Hanif olarak yüzümü gökleri ve yeri yaratana döndürdüm. Müşriklerden değilim ben.
Enam Suresi 79
İbrahim ne bir Yahudi idi, ne de bir Hıristiyan. O sadece hanif bir müslümandı. O müşriklerden değildi.
Ali İmran Suresi 67
Şu da kuşkusuz ki, İbrahim başlıbaşına bir ümmetti; bir Hanif olarak Allah'ın önünde eğiliyordu. Müşriklerden değildi.
Nahl Suresi 123
De ki Allah doğrusunu söylemiştir / vaadinde sadıktır.Haydi artık Hanif olarak İbrahim'in Milleti'ne uyun! Müşriklerden değildi o.
Ali İmran Suresi 95
Allah'a ortak koşmadan, Hanifler olarak... Allah'a ortak koşan kişi, gökten düşmüş de kendisini kuşlar kapışıyor veya rüzgar onu uzak bir yere fırlatıp atıyor gibidir.
İbadethanelere katkıda bulunsan; mesela, evini de bu umum ibadet mekanlarına dönüştürsen! Yada bu umum ibadethanelere âbitelerini kaytetsen/eleman versen! Büyük sevaplar kazanırsın!
nikah=anlaşma sonucu yapılan cinsel birleşme kimse umumevlerinde zorla cinsel birleşme yapmadığına göre bu iş için verilen bedel mehir,kadının ve erkeğin rızası da anlaşma değil mi? evet o halde bu zina olmuyor.anlaşmalı aşk oluyorki dinin men ettiği bu değildir.dinin men ettiği şey bu işin zorla yaptırılmasıdır.zorla yaptıranın cezası 100 sopa,zorlama sonucu yapanın cezası yoktur.evli bir kadın kendi rızası ile zina yapmışsa bunun Kur'andaki cezası eşinden boşanmış sayılması ve yine kendi gibi zina yapmış birisiyle evlenmesidir. selamlar,sevgiler.
dinin men ettiği şey bu işin zorla yaptırılmasıdır.
anlaşmalı aşk oluyorki dinin men ettiği bu değildir
Kerhanelerde çalışan kadınlar demek bu aşk işini zorla yapmıyorlarmış..
sonucu ortaya çıkıyor..
biber döküp güleyim.. güldüm.
siz toplumun müslümanlıkta ne kadar mayasır medeniyyet seviyesine çıktığını sanırım unutuyorsunuz.. bu kadar müslümanın bir arada olduğu memlekette elbette onlar amme hizmetini mecburen sağlamakla cehenneme gitmeyecekler amma dünyada gittikleri cehennem kimsenin umurunda olmayacak..
mı?
mesele şu, bu kadınlar bu amme hizmetine zorlanmamışlar mıdır? hayır efenim, isteyerek olmuşlar mıdır?
bu kadar halis müslümanın olduğu yerde elbet onlara hizmet!
sağlamak o halis müslümanları günahtan uzak tutmak ama sonrasında fahişe makamıyla anılmak!...
__________________ O halde yüzünü, Allah'ı bir tanıyarak dine, Allah'ın insanları üzerine yaratmış olduğu fıtratına doğrult. Allah'ın yaratışında değişiklik bulunmaz. Dosdoğru din budur. Fakat insanların çoğu bilmezler.
onların hesabını , hayy iken yaşadıkları cehennem hayatının hesabını toplum olarak hepbirlikte vereceğiz...bundan toplum olarak hepimiz mes'ulüz.
insanlığa sığmayan bu durum, asla normal bir evlik akdi ile karıştırılmamalıdır...
normal bir evlilik akdi ile nesebi sahih bir neslin devamı sağlanır...yaşam biçimleri, kimsenin zarar görmediği , kimsenin ezilmediği , kimsenin horlanmadığı bir meşru zemin içerisinde gerçekleşir...
öbür kirli ve şeytani durumla hiçbir alakası yoktur...
değil zina etmek, Yüce Allah, bakışlarımızı bile kısmamızı istemektedir bizden...hem kadından...hem de erkek ten...
tüm insanlığa düşen , bu zulmün yeryüzünden silinmesidir...silinebilmesi için ne gerekiyorsa hiçbir masraftan kaçınmadan muhakkak yapılmasıdır...çünkü her ne sebepten olursa olsun, para karşılığında bir insanın bedenini satması kabul edilemez...bu bir insanlık suçudur...tüm insanlığın...
muhabbetle
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
Katılma Tarihi: 11 nisan 2009 Yer: Turkiye Gönderilenler: 49
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
son derece ilginç bir bakış açısı. eğer mesele sadece "anlaşmak" ise, allahın bütün emir ve yasaklarını yeniden sorgulamamız lazım. faiz veren ve alan anlaşıyorlarsa mesele yok yani. hayat kadınları ile zina, eğer sizin bakış açınıza göre = nikah ise sayın medeni0002, evlenmeyen bir insan bir gün içinde farklı hayat kadınları ile beş-on kez nikah kıyabilir.
bi süredir yazdıklarınızı takip etmeye çalışıyordum, uzun süredir hiç yazılmayan entrylere az-çok mantıklı şeyler yazıyordunuz, pek dikkat etmiyordum. ama bu son ifadeleriniz, bana sizin hakkınızda pek te olumlu şeyler düşündürtmedi doğrusu. sanki biraz insanların kafasını karıştırmaya, akıllarını bulandırmaya çalışıyor gibisiniz. samimiyetinizden şüpheliyim açıkçası.
selamlar, kıymetli dostum josephus,hakkımda ne düşündüğün beni pek ilgilendirmiyor,beni ilgilendiren şey Kur'anın bize verdiği ışıktan faydalanmak.bak dostum sizin çelişkiniz nedir biliyor musunuz?kendi önyargılarınızı Kur'ana bend etmeye çalışmak.oysaki Kur'an sizdende bizden de çok medenice davranmış.ben bunu Kur'anın zina edene verdiği cezadan da anlıyorumki,siz bu işi çok abartmışsınız.Kur'anın zina edene verdiği ceza eşinden boşanmış sayılması ve kendi gibi zina eden biriyle evlenmesi.100 sopa cezası sizde bilirsinizki daha ağır bir müeyyidedir.ağır bir müeyyidenin daha ağır bir suçun karşılığı olacağı aklında vicdanın da gereğidir.o halde Kur'andaki 100 celde cezası zorla zina yaptıran kimseler için olur.fuhuş kelimesinin anlamı ise kötülük demektir.yüce Rabbim kötülüğü haram kılmıştır.insanlar,bayanlar ve erkekler birbirleriyle flörtte dahil her tür ilişkiye girebilirler,yeterki kötülük olmasın,zorlama olmasın,baskı olmasın,zarar vermek olmasın. selamlar,sevgiler.
bu konuda sana katılmadığımı belirtmek zorundayım.
Ve sakın zinaya yaklaşmayın; çünkü bu son derece yüz kızartıcı, azgınca bir davranış ve çok kötü bir yoldur. İsra 32
İmdi, zina eden kadın ve erkeğin her birine yüz değnek vurun ve eğer Allah'a ve Ahiret Günü'ne inanıyorsanız, onlara karşı duyduğunuz acıma, sizi Allah'ın bu yasasını uygulamaktan alıkoymasın; ve inananlardan bir topluluk da onların cezalandırılmalarına şahit olsun.Nur 2
(Onların her ikisi de eşit derecede suçludur:) zina yapan erkek ancak zina yapan bir kadınla -yani, (kendi cinsel arzularını) tanrılaştıran bir kadınla- birleşir; zina yapan kadın da ancak zina yapan bir erkekle -yani, (kendi cinsel arzularını) tanrılaştıran erkekle- birleşir: bu (birleşme) müminlere yasak edilmiştir. Nur 3
Ve onlar ki, Allah'la beraber, asla birtakım düzmece tanrılara yalvarıp yakarmazlar; ve hukuki bir gerekçe olmadıkça Allah'ın dokunulmaz kıldığı cana kıymazlar ve zina etmezler. Çünkü (bilirler ki,) bunlardan herhangi birini işleyen kimse, bir kötülüğe bulaşmış olmakla (kalmayacak), Furkan68
Ey Peygamber! Mümin kadınlar ne zaman sana gelip (bundan böyle) Allah'tan başka hiçbir şeye ilahlık yakıştırmayacaklarını, hırsızlık yapmayacaklarını, zina etmeyeceklerini, çocuklarını öldürmeyeceklerini, hiç yoktan yalan uydurarak iftira atmayacaklarını ve (bildireceğin) hiçbir hakikate karşı çıkmayacaklarını (taahhüt ederek) sana bağlılıklarını bildirirlerse, onların bağlılık taahhütlerini kabul et ve Allah'tan onların (geçmiş) günahlarını affetmesini dile! Çünkü Allah çok bağışlayıcıdır, rahmet kaynağıdır. Mümtehine 12
yukarıdaki ayetler vb.dikkat edilirse Yüce Allah, önemine ve vehametine binaen, zina ile öldürmeyi beraber anmaktadır...bu ayetleri OKUyup da zina'ya yol vermek mümkün değildir kardeşim. zina'nın içeriğini değiştirmek de..."bakışlarınızı kısın!..." diye emirbuyuran Yüce Allah, hiç gidin keyfinizce, heva ve hevesinizce hareket edin, oynaşın, yeterki alan razı -satan razı olsun, der mi hiç?...el insaf!..
muhabbetle
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
"zorla zina" kavramı ne demekdir?iyicene,örnekleyerek açıklarmısınız.
"....zina ile öldürmeyi beraber anmaktadır....".bu çok önemlidir.öldürmeyle anılan bir suçun cezası sadecene 100 değnekle geçiştirilebilir mi?
__________________ De ki: «Ey ehl-i kitap! Tevrat'ı ve İncil'i ve size Rabbiniz tarafından indirilmiş olanı ikame edinceye kadar hiçbir şey üzerinde değilsinizdir.» ALLAH HERŞEYİN EN DOĞRUSUNU BİLİR.
selamlar,kıymetli dostlarım,sanırım şu ayet bize ışık tutacaktır. tevbe71:<<Mü’min erkekler ve mü’min kadınlar birbirlerinin dostlarıdır.>>(diyanet işleri yeni meali) bakışlarını kıssınlar veya zinaya yaklaşmayın gibi ayetler olsa olsa kötü niyetlileri sınırlama amaçlı olabilir diye düşünüyorum.kimsenin elinde kötü niyet makinesi olamayacağına göre bu konuda teorik bazda bu ayetler dile getirilebilir ancak pratiğe dökülemez,yani kadınlarla erkekler birbirlerine bakamasınlar o halde haremlik selamlık yapalım,sadece kadınlara mahsus okullar,hastaneler,caddeler yapalım zihniyeti kadınları erkeklerden ayırmak ve uzaklaştırmak tam bir bağnazlık olur,eşcinselliğe teşvik olur ve ülkenin geri kalmasına sebep olur.peygamber efendimizin hanei saadetleri bile hem devlet dairesi hemde aile yuvası şeklindeydi.sahabeler mahkemelerini ve şikayetlerini burada ve mescidi nebevide yapıyorlardı,buralarda halk mahkemesi gibi halkın içindeydi, peygamberimiz bu durumda bile eşlerini,hanımlarını insanlar görürler düşüncesiyle hanesini dağın başına almamış,bizzat halkın içinde kurmuş,onların dertlerini dinlemiştir. tevbe71'de yüce Rabbim bizzat kadın ve erkeğin birbirine yaklaşmasını istemiştir,çünkü oda bilirki yaklaşmadan dostluk olmayacağını olamayacağını.yaklaşacak,tanışacak,konuşacak,hal hatır soracak,bir sıkıntısı veya isteği var mı onu soracak,ihtiyacı neyse elinden geldiği kadar o ihtiyacını karşılayacak,yardımcı olacak.dostluklar ancak bu şekillerde olur.haremlik selamlık uygulamaları ülkenin geri kalmasına sebep olacak yobazlıklardandır. bir diğer meselede cinayet suçuyla zina suçunun yanyana zikredilmesini bahane ederek zinanında ağır bir suç olduğuna ilişkin yorumlarında bulunanlarda oluyorki bu doğru bir yaklaşım tarzı değildir.öyle ayetler varki cinayetle karganın eşelemesi bile birlikte zikredilen ayette vardır,o halde kargayı cinayet işlemiş gibi ağır suçlu mu ilan etmemiz gerekiyor.tabiki hayır,böyle bir düşünceye zaten kargalar bile güler. suçlarda ayrılık ilkesi vardır,her suçun cezası ayrıdır.zinaya Kur'anın verdiği cezadan anlıyoruzki ağır suç değil hafif suçtur.zinaya Kur'anda 5 çeşit ceza kesilmiştir.bunları hafiften şiddetliye doğru sıralarsak,1-sözlü veya yazılı uyarılmaları 2-zina yapanın eşinden boşanmış sayılması 3-zina vukuundan sonra kendi gibi zina yapmış birisiyle evlendirilmesi 4-ev hapsi 5-100 celde cezası. bunlar normal zina yapanların cezasıdır diyenlere şunu sormak lazım,normal zinanın cezasını Kur'anında belirlemiş olan yüce Rabbim zinaya zorlama yapanların cezalarını unutmuş olabilir mi?kaldıki buna zorlamak zina yapmaktan bile ağır suç olmalıdır.hafif suçun cezasını hatırlamış olan Rabb,ağır bir suçu,işlensin diye unutmuş olabilir mi?bence olamaz.hadi bulun o zaman?.işte bulunanlar yukarıdaki sayılan 5.maddede zikredilen 100 celde cezasıdır. bu cezalardan hangisinin ne çeşit zinaya yapılacağı alimler arasında da tartışma konusu olmuştur.benim ictihadıma göre ise 100 celde cezası zinaya zorlama yapan kimselere uygulanması akla en yatkın uygulama olacağı kanaatindeyim.en doğrusunu Allah bilir. selamlar,sevgiler.
Sizin yetkiniz yok foruma yeni mesaj ekleme Sizin yetkiniz yok forumdaki mesajlara cevap verme Sizin yetkiniz yok forumda konu silme Sizin yetkiniz yok forumda konu düzenleme Sizin yetkiniz yok forumda anket açma Sizin yetkiniz yok forumda ankete cevap yazma