Yazanlarda |
|
hasanoktem Admin Group
Katılma Tarihi: 10 eylul 2006 Gönderilenler: 2837
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
hadis İDDİALARI ve iddiacılara sualler? |
|
Hadis İDDİASI no 1 :
SOL elle yediğimiz haram olur mu?
Sol elle yemek yemenin hükmü
Devamlı sol elini kullanma alışkanlığı olan birisinin yediği içtiği haram olur mu ?
Islâmda bazı nahoş şeyler dışında her isin sağ elleyapılması ve sağdan başlanılması bir edep olarak görülmüştür, terki ise edebin terki sayılmış ve zahmetsiz olarak gelecek bir sevaptan mahrum olma olarak görülmüştür. Aişe Annemiz; "Rasûlullah (s.a.v.) yapabildiği her şeyde; temizliğinde, ayakkabısm giymede, çıkarmada kısaca her isinde sağdan başlamayı severdi." (Benzer hadisler için bk. Buhârî, salât 47, at'ime,5; Müslim tahâret ‚ 66, 67; Ebû Dâvûd, libâs 41; Tirmizî, Cum'a 75; Nesâî, tahâret 89 gusl 17, zinet 8, 62; Ibn Mâce, taharet 42; Müsned VI/94,130,147, 1 B8, 202, 210) "Sağ elini abdestine, yemeğine, sol elini helasina ve diğer eziyet veren şeylerine kullanırdi" Hafsa validemiz de: "Sağ elini yemesine, içmesine ve elbisesini giyip çıkarmaya, sol elini ise bunun dışındakilere kullanırdi" (E. Davud. Taharet 1 demiştir. Bu yüzden özürsüz olarak sol elle yemek mekruh görülmüş, ancak yemek yeme sırasında sol eli de kullanıp onun sağa yardımcı olmasında bir mahzur görülmemiştir. Nitekim Rasûlullah Efendimiz (s.a.v.)'de sağ elleriyle ekmek yerken sol elleriyle de karpuz yedikleri olmuştur. (Alâuddîn Âbidîn 21 Râsûlullah Efendimiz (s.a.v.) Ömer b. Ebî Seleme'ye "Çocuk, besmele çek, sağ elinle ye, ve önünden ye" (Buhârî at'ime 2) buyurmuştur. Bu hadîs-i serîfi değerlendiren bazı âlimler, sağ elle yemenin vâcip olduğu kanaatine varmışlar, bazıları da bunun sadece daha hoş (mendup) olduğu anlamına geleceğini söylemişlerdir.( Aynî XXI/28, 30 (şerhte sol elle yemenin kötülügünü anlatan hadis-i şerifler de var)
(sorularlaislamiyet.com)
Selam site müdavimleri,
Hadis İDDİALARI dememizin nedeni, Sevgili Son Elçi Hz.Muhammed'i ve tüm Peygamberleri ; Kur'an ile çatışan, kendi içinde çelişkili, akıl ve sünnetullah ile uyumsuz olan, bu çirkin İFTİRALARDAN, onları korumak ve kollamaktır... Hadis İDDİASI denmesinin nedeni budur... Hz.Muhammed'i , tüm Peygamberleri , eşlerini, sahabeleri , bu çirkin iftiralara karşı savunmasız bırakmamaktır... Sevgili Peygamber(ler)e atfedilip, Kur'an ile uyumlu, Kur'an'a mutabık ve muvafık bulunan herhangi bir söz, söyleyeni Peygamber olabileceği gibi, herhangi bir sahabe veya salih bir kul veya herhangi bir insan da olabilir. fakat, söyleyeni kim olursa olsun , değilmi ki, bu söz Kur'an'a uygundur, o halde o söz başımız üstündedir... fakat, yeryüzünde hiçbir kul, O sözün, Sevgili Hz.Muhammed'in ağzından çıktığını ispatlayamaz... bu mümkün değildir... işte hadis İDDİALARI denmesinin nedenleri bunlardır.
Yüce Allah'ın izniyle, bundan sonra, Sevgili Peygambere atfedilmiş, isnad edilmiş bulunan, bu hadis İDDİAlarının ne kadar yanlış ve çirkin olduğunu AÇIĞA ÇIKARMAK ve dolayısıyla, Hz.Peygamber'i , tüm Peygamberleri, eşlerini , sahabeleri , bu çirkinliklerden tenzih etmiş olacağız inşaAllah...
sürekli devam edecek olan bu hadis İDDİAları VE ilgili SUALLERİ sıra numarasını takip ederek devam edecektir inşaAllah...
lütfen, sıra numarasını takip etmeye çalışınız...
bu hadis İDDİAlarına inanan arkadaşlar bize yardımcı olsunlar lütfen,
1. HADİS İDDİASINA GÖRE CEVABI VERİLMESİ GEREKEN SUALLER :
1/1. SUAL :SOL elle yemek , içmek kötülük müdür, değil midir?
1/2.SUAL :SOL elle yemek , içmek haram mıdır, değil midir?
1/3.SUAL :SOL elle yemek , içmek mekruh mudur, değil midir?
1/4.SUAL :SOL elle yemek , içmek edebin terki midir, değil midir?
1/4.SUAL :SOL elle yemek , içmek gelecek sevaptan mahrum olmak mıdır, değil midir?
1/4.SUAL :SAĞ elle yemek , içmek vacip midir, değil midir ?
evet, bu hadis İDDİAsına inanan arkadaşların, bize bu soruların cevabında yardımcı olmaları için buraya alıntıladım, cevabını bekliyorum.
diğer hadis İDDİALARI VE SUALLERİ DE DEVAMEN GELECEK İNŞAALLAH...
sırada 2. hadis İDDİASI =?
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
|
Yukarı dön |
|
|
hasanoktem Admin Group
Katılma Tarihi: 10 eylul 2006 Gönderilenler: 2837
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Hadis İDDİASI no 2 :
42- İbnu Abbas (r.a) anlatıyor : “Resulullah (a.s.v)’ın arkasında çok güzel bir kadın namaz kılıyordu. Cemaatten bazıları onu görmemek için ön safa kaçıyor, bazıları da en arka safa geliyor, rüku ya vardığı zaman koltuğunun altından ona bakıyordu. Bu durum üzerinde Cenabı Hakk şu ayeti indirdi : “ And olsun, sizden öne geçenleri de biz biliriz, geri kalanları da biz biliriz” (Hicr,24), (K.S. 671 C.4 S.39 B. 1988 alıntısı, Nesâi, İmamet (2,11;Tirmizi, Tefsir, Hicr, (3122). )
Sahabedeler hakkında saygısızca uydurulmuş bu nüzûl sebebi rivayeti uydurmasının, Hicr Suresiyle hiçbir ilgisi yoktur. Hicr 23-24-25 ayetlerini mealen yazarsak iftira ettikleri ortaya çıkar. Şöyle ki :
-Biziz, elbette biz ki, yaşatır ve öldürürüz : Gerçek vâris olanda biziz. 15/23 -And olsun, sizden önce geçenleri de bildik, sonra gelenleri de bildik. 15/24 -Gerçekten onları toplayacak olan, Rabbin dir. O, hikmet sahibidir, bilendir. 15/25
Allah bu ayetlerle, yaşatıp öldürdüğünü, gerçek olarak mülkün kendisine ait olduğunu, ölüp gidenleri bildiği gibi gelecek olanları ; sonraya tehir edilmiş olanları bildiğini. Ölüp gidenlerle gelecek olanları bir araya toplayacağını bildirmiştir. Bu itibarla bu ayetlerin onların sapık nüzûl sebebi uydurmalarıyla bir ilgisi yoktur.
Hz. Enes (r.a), “ Rabbine and olsun ki hepsini yaptıklarından sorumlu tutacağız” (Hicr 92-93) ayetiyle ilgili olarak: “Onlar ‘ La ilahe İllâllah’ demekten sorumlu olacaklar” demiştir.” (K.S. 675 C.4 S. 43 B. 1998 alıntıları, Tirmizi, Tefsir, Hicr, (3126); Buhari hadisi bab başlığı olarak kaydetmişti.) )
Bu ayetler, Kur’an’ın bir kısmını kabul edip, bir kısmını red eden kimseler hakkında inmişlerdir. şöyle ki Hicr 89-90-91-92-93-94 ayetlerinin meallerini yazarsak durum açıkça anlaşılır. şöyle ki
-De ki: Şüphesiz ben apaçık bir uyarıcıyım. 15/89 -Tıpkı o bölücülere indirdiğimiz (azâb) gibi, 15/90 -Onlar ki Kur’an’ı parça parça ettiler. 15/91 -Rabb’ın hakkı için biz onların hepsine mutlaka soracağız: 15/92 -Yaptıkları şeylerden. 15/93 -O halde sen emr olunduğun şeyi açıkça söyle ve ortak koşanlara aldırma. 15/94
Görüldüğü gibi ayetler müşrikler hakkında indirilmişken, Müslümanlar hakkında indiği rivayet edilmiş olup, rivayet asılsız bir iftiradır.
2. Hadis İDDİASI ile ilgili sualler :
2/1. SUAL : Sevgili Resulün arkasında, çok güzel bir kadın, namaz kılıyor muydu, kılmıyor muydu?
2/2. SUAL : cemaatten bazı SAHABELER , ön safa niçin kaçıyordu?
2/3. SUAL : cemaatten bazı SAHABELER , niçin arka sâfa geliyordu?
2/4. SUAL : SAHABELER, bu güzel kadına, namaz esnasında, rüku ederken koltuk altından bakıyor muydu, yoksa bakmıyor muydu ?
2/5. SUAL : bütün SAHABELERİN gözü bu güzel kadının üstünde miydi, yoksa üstünde değil miydi ?
2/6. SUAL : SAHABELER, namaz kılmaya mı gelmişler, yoksa bu çok güzel kadını mı seyretmeye gelmişler?
2/7. SUAL : Yüce Allah, Hicr Suresi 23-25. Ayetlerini, bu olayın olduğunu görünce mi göndermiş ?
çirkin hadis İDDİAlarına devam etmek üzere inşaAllah...
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
|
Yukarı dön |
|
|
hasanoktem Admin Group
Katılma Tarihi: 10 eylul 2006 Gönderilenler: 2837
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Hadis İDDİASI no 3 :
53- Ebû Seleme’nin yaptığı diğer bir rivayette şöyle gelmiştir: “Hz. Aişe (radıyallahu anhâ)’nin yanına girmiştim. Yanımda Hz. Aişe’nin süt kardeşi vardı. Kendisine, Resûlullah (aleyhissalatu vesselam)’ın cenâbetten nasıl yıkandığını sorduk. Bir sa’ miktarında bir kap getirtti ve onunla yıkandı. Aişe ile aramızda bir perde vardı. (Yıkanırken) üzerine üç kere su döktü ve dedi ki: “Resulullah (aleyhissalâtu vesselâm)’ın zevceleri, saçları kulak memesi civarında olması için saçlarının başlarını alırlardı.” (K.S. 3760 C.10 S.542 Akçağ-1990, alıntıları; Buhari, Gusl 2, Müslim Hayz 41,42, (319-320); Muvatta, Tahâret 68, (1,44,45); Ebu Dâvud, Tahâret 97, (23; Nesâi, Tahâret 144, (1,127) )
İddia ettiklerine göre, bir tanesi ki kim olduğu belli değil, iki kişi Aişe’ye giderek Peygamberin cünüplükten nasıl yıkandığı konusunda soru sormuşlar. Güya, Aişe yıkanarak onlara öğretide bulunmuş. Arada perde vardı demeleri ise lafı dallandırmalarından başka bir şey değildir. Zira yıkanan görünmeyecekse, yıkanmak suretiyle tarifte bulunmanın bir manası yoktur. Görünmesi halinde yıkanarak tarifte bulunması mümkün olur. Nitekim, başına üç kere su döktü demeleri ve saçın kısalığından bahsetmeleri bunu ima etmek içindir. Olay iddiaları sırf başa su dökülmesi olayı da değildir, zira cenâbetten yıkanmada bütün vücudun yıkanması söz konusu olduğundan asıl anlatmak istedikleri, Aişe’nin bu yıkanmayı tatbiki olarak gösterdiğidir. Aişe’ki, müminlerin annesidir. Ona yapılmış bir iftira bütün müminleri derinden yaralar. Yıkanma merak ediliyorsa, neden gidip kendisinden bayan sahabeler sormadı da, erkek sahabeler gidip sorsun. Kaldı ki yıkanmayı bir çocuk bile anlaya bilirken, Aişe yıkanmayı niçin tatbiki olarak erkeklerin önünde göstersin ki? Kaldı ki, belli bir yaştan sonra, İslam dinine göre çocuklar dahi öz anne babalarını çıplak olarak göremezler. Bu konuda daha birçok şey yazılabilir. Fakat konu üzücü olup uzatmak istemiyorum. Zira hakaret kastıyla bu rivayeti uydurdukları çok açıktır.
İslam ahlakıyla ilgili olarak, Kur’an’dan örnek verecek olursam, mealen:
- Ey müminler, ellerinizin altında bulunan (köleler, cariye)ler, ve sizden henüz erginliğe ermemiş (çocuk)lar. Üç vakitte (odalarınıza girebilmek için) izin istesinler: Sabah namazından önce, öğleden sonra elbiselerinizi çıkar(ıp yat)acağınız vakit ve yatsı namazından sonra. Bunlar sizin üstünüzü açabileceğiniz üç vakittir. Bunların dışında (köle, cariye ve çocukların, izin almadan içeri girmelerinden dolayı) ne size, ne de onlara bir günah yoktur. (Onlar sizin) yanınızda dolaşırlar, birbirinizin yanına girip çıkarsınız. Allah ayetlerini size böyle açıklar, Allah bilendir, hikmet sahibidir. 24/58
Görüldüğü gibi, bir müminin, üstünün açık olabileceği üç vakitte, müminlerin odalarına, köleleri, cariyeleri ve bülüğ çağına ermemişlerse dahi, yeğenleri ve diğer mümin çocukları izin almadan yanlarına giremezler. Kendi öz çocukları da Ergenlik çağına (bülüğe) ermeleri halinde, onların da izin almaları gerekir. Şöyle ki, Kur’an’dan mealen : - Çocuklarınız ergenlik çağına erdikleri zaman, kendilerinden öncekilerin izin istedikleri gibi (kendileri de ) izin istesinler. İşte Allah size ayetlerini böyle açıklıyor, Allah bilendir, hikmet sâhibidir. 24/59
Bu duruma göre ergenlik çağına ermiş bir çocuk kendi öz anne ve babasını çıplak olarak göremez, dolayısıyla kendi öz anne ve babasından tatbiki olarak yıkanmayı öğretmelerini isteyemez. Bu itibarla, Aişe anamız hakkın da uydurulan rivayetin, İslam dininde yeri yoktur. Ancak ona yapılmış bir iftiradır. Bu tür iftiralar epey yapılmıştır...
bu hadis İDDİASINA inanan arkadaşlar, yardımcı olsunlar lütfen...
3. Hadis İDDİASI ile ilgili SUALLER :
3/1. SUAL : iki Adam, Hz.Aişe valide'mize, Hz.Muhammed'in cenâbetten nasıl yıkandığını sormuş mu, yoksa sormamış mı?
3/2. SUAL : Hz.Aişe, bir sa miktarında bir kap getirtti mi, getirtmedi mi?
3/3. SUAL : Hz.Aişe, araya bir perde çekerek, iki adam'ın önünde yıkandı mı, yıkanmadı mı ? Yıkanma tatbikatını bizzat yaptı mı, yapmadı mı?
3/4. SUAL : Hz.Aişe, başına üç defa su döküp, cenâbetten nasıl yıkandıldığını anlatmış mı, anlatmamış mı?
3/5. SUAL : Hz.Aişe, perde arkasından hiç görünmüyorsa, görünmediği perde arkasından bu uygulamayı bizzat icra etmesinin ANLAMI NEDİR? yani, madem görmeyeceklerse, neden perde arkasına geçip yıkanıyor?
3/6. SUAL : yoksa, Hz.Aişe, perde arkasından, hayal meyal görülüp, cenabetten nasıl yıkanıldığı büyük BİLMECESİ Mİ keşfediliyor?
3/7. SUAL : bayan sahabeler dururken , neden bu işi iki erkek sahabe üstlenmiş?
3/8. SUAL : çocukların bile rahatlıkla bileceği yıkanma işini, erkek sahabeler neden BİLMİYOR MUŞ?
3/9. SUAL : aralarında perde bulunması, orada yıkanılmasını normal yapar mı, yapmaz mı?
3/10.SUAL : Yüce Allah'ın emri ilahisine göre, ergenlik çağına ermiş bir ÇOCUK, KENDİ ÖZ ANNE VE BABASINI çıplak olarak görebilir mi, göremez mi?
çirkin hadis İDDİAları ile ilgili soruları sormaya devam etmek üzere inşaAllah...
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
|
Yukarı dön |
|
|
hasanoktem Admin Group
Katılma Tarihi: 10 eylul 2006 Gönderilenler: 2837
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Hadis İDDİA'SI no 4 :
56- ........... Huzeyfe ( R ) şöyle demiştir: Ben kendimi bildim ki, ben peygamber ile berâberce yürüyorduk. Derken Peygamber bir kavmin bir duvar arkasındaki süprüntülüğüne geldi ve herhangi birimizin dikilmesi gibi dikilip işedi. Ben de ondan uzaklaştım. Kendisi bana işâret etti. Ben de yanına vardım ve işemesini bitirinceye kadar topuğunun yanında dikildim. (Buhari, Kitâbu’l-Vudu 88 s.352, c.1 Ötüken 1987)
İşerken arkadaşlar istemese de çağırıp seyrettirmek lazım demek istiyorlar. Peygamber bu kabil bir ahlaktan uzaktır ve bu rivayetin İslam dininde yeri yoktur.
selam,
hadis İDDİAlarına inanan arkadaşlar, yardımcı olsunlar lütfen...
BU HADİS İDDİASINA GÖRE, CEVABI VERİLMESİ GEREKEN SUALLER :
4/1. SUAL : Hz.Peygamber dikilip işemiş mi?
4/2. SUAL : yanındaki SAHABE, Peygamber işemeye başladığında, hemen ondan uzaklaşmış mı, uzaklaşmamış mı?
4/3. SUAL : Hz.Peygamber, SAHABE'ye, işaret edip, yanına gelmesini istemiş mi, istememiş mi?
4/4. SUAL : SAHABE, Hz.Muhammed, işemesini bitirene kadar, topuğunun yanında dikilmiş mi, dikilmemiş mi?
hadis İDDİAlarının ipliğini pazara çıkarmaya ve Sevgili Hz.Muhammed'i bu iftiralardan korumaya devam edilecektir inşaAllah...
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
|
Yukarı dön |
|
|
hasanoktem Admin Group
Katılma Tarihi: 10 eylul 2006 Gönderilenler: 2837
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Hadis İDDİASI no 5 :
59- ............. Sehl ( R ) şöyle demiştir: (Bâzı kereler) bir takım erkekler, bellerindeki fûtaları çocuklar gibi boyunlarına bağlamış olarak Peygamber’le birlikte namâz kılarlardı da. (cemâate gelen ) kadınlara: Erkekler doğrulup oturmadıkça başlarınızı secdeden kaldırmayınız, denirdi. (Buhari, Kitab’ul-Salât 14 S.458 C.1 Ötüken 1987 )
Bura da da erkek sahabelerin secdeye gittiklerinde avretlerinin açıldığını, bayanların görmemesi ihtar edilmekle beraber, erkeklerin, bir birinin gösterilmesi ayıp olan yerlerini görmelerinin bir mahzuru olmadığını rivayet etmeleri. İslami tesettüre aykırı asılsız bir iddiadır
selam,
hadis İDDİAlarına inanan arkadaşlar, yardımcı olsunlar lütfen...
BU HADİS İDDİASINA GÖRE, CEVABI VERİLMESİ GEREKEN SUALLER :
5/1. SUAL : erkek SAHABELER, secdeye gittiklerinde, avretleri açılıyor muydu, yoksa açılmıyor muydu?
5/2. SUAL : bayan SAHABELER, erkek SAHABELER secdeye gittiğnde, başlarını secdeden kaldırıyorlar mıydı?
5/3. SUAL : bayan SAHABELER, erkek SAHABELER secdeye gittiğinde, başlarını secdeden kaldırsalar, NEYİ GÖRECEKLER ?
5/4. SUAL : bayan SAHABELERE, yapılan ihtar, erkek sahabelere neden yapılmamış?
5/5. SUAL : erkek SAHABELERİN, birbirlerinin avret yerlerini namazda görmelerinde sakınca VAR MI, sakınca YOK MU?
hadis İDDİAlarının ipliğini pazara çıkarmaya ve Hz.Muhammed'i bu çirkin iftiralardan korumaya, kollamaya devam edilecektir inşaAllah...
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
|
Yukarı dön |
|
|
hasanoktem Admin Group
Katılma Tarihi: 10 eylul 2006 Gönderilenler: 2837
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Hadis İDDİASI no 6 :
60- ... Amr b. Selime dedi ki, Biz halkın Peygamber (s.a.)’i (ziyârete) gidip geldikleri (yol üzerinde bulunan) bir yerleşim bölgesinde idik. (İnsanlar ziyâretten) dönerlerken bize uğrarlar ve “Resulullah (s.a.) şöyle buyurdu.” diye konuşurlardı. Ben zeki bir çocuktum. Bu sebeple Kur’an’ı Kerimden pek çok (âyetler) ezberledim. Babam (bir defa) kabilesinden bir heyet içerisinde Peygamber (s.a.)’e elçi olarak gitmişti. (Resûlullah-s.a.-) onlara namazı öğretip: “Kur’an’ı Kerimi)” “en çok bileniniz size imam olsun” buyurdu. (içlerinde) ezberinde en çok Kur’an-ı Kerim bulunan kimse olduğum için, Kur’an-ı Kerimi en çok bilenleri ben idim. Beni öne geçirdiler, onlara üzerimde sarı küçük bir hırkam olduğu halde imamlık yapıyordum. Secdeye vardığım zaman hırka vücudumdan sıyrılıp kısalıyordu. Kadınlardan biri “İmamınızın avret mahallini bizden gizleyiniz” dedi ve bana Umman kumaşından bir gömlek satın alıverdiler. Müslümanlıktan sonra onun kadar hiçbir şeye sevinmiş değilim. Onlara yedi, yahut sekiz yaşında iken imamlık yapıyordum. “Ebû Dâvud, K. Salât (2), Bâb 60 Cilt 2 S.424 H.585 Şâmil-1988. Buhari, Ezan 54; Tirmizi, salâ 60; Nesâi, imâme 3,5,11,43; Kıble 16; İbn Mace, ezan 5; ikâme 46; )
Daha önce ki örnekte, namaz kılan cemaat erkeklerinin secde ederken avret mahallerinin açıldığını rivayet etmişlerdi, bu örnekte ise secdede avret yeri açılan çocuk imam icat ediverdiler. Her halde bu rivayeti bu şekilde uydurmalarının nedeni, yetişkin imamın avret yerinin açıldığı rivayetini kolay yutturamayacaklarını düşünmeleri nedeniyledir.
hadis İDDİALARINA inanan arkadaşlar, yardımcı olsunlar lütfen,
BU HADİS İDDİASINA GÖRE, CEVABI VERİLMESİ GEREKEN SUALLER :
6/1. SUAL : bayanlar, İMAM'ın avret mahallini görmüş mü, yoksa görmemiş mi?
6/2. SUAL : bayanların gördüğü avret mahallini, erkek SAHABELER de görüyor muydu, yoksa görmüyor muydu?
6/3. SUAL : İMAM'ın avret mahalli görülüyor idiyse, neden hiçbir erkek SAHABE , uyarmamış?
hadis İDDİAlarının ipliğini pazara çıkarmaya ve Hz.Muhammed'i bu çirkin iftiralardan korumaya, kollamaya devam edilecektir inşaAllah...
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
|
Yukarı dön |
|
|
hasanoktem Admin Group
Katılma Tarihi: 10 eylul 2006 Gönderilenler: 2837
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Hadis İDDİASI no 7 :
61-........Bana Ukeyl, İbn Şihâb’dan; o da Urve’den; o da Âise (R) ‘den tahdis etti (ki o şöyle demiştir): Peygamberin zevceleri geceleyin hâceti def’e çıktıklarında (Medine’nin kenârında olan) Menâsı’a kadar giderlerdi. O (Menâsı denilen yer) açık bir yerdir. Umer, Peygambere: Kadınlarını perde arkasına koy (yâni evden çıkmalarını menet),der idi de, Resûlullah ( S ) onun dediğini yapmıyordu. Nihâyet Peygamberin zevcesi Sevde bin tu Zem’a gecelerden bir gece yatsı namâzı vaktinde dışarıya çıktı. Sevde uzun boylu bir kadı idi. Umer, hicap emrinin indirilmesine çok arzu duyduğu için, ona: Yâ Sevde, bilmiş ol ki, biz seni muhakkak tanıdık, diye bağırdı. Bundan sonra Allah “Hicap Âyeti’ni indirdi. (Buhari, Kitâbu’l-Vudû 12, C.1 S.298 Ötüken 1987)
Bu rivayette de, yine Peygamberin zevcelerine ağır iftiralar vardır. Ayrıca iddialarına göre Ömer ayıbı bilmekte ve önemsemekte Peygamberden daha ileri bir seviyede idi. Ve Peygamberin zevceleri gece Medine’nin kuytu bir yerine değil, açık bir yer olan Menâsı’a defi hacet için giderlermiş. Kadın olsun, erkek olsun hiç kimse, eğer defi hacet ihtiyacı varsa, gündüzden geceye, geceden gündüzü bekleyemez. Hatta sıkışan bir insan için birkaç dakika beklemek dahi bir sorun olabilir. Hal böyle olunca, gündüz defi hacet ihtiyacını giderecek gizli yeri olan kimse, gece oldu diye neden şehrin ta açık yerlerine kadar gidip defi hacetini görsün. İnsan gecenin herhangi bir saatinde sıkışa bilir. Yatağından kalkıp defi hacet için şehirde seyahat etmenin ne manası vardır. Hele her çeşit zarar verebilecek, fırsat kollayan kafir ve münafıkların olduğu bir ortamda. Onun için ne böyle bir davranışın pratiği vardır, nede böyle bir olay vuku bulmuştur. Ancak hakaret kastıyla uydurulmuş bir rivayettir.
Peygamber zevcelerinin gizlenme derecelerine bir örnek verecek olursam, Kur’an’dan mealen:
- Ey peygamberin kadınları! Siz başka kadınlardan herhangi bir kadın gibi değilsiniz. Eğer (Allah’ın azabından) sakınıyorsanız, ince, yumuşak konuşmayın ki kalbinde hastalık olan biri, kötü ümide kapılmasın, sözü ciddi ve güzel söyleyin. 33/32
Görüldüğü gibi, değil Peygamber zevceleri kendilerini haşa teşhir etsin, nasıl konuşmaları gerektiği dahi Kur’an vahyiyle bildirilmiştir.
Bu konuyla ilgili olarak Kur’an’dan bir örnek daha verecek olursam, mealen:
- Ey iman edenler! Hazırlanmasını beklemeyeceğiniz bir yemeğe çağrılmanız hariç, izin verilmeden Peygamberin evlerine girmeyin, Fakat çağrıldığınız zaman girin, Yemek yediğiniz zaman, hemen dağılın, sohbete dalmayın, Çünkü bu durum, Peygamberi üzüyor. O (sizi evden çıkarmaktan) utanıyor. Halbuki Allah, hak olan bir şeyden utanmaz, Peygamberin hanımlarından bir eşya istediğiniz zaman bir perdenin arkasından isteyin. Bu durum, sizin kalpleriniz ve onların kalpleri için daha temizdir. Resûlullah’a eziyet etmeniz, ondan sonra onun hanımlarıyla evlenmeniz asla caiz değildir. Şüphesiz bu durum, Allah katında büyük bir günahtır. 33/53
Bu duruma göre, Sahabelerin bir eşyayı dahi, Peygamberin hanımlarından yüz yüze isteyemeyeceği düşünülürse, yapılmış olan rivayetin ve benzeri rivayetlerin asılsız bir iftira olduğu anlaşılır.
hadis İDDİALARINA inanan arkadaşlar, yardımcı olsunlar lütfen,
BU HADİS İDDİASINA GÖRE, CEVABI VERİLMESİ GEREKEN SUALLER :
7/1. SUAL : Hz.Muhammed'in zevceleri, geceleyin, def-i hâcet için dışarı çıkıp, Medine'nin kenarında olan açık bir yere kadar giderler miydi?
7/2. SUAL : Ömer, Hz.Muhammed'i, '' kadınlarının evden çıkmasını menet ! '' diye uyarır mıydı?
7/3. SUAL : Hz.Muhammed, Hz.Ömer'in bu uyarısını dinlemiş mi?
7/4. SUAL : evde def'i hacet imkanı olduğuna göre, Hz.Muhammed'in eşlerinin ta, Medine kenarına kadar, GECELEYİN ve açık alanda def'i hacet yapmaya GİTMELERİNİN SEBEBİ NEDİR?
7/5. SUAL : geceleyin, açık alanda , def-i hacet yapan , Hz.Muhammed'in zevcesine, Hz.Ömer : Yâ Sevde, bilmiş ol ki, biz seni muhakkak tanıdık, diye bağırmış mı , yoksa bağırmamış mı ?
7/6. SUAL : Hz.Ömer, ayıp şeyleri bilmede Hz.Muhammed'ten daha mı ileriydi?
7/7. SUAL : GÜNDÜZ def-i hacet için yeri bulunan Peygamber zevceleri, neden gece olunca, def-i hacet yapmak için, Medine'nin açık alanlarına SEYAHAT ETSİN?
7/8. SUAL : kafir ve münafıkların, Hz.Muhammed'e zarar vermek için, her çeşit imkanı gözlediği ve değerlendirmeye çalıştığı bir ortamda , Peygamber zevcelerinin bu hareketi imkan dahilinde midir?
7/9. SUAL : Peygamber hanımları, kendilerini teşhir etmekten sakınmaz mıydılar?
7/10. SUAL : Peygamber hanımlarının BAŞKALARIYLA nasıl konuşması gerektiğini Yüce Allah bildirmiş mi? (33/32)
7/11.SUAL : erkek SAHABELER, Peygamber hanımlarından bir eşye istedikleri zaman, bir perde arkasından İSTESİNLER... şeklinde bir AYET var mıdır? ( 33/53)
hadis İDDİAlarının ipliğini pazara çıkarmaya ve Hz.Muhammed'i, eşlerini, sahabeleri, bu çirkin iftiralardan korumaya, kollamaya devam edilecektir inşaAllah.
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
|
Yukarı dön |
|
|
hasanoktem Admin Group
Katılma Tarihi: 10 eylul 2006 Gönderilenler: 2837
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Hadis İDDİASI no 8 :
80 ............. Âise (Radıyallâhu anhâ)’dan; Şöyle demiştir: (Ebû Huzeyfe’nin karısı) Sehle binti Süheyl (Radıyallâhu anhüm) Peygamber (Sallallâhu Aleyhi ve Sellem)’e gelerek: - Yâ Resûlullah! (Evlatlığımız) Sâlim’in yanıma girmesinden dolayı (kocam) Ebû Huzeyfe (bin Utbe)’nin yüzünde cidden bir hoşnutsuzluk görüyorum, dedi. Bunun üzerine Peygamber (Sallallâhu Aleyhi ve Sellem) (Sehle’ye - “Sen Sâlim’e süt emzir” buyurdu. Sehle: - O, yetişkin bir adam olduğu halde ben nasıl onu emzireyim? dedi. Bunun üzerine Resûlullah (Sallallâhu Aleyhi ve Sellem) gülümsedi ve: - “Ben onun yetişkin bir adam olduğunu şüphesiz biliyorum.” buyurdu. Sehle (Radıyallahu anhâ) (gidip bu işi) yaptıktan sonra Peygamber (Sallallâhu Aleyhi ve Sellem’e )’e gelerek: Ben (Sâlim’e süt emzirdikten) sonra (kocam) Ebû Huzeyfe (Radıyallahu anh)’ ın yüzünde bir hoşnutsuzluk görmedim, dedi. Sâlim (onun sütünü emmeden önce ) Bedir savaşına katılmış idi.” (İbn’i Mace, H.1943, Sünen-i İbn-i Mace, S.412 C.5 Baskı 1992 Kahraman Yayınları. )
Görüldüğü gibi süt emzirmeyle ilgili iddiaları ve rivayetleri İslam la ilgisi olmayan sapık iddialardır. Hangi kadın göğsünü açıp bir adama kendini emzirirde, bunun adına süt çocukluğu denir. Kur’an öğretisine karşı o kadar kin ve nefret doludurlar ki, dillerine ne gelirse söylemekten çekinmemişlerdir.
hadis İDDİALARINA inanan arkadaşlar, yardımcı olsunlar lütfen,
BU HADİS İDDİASINA GÖRE, CEVABI VERİLMESİ GEREKEN SUALLER :
8/1. SUAL : SAHABE, Ebu Huzeyfe'deki hoşnutsuzluğun sebebi nedir?
8/2. SUAL : Peygamber, Sehle( SAHABE, Ebu Huzeyfe'nin karısı)' ye , '' “Sen Sâlim’e süt emzir” dedi mi, demedi mi?
8/3. SUAL : Ebu Huzeyfe'nin eşi Sehle : Hz.Muhammed'e , yetişkin bir adam olduğu halde ben nasıl onu emzireyim? dedi mi, demedi mi?
8/4. SUAL : Bunun üzerine Resûlullah (Sallallâhu Aleyhi ve Sellem) gülümseyip ve: - “Ben onun yetişkin bir adam olduğunu şüphesiz biliyorum.” diye buyurdu mu ?
8/5. SUAL : SAHABE olan Salim, Sehle onu emzirmeden önce, Bedir savaşına katılmış mıydı?
8/6. SUAL : Sehle, Salim'i emzirdikten sonra, Ebu Huzeyfe'nin yüzündeki hoşnutsuzluk gitmiş miydi?
8/7. SUAL : yetişkin erkeklerin emzirilmesi ile tesettür arasında nasıl bir ilişki kurulabilir?
8/8. SUAL : bir annenin kendi öz çocuğunu 2 yaşından sonra emziremeyeceğinin Kur'an'da emredildiği doğru mudur? ( 2/233 )
8/9. SUAL : yetişkin erkeklerin emzirilmesi zina mıdır? değil midir?
hadis İDDİAlarının ipliğini pazara çıkarmaya ve Hz.Muhammed'i, eşlerini, sahabeleri, bu çirkin iftiralardan korumaya, kollamaya devam edilecektir inşaAllah...
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
|
Yukarı dön |
|
|
hasanoktem Admin Group
Katılma Tarihi: 10 eylul 2006 Gönderilenler: 2837
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
Hadis İDDİASI no 9 :
83- Hz. Ebu Hureyre radıyallâhu anh anlatıyor: “Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm buyurdular ki: “Süleyman aleyhisselâm (bir gün) “Bugün, kesinlikle doksan kadınıma uğrayacağım. Hepsi de Allah yolunda cihad edecek bir yiğit doğuracak! dedi (veya melek) ona: “İnşaallah de bari!” uyarısında bulundu. Ama Hz. Süleyman inşaallah demedi. Söylediği gibi, o gün, bütün hanımlarına uğradı. Kadınlarından sadece biri hâmile kaldı. O da yarım insan doğurdu.” Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm sözüne devamla: “Nefsimi elinde tutan Zât’a yemin olsun! Eğer Süleyman aleyhisselâm “inşallah!” demiş olsaydı hepsi de Allah yolunda atlı olarak cihad eden çocuklara sahip olacaktı” buyurdu.” (Buhari, Enbiya 40, Eymân 23,(1654); Nesâi, 39,40,(7,25); K.S. 5825 C.16 S.299 Akçağ 1993 )
hadis İDDİALARINA inanan arkadaşlar, yardımcı olsunlar lütfen,
BU HADİS İDDİASINA GÖRE, CEVABI VERİLMESİ GEREKEN SUALLER :
9/1. SUAL : Hz.Süleyman'ın 90 tane kadını mı vardı?
9/2. SUAL : Hz.Süleyman, bir günde, 90 tane kadını ile ilişki mi kurardı?
9/3. SUAL : Hz.Süleyman, Meleğin : “İnşaallah de bari!” şeklindeki uyarısını neden dinlemedi? bir Peygamber olmasına rağmen, bu güzel uyarıyı neden REDDETMİŞ oldu?
9/4. SUAL : İnşaAllah dememekte direnen Hz.Süleyman, Yüce Allah istesede, istemesede mi demek istedi (haşa!)
9/5. SUAL : Hz. Süleyman, bir günde ilişki kuracağı 90 tane kadınının, İnşaAllah demeyi reddettiğine göre, Yüce Allah istese de istemese de hepsinin de doğuracağını, neye dayanarak düşünmüş , söylemiş? nasıl bu kadar emin olabilir?
9/6. SUAL : Yüce Allah istese de, istemese de , 90 tane kadınım bir günde hamile kalır, diyen veya böyle düşünen bir Peygamber, OLABİLİR Mİ?
9/7. SUAL : Hz.Süleyman'ın , Kur'an'da anlatılan kişiliği, özellikleri, misyonu ile ; burada sözü edilen Hz.Süleyman'ın kişiliği, özellikleri ve misyonu UYUŞUYOR MU?
9/8. SUAL : Hz.Süleyman'ın, O gün, sadece bir hanımının hamile kalması ve onunda yarım insan doğurması, Allah'ın, İbrahim Peygamber'e bir cezası mıdır?
9/9. SUAL : Hz.Muhammed, Hz.Süleyman'ın, İnşaAllah deseydi, hanımlarının hepsinin de Allah yolunda cihad eden çocuklara sahip olabileceklerini, neye dayanarak söyledi?
9/10.SUAL : Hz.Süleyman inşaAllah demediği için, Yüce Allah, yaratacağı, 90 tane Mücahidi yaratmaktan vaz mı geçti?
Hz.Muhammed'i, tüm Peygamberleri, eşlerini, sahabeleri, bu çirkin hadis İDDİALARI iftiralarından korumaya, son nefese kadar devem edilecektir inşaAllah...
__________________ Andolsun, size öyle bir kitap indirdik ki sizin bütün şeref ve şanınız ondadır. Hâlâ aklınızı kullanmayacak mısınız? ENBİYA 10
|
Yukarı dön |
|
|
gondolcu Uzman Uye
Katılma Tarihi: 07 haziran 2007 Yer: Turkiye Gönderilenler: 450
|
Gönderen: 30 kasim 2019 Saat 00:16 | Kayıtlı IP
|
|
|
selamlar, birbirinden ilginç iftiraları baştan sona okudum bizim için ibret verici bi kaynak olmuş.Sürekli Peygamber eşleri ve bayan sahebeye iftiralar atılmış...bu iftiraları kendilerine kaynak yapan ,herhangi bi durumda bu sözlerden alıntı yapıp feferans gösteren kesim,niçin bayanları kara çarşafa sokup sadece burunları gözükecek şekilde yaşamaya mahkum ediyor??
__________________ saygılarımla
Aaydın
|
Yukarı dön |
|
|
|
|