Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Alperen Yazdı:
Hani nerede kardeşim bir de ulul elbab bu müteşabih ayetlerin anlamını bilebilir diye yazıyor?
Ayetin sonunda ulul elbabın neyi kabul ettiği yada bildiği yazıyor? Müteşabihleri sadece allah'ın bilebileceği kabul ediliyor ulul elbab tarafından.Çarpıtma...
ve ma ya'lemü te'vılehu illellah
Hüvellezı enzele aleykel kitabe minhü ayatüm muhkematün hünne ümmül kitabi ve üharu müteşabihat* fe emmellezıne fi kulubihim zeyğun fe yettebiune ma teşabehe minhübtiğael fitneti vebtiğae te'vılih* ve ma ya'lemü te'vılehu illellah* ver rasihune fil ılmi yekulune amenna bihı küllüm min ındi rabbina* ve ma yezzekkeru illa ülül elbab (Ali İmran 7)
Enbiya 7'yi de çarpıt kardeşim. Aferin sana.
ALLAH'IN TÜM KİTAPLARI ZİKİRDİR
Zikir, uyarı, hatırlatma ve öğüt olduğu için Allah'ın bütün kitapları bir zikirdir. İnsanlara cenneti ve cehennemi hatırlatarak, mükafat ile müjdelemekte, azap ile uyarmakta ve doğru yolda yürümeleri için öğüt vermektedir. Bu kitaplar, Kur'an'ın, kendisine zikir adı verildiği gibi, daha önceden Allah'ın indirmiş olduğu diğer kitaplara da "zikir" ismi verilmiştir.
Bu hususa örnek olarak Enbiya Suresi'nin 48. ayetini verebiliriz:
"Biz, Musa'ya ve Harun'a hak ile batılı ayıran ve sakınanlar için bir ışık ve zikir/öğüt olan kitabı verdik." Bu ayette Musa'ya ve Harun'a indirilen tevrat'ın üç özelliğinden biri olarak "zikr" de belirtiliyor. Diğerleri ise hak ile batılı ayırıcı olması (furkan) ve ışık "ziya" özellikleridir.
Allah'ın kitaplarına "zikir" denildiği gibi, bu kitaplara sahip çıkanlara da "kitap ehli" denildiği gibi "zikir ehli" de denir.
"Kendilerinden önce helakettiğimiz şehir halkları da iman etmemişlerdi. Bunlar mı iman edecek? Senden önce de kendilerine vahyettiğimiz adamlardan başkasını göndermedik. Eğer bilmiyorsanız, zikir ehline sorun." /(21/Enbiya:6-7) ayetinde olduğu gibi "zikir ehli" ifadesiyle daha önce kendilerine kitap verilen ve bahsedilen olaylardan haberdar olan kimseler kastedilmektedir.
http://63.231.71.139/forum_posts.asp?TID=284&PN=1
|
|
|
İLK ÖNCE ZİKRİN NE OLDUĞUNU KURANDA BAKMAK GEREKİR..ALLAHU TEALA HAZRETLERİ KURANDA ZİKRİN DE TARİFİNİ YAPIYOR HİDAYETİNDE VE YAPMADIĞI HİÇ BİR KURAN KAVRAMI YOKTURKİ EZELDE ALLAH ONUN TARİFİNİ VERMESİN…O ZAMAN KONUMUZ OLAN ZİKRİ BAKALIM ALLAH NEDİYOR… RABBİMİZ ZİKRİNİ ONA ULAŞMAYI DİLEYEREK YANİ MÜNİP OLARAK YAPILMASINI EMREDİYOR.. Rabbinin ismini zikret ve herşeyden kendini çekerek yalnızca O'na yönel(ULAŞMAYI DİLE). (73/8)
ALLAH SABAH AKŞAM ZİKRETMEMİZİ İSTİYOR.. Ve sabah, akşam Rabbinin adını zikret. (76/25) DEMAKKİ BU AYETLERDE GÖRÜYORUZKİ RABBİNİN İSMİYLE ZİKRET DİYOR PEKİ RABBİMİZİN İSMİ NE HEPİNİZİN MALUMU OLAN BESMELEDE ANLIYORUZ..RABBİMİZİN ADINI BİSMİ=İSMİ ALLAH DIR…O ZAMAN RABBİMİZİN ADI İSMİ ALLAH DİYEREK (ALLAH.ALLAH,ALLAH,ALLAH,) DİYEREK ZİKRETMEMİZİ SÖYLÜYOR…PEKİ ZİKİR NAMAZ VEYA KURAN OKUMAK MIDIR DİYE BİR SORU SORMUŞ OLURSAK KARŞIMIZA NE ÇIKIYOR BAKMAK GEREKİR..OZAMAN KARŞIMIZA ANKEBUT 45 ÇIKIYOR..NEDİYOR ALLAH ALLAHIN ALLAH İSMİYLE ZİKRİ EN BÜYÜK İBADETTİR.. 29/ANKEBUT 45 UTLU MÂ ÛHıYE ILEYKE MINEL KITÂBI VE EKıMıS SALÂT(SALÂTE), INNES SALÂTE TENHÂ ANIL FAHŞÂI VEL MUNKER(MUNKERI), VE LE ZIKRULLÂHI EKBER(EKBERU), VALLÂHU YA’LEMU MÂ TASNEÛN(TASNEÛNE).
KITAPTAN SANA VAHYEDILEN ŞEYI OKU VE SALATı IKÂME ET (NAMAZı KıL). MUHAKKAK KI SALAT (NAMAZ), FUHUŞTAN VE MÜNKERDEN NEHYEDER (MEN EDER). VE ALLAH’ı ZIKRETMEK MUTLAKA EN BÜYÜKTÜR. VE ALLAH, YAPTıĞıNıZ ŞEYLERI BILIR.
DEMEKKİ BU AYETTE GÖRÜYORUZKİ KURANI OKUMAKTAN DA NAMAZI KILMAKTANDA EN BÜYÜK İBADET ZİKİRDİR NASIL BİR ZİKİR DİYEREK SORARSAK ALLAH KURANDA TARİFİNİ VERMİŞ…NAMAZDAN AYRI BİR ZİKİR… Ve Rabbinin ismini zikredip namaz kılan. (87/15) NAMAZI VE ALLAHI ZİKRETMEYİ RABBİMİZ AYRI TELAKKİ ETMİŞ..PEKİ ZİKİR BİZE NEYİ SAĞLAR VE NASIL BİR ZİKİR HALİ OLMASI GEREKİR…ALLAHI DİLEYEREK YANİ VECHİNİ ZATINI DİLEYEREK BİR ZİKİR HALİ OLMASI GEREKİR..VEDE BU KONUDA EMİR VERMİŞTİR ALLAH… ALLAHI ANCAK VECHİNİ ZATINI TALEB EDİLEREK ZİKİR EDİLMESİNİ EMREDİYOR… 18/KEHF 28 VASBıR NEFSEKE MEALLEZÎNE YED’ÛNE RABBEHUM BIL GADÂTI VEL AŞIYYI YURÎDÛNE VECHEHU VE LÂ TA’DU AYNÂKE ANHUM, TURÎDU ZÎNETEL HAYÂTID DUNYÂ VE LÂ TUTı’ MEN AGFELNÂ KALBEHU AN ZIKRINÂ VETTEBEA HEVÂHU VE KÂNE EMRUHU FURUTÂ(FURUTAN).
SABAH AKŞAM, O’NUN VECH’INI (ZAT’ıNı) ISTEYEREK RABBINE DUA EDENLERLE BERABER NEFSININ SABıRSıZLıK (AFETINE) HAKIM OL! DÜNYA HAYATıNıN ZIYNETINI ISTEYEREK GÖZÜNÜ ONLARDAN ÇEVIRME! KALBINI, ZIKRIMIZDEN GÂFIL KıLDıĞıMıZ VE HEVASıNA (HEVESLERINE) TÂBÎ OLAN KIMSELERE, IŞINDE HADDI AŞMıŞ OLANLARA ITAAT ETME! ……….DEMEKKİ ALLAH KENDİ ZATINI DİLEYEREK ZİKİR ETMEMİZİ İSTİYOR.VEDE BU KONUDA EN BÜYÜK ÖRNEK OLARAK PEYGAMBERİMİZİ ÖRNEK GÖSTERİYOR.. VEDE EN ÖNEMLİSİ ALLAH KENDİ VECHİNİ İSTEMEYİ FARZ KILMIŞTIR..VEDE BUNUN İDRAKİNDE OLAN KULLARI OLDUĞUNU GENE ALLAH BUYURUYOR.. 13/RAD 22 VELLEZÎNE SABERÛBTIGÂE VECHI RABBIHIM VE EKÂMÛS SALÂTE VE ENFEKÛ MIMMÂ REZAKNÂHUM SIRREN VE ALÂNIYETEN VE YEDREÛNE BIL HASENETIS SEYYIETE ULÂIKE LEHUM UKBED DÂR(DÂRI).
ONLAR, SABıRLA RAB’LERININ VECHINI (ZAT’ıNı, ZAT’A ULAŞMAYı, ALLAH’ıN ZAT'ıNı GÖRMEYI) ISTEYENLER VE NAMAZı IKAME EDENLER, ONLARı RıZıKLANDıRDıĞıMıZ ŞEYLERDEN GIZLI VE AÇıKÇA INFÂK EDENLER. VE SEYYIATI, HASENAT ILE (IYILIKLE) SAVAN KIMSELERDIR. İŞTE ONLAR IÇIN, BU DÜNYANıN (GÜZEL BIR) AKıBETI (SONUCU) VARDıR. BU ZİKİR BİZE NE SAĞLIYOR DİYE SORARSAK ZUMER 23 BİZE ANLATIYOR BU ZİKİR NETİCESİNDE ALLAHTAN BİR NUR ÜZERE OLUYORUZ VE BU NUR BİZE ALLAHA KARŞI HUŞU SAHİBİ KILIYOR … BU HUŞUNUN ÇOĞALMASI BİZİ CEZBEYE GÖTÜRÜYOR VE ANCAK BİR HİDAYETÇİYLE OLUYOR.. 39/ZUMER 23 ALLÂHU NEZZELE AHSENEL HADÎSI KITÂBEN MUTEŞÂBIHEN MESÂNIYE TAKŞAıRRU MINHU CULÛDULLEZÎNE YAHŞEVNE RABBEHUM, SUMME TELÎNU CULÛDUHUM VE KULÛBUHUM ILÂ ZIKRILLÂH(ZIKRILLÂHI), ZÂLIKE HUDALLÂHI YEHDÎ BIHÎ MEN YEŞÂU, VE MEN YUDLILILLÂHU FE MÂ LEHU MIN HÂD(HÂDIN).
ALLAH, IHDAS ETTIĞI (NURLARıN) AHSEN OLANLARıNı (RAHMET, FAZL VE SALÂVÂTı), IKIŞER IKIŞER (RAHMET-FAZL VE RAHMET-SALÂVÂT), KITAB'A MÜTEŞABIH (BENZER) OLARAK INDIRDI. RAB’LERINDEN HUŞÛ DUYANLARıN DERİLERİ ONDAN ÜRPERIR. SONRA ONLARıN DERİLERI VE KALPLERI ALLAH’ıN ZIKRIYLE YUMUŞAR, SUKÛNET BULUR (YATıŞıR). İŞTE BU, ALLAH’ıN HIDAYETIDIR, DILEDIĞINI ONUNLA HIDAYETE ERDIRIR. VE ALLAH, KIMI DALÂLETTE BıRAKıRSA ARTıK ONUN IÇIN BIR HIDAYETÇI YOKTUR.
DEMEKKİ BU ZİKİR NETİCİSİNDE BİZİM İLK ÖNCE DERİLERİMİZ SONRADA KALBLERİMİZİN TİTREMESİNİ SAĞLAMAK VE ALLAHA HUŞU DUYANLARIN GERÇEKLEŞTİRDİĞİ BİR OLGUDAN YANİ ALLAH CEZBEDEN BAHSEDİYOR VE DERİLERİYLE KALBLERİ TİTREYENLER DİYOR..BUNUN ALLAHIN HİDAYETİ OLDUĞU VE AYETİN SONUNDA ANCAK HİDAYETÇİYLE OLABİLECEĞİNİ SÖYLÜYOR... ALLAH KENDİSİNİN NUR OLDUĞUNUDA BİLDİRİYOR VE ALLAHI ZİKREDENLERİN BİR NUR ÜZERE OLDUKLARINI BEYAN EDİYOR.… Allah, kimin göğsünü İslam'a (TESLİME) açmışsa, artık o, Rabbinden bir nur üzerinedir, (öyle) değil mi? Fakat Allah'ın zikrinden (yana) kalpleri katılaşmış olanların vay haline. İşte onlar, apaçık bir sapıklık içindedirler. (39/22)
24/NUR 35 ALLÂHU NÛRUS SEMÂVÂTI VEL ARD(ARDı), MESELU NÛRIHÎ KE MIŞKÂTIN FÎHÂ MıSBÂH(MıSBÂHUN), EL MıSBÂHU FÎ ZUCÂCEH(ZUCÂCETIN), EZ ZUCÂCETU KE ENNEHÂ KEVKEBUN DURRÎYYUN, YÛKADU MIN ŞECERATIN MUBÂRAKETIN ZEYTÛNETIN LÂ ŞARKÎYETIN VE LÂ GARBIYYETIN, YEKÂDU ZEYTUHÂ YUDÎU VE LEV LEM TEMSESHU NÂR(NÂRUN), NÛRUN ALÂ NÛR(NÛRIN), YEHDÎLLÂHU LI NÛRIHÎ MEN YEŞÂU, VE YADRIBULLÂHUL EMSÂLE LIN NÂS(NÂSI), VALLÂHU BI KULLI ŞEY’IN ALÎM(ALÎMUN).
ALLAH, GÖKLERIN VE YERIN NURUDUR. O’NUN NURU, IÇINDE MISBAH (LÂMBA) BULUNAN KANDIL (ıŞıK SAÇAN BIR KAYNAK) GIBIDIR. MISBAH, SıRÇA (CAM) IÇINDEDIR. SıRÇA (CAM), INCI GIBI (PARLAYAN) YıLDıZ GIBIDIR. DOĞUDA VE BATıDA BULUNMAYAN MÜBAREK BIR AĞACıN YAĞıNDAN YAKıLıR. ONUN YAĞı, ONA ATEŞ DEĞMESE DE KENDI KENDINE ıŞıK VERIR. NUR ÜZERINE NURDUR. ALLAH DILEDIĞINI NURUNA HIDAYET EDER (ULAŞTıRıR). VE ALLAH, INSANLARA ÖRNEKLER VERIR. VE ALLAH, HERŞEYI EN IYI BILENDIR.
24/NUR 36 FÎ BUYÛTIN EZINALLÂHU EN TURFEA VE YUZKERE FÎHESMUHU YUSEBBIHU LEHU FÎHÂ BIL GUDUVVI VEL ÂSÂL(ÂSÂLI).
ALLAH’ıN, IÇINDE ISMININ YÜKSELTILMESINE VE ZIKREDILMESINE IZIN VERDIĞI EVLERIN IÇINDE (ALLAH’ıN NURU) VARDıR. ORADA O’NU, SABAH AKŞAM TESBIH EDERLER. ALLAH ZİKRETMENİN ŞARTLARINIDA KOYMUŞ AÇIK GİZLİ SESLİ SESSİZ GECE GÜNDÜZ SABAH AKŞAM AYAKTEYKEN OTURURKEN VE YATARKEN HER HALDE ZİKRETMEMİZİ VE HATTA DAHA ŞİDDETLİ ZİKRETMEMİZİ FARZ KILMIŞTIR… “(Hacc) ibadetinizi bitirdiğinizde, artık (cahiliye döneminde) atalarınızı zikrettiğiniz gibi hatta daha kuvvetli bir ZİKİR ile Allah’ı ZİKREDİN…” (2/Bakara, 200)
TİCARETİN ALLAHI ZİKİRETMEKTEN ALIKOYMAYAN KİŞİLERİN OLDUĞUNUDA GENE RABBİMİZDEN ÖĞRENİYORUZ… 24/NUR 37 RICÂLUN LÂ TULHÎHIM TICÂRATUN VE LÂ BEY’UN AN ZIKRILLÂHI VE IKÂMIS SALÂTI VE ÎTÂIZ ZEKÂTI YEHÂFÛNE YEVMEN TETEKALLEBU FÎHIL KULÛBU VEL EBSÂR(EBSÂRU).
TICARETIN VE ALıŞVERIŞIN, ONLARı ALLAH’ıN ZIKRINDEN, NAMAZı IKAME ETMEKTEN VE ZEKÂTı VERMEKTEN ALıKOYMADıĞı ADAMLAR KI (ONLAR), KALPLERIN VE GÖZLERIN (DEHŞETTEN) DÖNECEĞI GÜNDEN KORKARLAR.
24/NUR 38 LI YECZIYEHUMULLÂHU AHSENE MÂ AMILÛ VE YEZÎDEHUM MIN FADLIH(FADLIHÎ), VALLÂHU YERZUKU MEN YEŞÂU BI GAYRI HISÂB(HISÂBIN).
ALLAH, ONLARA YAPTıKLARıNıN KARŞıLıĞıNı EN GÜZEL ŞEKILDE VERMEK IÇIN ONLARA FAZLıNDAN ARTTıRıR. VE ALLAH, DILEDIĞI KIMSEYI HESAPSıZ RıZıKLANDıRıR. BU KİŞİLER KALBLERİNDE MUTMAİN OLAN DOYUMA ULAŞANLAR OLDUĞUNU GENE KURANDA ÖĞRENİYORUZ.. Bunlar, iman edenler ve kalpleri Allah'ın zikriyle mutmain olanlardır. Haberiniz olsun; kalbler yalnızca Allah'ın zikriyle mutmain olur. (13/28)
FELAHA ERMEK İÇİN ZİKİR ETMEMİZİ GENE ALLAH BİZE FARZ KILIYOR… Ey iman edenler, bir toplulukla karşı karşıya geldiğiniz zaman, dayanıklık gösterin ve Allah'ı çokca zikredin. Ki kurtuluş (felah) bulasınız. (8/45)
ALLAHI UNUTTUĞUMUZDA HEMEN HATIRLAYIP ZİKRETMEMİZİ İSTİYOR… Ancak: "Allah dilerse" (inşallah yapacağım de). Unuttuğun zaman Rabbini zikret ve de ki: "Umulur ki, Rabbim beni bundan daha yakın bir başarıya yöneltip-iletir." (18/24)
ONLAR KIYAMETTE KÖR GÖZLERLE HAŞR EDİLİRLER DİYOR.. Kim de benim zikrimden yüz çevirirse, artık onun için sıkıntılı bir geçim vardır ve biz onu kıyamet günü kör olarak haşredeceğiz." (20/124)
O: Rabbim! Beni niçin kör olarak haşrettin? Oysa ben, hakikaten görür idim!, der. (20/125)
ALLAH NAMAZIMIZI BİTİRDİĞİMİZDE AYAKTEYKENDE OTURURKENDE YAN ÜSTÜ YATARKENDE ZİKRETMEMİZİ YANİ DAİMİ ZİKRE ERMEMİZİ EMREDİYOR BUDA BİR FARZ EMRİDİR… Namazı bitirdiğinizde, Allah'ı ayaktayken, otururken ve yan yatarken zikredin. Artık ‘güvenliğe kavuşursanız' namazı dosdoğru kılın. Çünkü namaz, mü'minler üzerinde vakitleri belirlenmiş bir farzdır. (4/103)
NAMAZ VAKİTLERİ BELLİ OLARAK FARZ EDİLMİŞTİR VE EMNİYETTE OLUNMADIĞI HALLERDE AYAKTAYKEN VE BİNEKTEYKEN KILIN DİYOR AMA ALLAHI ZİKİR ETMENİN NE YERİ NEDE ZAMANI YOKTUR.HER AN VE HER YERDE ALLAH BİZİM ZİKRETMEMİZİ İSTİYOR.. Eğer korkarsanız, yaya veya binekte iken namazı kılın. Güvenliğe girdiğinizde ise, yine Allah'ı, bilmediğiniz şeyleri size öğrettiği gibi zikredin. (2/239)
ALLAH ÇOKÇA ZİKREDEN ERKEKLERDEN VE ÇOKÇA ZİKREDENE KADINLARDAN BAHSEDİYOR..VE ÇOKÇA ZİKRİ ERKEK KADIN HERKEZE FARZ KILDIĞINIDA BEYAN ETMİŞ OLDUĞUNU İFADE EDİYOR.. Ey iman edenler, Allah'ı çokça zikredin. (33/41)
Şüphesiz, Müslüman erkekler ve Müslüman kadınlar, mü'min erkekler ve mü'min kadınlar, gönülden (Allah'a) itaat eden erkekler ve gönülden (Allah'a) itaat eden kadınlar, sadık olan erkekler ve sadık olan kadınlar, sabreden erkekler ve sabreden kadınlar, saygıyla (Allah'tan) korkan erkekler ve saygıyla (Allah'tan) korkan kadınlar, sadaka veren erkekler ve sadaka veren kadınlar, oruç tutan erkekler ve oruç tutan kadınlar, ırzlarını koruyan erkekler ve (ırzlarını) koruyan kadınlar, Allah'ı çokca zikreden erkekler ve (Allah'ı çokca) zikreden kadınlar; (işte) bunlar için Allah bir bağışlanma ve büyük bir ecir hazırlamıştır. (33/35)
Artık namazı kılınca, yeryüzünde dağılın. Allah'ın fazlını isteyip-arayın ve Allah'ı çokca zikredin; umulur ki felaha (kurtuluşa ve umduklarınıza) kavuşmuş olursunuz. (62/10)
ALLAH MÜMİNLERİ ALLAHIN ZİKRİNDEN ALI KOYMAMASI KONUSUNDA UYARIYOR. Ey iman edenler, ne mallarınız, ne çocuklarınız sizi Allah'ı zikretmekten ‘tutkuya kaptırarak-alıkoymasın'; kim böyle yaparsa, artık onlar hüsrana uğrayanların ta kendileridir. (63/9)
VE ALLAH KURTULUŞUN ANCAK ALLAHIN VECHİNİ DİLEDİKTEN SONRA ZİKİR ETMEK OLDUĞUNU BEYAN EDİYOR… Kurtulmak istiyorsanız, Allah’ı çok zikredin.” (8/Enfâl, 191) buyurulur.
ALLAHIN ZİKRİNDEN KAÇANLAR MÜNAFIKLARDIR VE ALLAH ZİKRİNDEN KAÇANLARI SEYTANLARI MUSALLAT ETTİĞİNİ BUYURUYOR….
Münâfıklar Allah’ı çok az zikrederler (4/Nisâ, 142).
Kim Rahman'ın zikrini görmezlikten gelirse, biz bir şeytana onun ‘üzerini kabukla bağlattırırız'; artık bu, onun bir yakın dostudur. (43/36) DEMEKKİ ALLAH ZİKİR EDENLERİ BİR NURUN İÇİNDE OLACAKLARINI , MUTMAİN OLCAKLARINI , FELAHA ERECEKLERİNİ KURTULACAKLARINI BUYURUYOR.. PEKİ ALLAHI ZİKRETMEYENLER BU KONUDA NE BUYURUYOR…ALLAHI ZİKRETMEYENLERİN MÜNAFIKLAR OLDUKLARINI SÖYLÜYOR… 4/NİSA 142 İNNEL MUNÂFIKÎNE YUHÂDIÛNALLAHE VE HUVE HÂDIUHUM, VE IZÂ KÂMÛ ILAS SALÂTI KÂMÛ KUSÂLÂ YURÂUNEN NÂSE VE LÂ YEZKURÛNALLÂHE ILLÂ KALÎLÂ(KALÎLEN).
MUHAKKAK KI; MÜNAFıKLAR SÖZDE (KENDILERINE GÖRE) ALLAH’A HILE YAPARLAR. OYSA O (ALLAH), ONLARA HILE YAPANDıR. NAMAZA KALKTıKLARı ZAMAN, ÜŞENEREK KALKARLAR. İNSANLARA GÖSTERIŞ YAPARLAR VE PEK AZı HARIÇ, ALLAH’ı ZIKRETMEZLER.
O ZAMAN KİM ALLAHIN KURANDA BEYAN ETTİKLERİNİ SAKLARSA
GİZLERSE ÖRTERSE ALLAHIN LANETİNE MÜSTAHAK OLACAĞINI BAKARA 159 ANLATIYOR…ALLAH HİDAYET VE ZİKİR KONUSUNDA BEYAN ETTKTEN SONRA KİM DEĞİŞTİRİRSE ALLAHIN LANETİ ONUN ÜZEREDİR..
2/BAKARA 159 İNNELLEZÎNE YEKTUMÛNE MÂ ENZELNÂ MIN EL BEYYINÂTI VEL HUDÂ MIN BA’DI MÂ BEYYENNÂHU LIN NÂSI FÎL KITÂBÎ, ULÂIKE YEL’ANUHUMULLÂHU VE YEL’ANUHUMUL LÂINÛN(LÂINÛNE).
İNDIRDIĞIMIZ O BEYYINELERDEN OLAN ŞEYLERI VE HİDAYETI (ÖLMEDEN EVVEL RUHUN ALLAH’A ULAŞTıRıLMASıNı) KITAB’TA ALLAH INSANLARA AÇıKLADıKTAN SONRA GIZLEYENLER (VAR YA), ONLARA, HEM ALLAH LÂNET EDER HEM DE LÂNET EDICILER LÂNET EDER.
__________________ 13/RAD 22:ONLAR, SABıRLA RAB’LERININ VECHINI (ZAT’ıNı, ZAT’A ULAŞMAYı, ALLAH’ıN ZAT'ıNı GÖRMEYI) ISTEYENLER VE NAMAZı IKAME EDENLER, ONLARı RıZıKLANDıRDıĞıMıZ ŞEYLERDEN GIZLI VE AÇıKÇA INFÂK EDERLER.
|